poniedziałek, 10 grudnia 2018

Na Święta kartki być muszą


Witajcie, moi kochani!

Dzisiaj pokażę kilka karteczek bożonarodzeniowych, które do tej pory nie miały okazji zaistnieć na blogu, a bardzo chcą się Wam zaprezentować. Jako pierwsza poleca się Waszej uwadze kartka pudełkowa.



Na okładce ma shaker – świąteczne okienko.


A w środku kieszonkę na życzenia – po lewej i bożonarodzeniową kompozycję – po prawej.



Postawiona może służyć jako kartko – stroik:)


Poza tym powstała też taka oto karteczka z shakerem:


I kilka innych z przeróżnymi motywami.












Niektóre zostaną wręczone osobiście, inne już poleciały w świat. A wszystkie niosą ze sobą najserdeczniejsze, najcieplejsze życzenia. Takie właśnie, jakie dziś Wam zostawiam.

Pa, pa,

Małgosia

73 komentarze:

  1. Małgosiu cudne wszystkie, nie wiem gdzie oczy podziać. Oj narobiłaś tych karteczek całe mnóstwo. Pudełkowa najładniejsza ale super jest tez ta bombka DL i ten jelonek na granatowym niebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne . nie wiem którą wybrać naj, do tego życzenia i piękne święta

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu piękne kartki są wszystkie, ale ta jedna - moja osobista najpiękniejsza :))). Jeszcze raz Kochana dziękuje bardzo! Moc uścisków i buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, Twoje prace są niesamowite i nietuzinkowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko piękne karteczki wszystkie bez wyjątku ale ta pudełkowa no po prostu zauroczyła mnie. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, to całe mnostwo wspaniałości :) ogrom Twojej pracy :) Gosiu pierwsza kartka fantatstyczna w swojej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, cudowne prace jak zwykle u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu ale kolekcja, same sliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dzisiaj jedna z nich znalazlam w skrzynce pocztowej, z pieknymi źyczeniami, dziekuje bardzo :)

      Usuń
  9. Wspaniałe karteczki pierwsza genialna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne kartki , mi się ta z jelonkiem podoba , tak mroczna **

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Nie wiem na którą kartkę patrzeć najpierw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, nie umiała bym wybrać jednej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna galeria Małgosiu, jest co podziwiać. Wspaniale się prezentuje kartka pudełkowa, świetny pomysł.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu przepięknie tworzysz! Shakery ekstra a pierwsza mnie zachwyciła:) brawa dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne kartki, ale ta pierwsza fantastyczna! pozdrowienia zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te karteczki. Zresztą jak każde, w Twoim Gosiu wykonaniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne karteczki Małgosiu, nie mogę się zdecydować która najładniejsza, bo tworzysz same perełki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko! Cudowne są wszystkie karteczki, Świetne masz pomysły - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kartki przygotowałaś!!! Podziwiam wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki są cudowne pełne uroku. Dzisiaj spotkała miłą niespodzianka po otwarciu koperty , a tam kartka od Ciebie Małgosiu . Przesliczna kartkę dostałam. Dziekuje bardzo .Goraco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  21. O matulu ile cudnych karteczek, ta pierwsza książkowa bardzo ciekawa propozycja i śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki Małgosiu,zrobione twoimi rączkami i z sercem :)
    Nie mam faworytki,wszystkie są cudne :)
    Miłego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności :) Podobają mi się wszystkie !
    Pozdrawiam cieplutko i prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu cudne karteczki przygotowałaś, choć mnie zachwyciła ta z moimi ulubionymi kaliami:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie praepiękne i ta ilość,co jedna to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wysyp kartek!Kiedy Ty to wszystko robisz Gosiu?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. W każdej wolnej chwilce, jaką znajdę.

      Usuń
  27. Nie dla mnie,nie jestem fanem przepychu. Kojarzy mi się z kiczem.
    Ale ta przedostatnia jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz. Na szczęście ile osób tyle gustów, więc i moje kiczowate kartki znajdą swoich fanów:)

      Usuń
  28. Co jedna to piękniejsza!!!Dziękuję serdecznie za moje cudeńka, które doszły!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. To najprawdziwsze dzieła sztuki Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu jak zwykle cudeńka urobiłaś pierwsza w pudełku to cośpięknego! ślicznie dziękuję za moją z dzieciątkiem :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz talent kobieto :) są cudowne...i nikomu bym ich nie wysłała tylko cieszyła oko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, aż sobie westchnęłam na ten przecudny wysyp karteczek,jestem oczarowana .
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...