wtorek, 18 grudnia 2018

Dziękuję!


Kochani, dziś pragnę podziękować Wam za piękne kartki z życzeniami świątecznymi i podarunki, które do mnie przybyły. Z całego serca dziękuję:

Agnieszce (aga-craft) – za anielską zadumę i lśnienie.


Agnieszce (kwiatkosia hand made) – za zimowe ptaszyny.


Agnieszce (Anioły są wiecznie zielone) – za świąteczny prezent.


Ani (Ręczne Robótki Anny) – za lśniący shaker z urokliwym zimowym widoczkiem.


Basi (Mój świat kolorów) – za Świętą Rodzinę.


Basi (Świat według Basi) – za radosny kulig…


… i za ozdoby z zimnej porcelany.


Basi (Pięć pór roku) – za Bożą Dziecinę i wyjątkowy kalendarz.


Darii (Rękodzieło Etoile) – za Mikołaja i radosną dziatwę.


Ewie (Biblioteka haftu) – za ptaszęta i koronkową finezję.


Ewie (Mulinowanie i inne wariactwa) – za prezentowy shaker…


… i wspaniałe przydasie. I za spotkanie.


Ewie (Ogród – cardmaking – pasje) – za Dzieciąteczko i niezwykłą choinkę.


Gosi (Black Cat) – za urokliwy pejzażyk…


… i pakę pełną dobroci.


Gosi (Nie pruj się tak) – za świąteczny stroiczek…


… oraz przydasie i niezwykłą bombkę.


Ilonce (U A.M.S.) – za świąteczne zwierzaczki.


Izie (Rękodzieło przy kawie) – za jelonka z bombką na rogach i śliczne zawijaski.


Jadzi (Sercem tworzone) – za te wszystkie gwiazdy…


… i za pakę cudowności.



Justynce (Wielkie Male Pasje) – za świąteczne drzewko…


…i za najpiękniejszego na świecie skarpetkowego Anioła.



Krysi (W moim kąciku) – za Baranka Bożego w otoczeniu baranków.


Lidce (Misiowy Zakątek) – za anielski haft i świąteczny witrażyk.


Marylce (Weekendowe Robótki) – za dziecięcą radość z prezentów i piękne poinsecje.


Uli (Kulskowo – kolorowo, niteczkowo i nie tylko) – za cudowny bożonarodzeniowy wianek.


Violi (Pasje Violi) – za bombeczkę w otoczeniu moich ulubionych niebieskości.


Zosi (Zofiko zaprasza) – za niezwykłą bombę – choinkę…


… i za dary, wśród których jest zachęta do zmierzenia się z krzyżykami.


A Wam wszystkim – za to, że odwiedzacie mój Jarmark.

Serdeczne uściski,

Małgosia

Ps. Mam nadzieję, że moje kartki też poczta grzecznie już do Was dostarczyła.


53 komentarze:

  1. Piękne świąteczne kartki dostałaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu wspaniałości dostałaś , całe mnóstwo pięknych karteczek i prezentów :) ciesze się że moja dotarła na czas :) Tobie też pięknie dziękuję za świąteczną karteczkę, pokażę po świetach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy duch Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna kolekcja Małgosiu, do Ciebie jeszcze wiele piękna przyleci, bo Ty je rozdajesz pełnymi garściami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności dostałaś :-) Moja w drodze, a te od Ciebie na półce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, przepiękne kartki i upominki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dostałaś kochana cudne karteczki i prezenciki :) No oby Twoje karteczki też grzecznie doszły. Ja swoje wysłałam już jakiś czas temu, a dopiero zaledwie kilka osób potwierdziło że je dostało więc nie wiem gdzie jest reszta... mam nadzieję że dojdą. Buziaki Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Miejmy nadzieję, że poczta grzecznie dostarczy wszystkie nasze karteczki:)

      Usuń
  8. Gosiu piękne karteczki i prezenty otrzymałaś,wspaniałe dowody przyjaźni,
    Serdeczności świąteczne ślę dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne karteczki i prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko! Przeurocze karteczki i Wspaniałe prezenty Otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu ile wspaniałości, kartek i prezentów :)) I niech ktoś powie, że dobry Duszek świąt Bożego Narodzenia nie istnieje :)). Małgosiu cieszę się, że i masz coś ode mnie :))). Niech Aniołek sprawuje się grzecznie i wstydu nie przynosi :))). Miłego dnia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Aniołek przynosi Ci chlubę, a nie wstyd:)

      Usuń
  12. Cudne karteczki dostałaś, ale widzę, że moja jeszcze w drodze. Mam nadzieję, że dotrze na czas:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu !!! ile pięknych karteczek i prezentów dostałaś,cieszę się że moja też dotarła na czas :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No poeknie Gosiu ;) i ja dziekuje za karteczke od Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu ale masz wielu blogowych przyjaciół, piękne kartki i prezenty.. ale Aniołka od Justynki to Ci troszkę zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję. Oj, jest czego zazdrościć - na żywo jest jeszcze śliczniejszy niż na fotce.

      Usuń
  16. Śliczne! To cała galeryjka:) Bardzo dziękuję Małgosiu, za piękne życzenia i cudowną kartkę od Ciebie. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty od wielu dobrych blogowych Duszyczek :-))) Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu pięknie zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle dowodów sympatii to się serducho raduje prawda Gosieńko, Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile wspaniałości dostałaś Małgosiu.:) Raz jeszcze dziękuję Ci za przemiłą niespodziankę jaką sprawiłaś mi swoją karteczką.:) Buziaczki Gosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu mnóstwo pięknych karteczek otrzymałaś i do tego odjechane prezenty gwiazdkowe:). Przynajmniej przyszły rok nie grozi Ci nudą:):):). Serdeczności przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasieńko.
      Oj, na nudę nie mogę narzekać:)

      Usuń
  23. Wszystkie karteczki są przepiękne *.* Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu cieszę się ze mój mały mikolajek dotarł i przydaje sie w tworzeniu przez Ciebie pięknych prac😍. To na prawde wielka frajda widzieć ze upominek jest przydatny😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały? Oj, Gosieńko, Gosieńko.:)
      Jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  25. Piękny kartkowo-prezentowy zawrót głowy :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...