czwartek, 22 listopada 2018

Sałatka warzywna



Witajcie, kochani!

Dziś zapraszam Was na sałatkę z buraczka i rzodkiewki. Oczywiście tylko w formie papierowej, ale że kucharka za mnie raczej nietęga, to nie ma czego żałować:) Kartki z warzywami robiłyśmy w tym miesiącu w ramach zabawy u Lidzi.


Justynka, do której powędrowała moja kartka, wybrała buraka. A oto mój przepis na buraczaną kartkę:

Narysuj buraczka.


Pokoloruj go i wytnij.


Naklej na bazę dowolnie ozdobioną.


I kartka gotowa!


Ja natomiast zostałam uraczona przez Basię wspaniałą kartką z rzodkiewkami. Basieńko, jeszcze raz dziękuję za tak smakowitą karteczkę.


Pozdrawiam Was serdecznie i idę zrobić sobie kakao (taki niewarzywny akcent na koniec).

Pa, pa,

Małgosia

64 komentarze:

  1. buraczkow to ja szczerze nie znosze ale rzodkiewka nawet na kartce wyglada apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli sama tak pieknie naszkicowałaś tego buraczka, to jestem pod wrazeniem :) smacznego kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Sama naszkicowałam, przyglądając się buraczkowi w książce.

      Usuń
  3. Uwielbiam buraki! Twoja kartka Gosiu jest niesamowicie apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko! Burak jak Żywy, Przepiękna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ten buraczek jest genialny super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki.:) Gosiu przepięknie zmalowałaś buraka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie przed chwilą piłam Capuccino :)
    Ale fajny, szybki i smaczny przepis Gosieńko nam podałaś, nic tylko brać się za gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twój artystyczny talent. Narysuj buraczka. No i masz. Zadanie dla mnie nie do spełnienia. Nie umiem rysować. Poza tym karteczka świetna i smakowita. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza karteczka. Ja uwielbiam buraczki pod każdą postacią:) Fajna taka jarzynowo - owocowa wymiana karteczek:)
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, Ja też lubię buraczki pod każdą postacią.

      Usuń
  10. Ekstra! A Twoj burak Gosiu pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój rysunek świetny, burak jak żywy 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. No, świetny jest ten buraczek! Kto by pomyślał, że kartka z burakiem może być tak efektowna - baaardzo mi się podoba.
    Buziaczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!! Małgosiu cudowny burak!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Burak na karteczce.... jeszcze nie widziałam, ale ślicznie się wkomponował:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu jak zobaczyłam tytuł posta to w pierwszej chwili pomyślałam, że dzielisz się z nami jakimś smacznym przepisem :)))) A to smaczne i zdrowe kartki :)) Super burak (swoją drogą moje ulubione warzywo) i rzodkiewki :)). Fajnie się dziewczyny bawicie :). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buraczki:) Doskonałe kolorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wykonanie i pięknie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu niby burak,ale wspaniale podany przez Ciebie,cudna karteczka powstała,zdolna z Ciebie kobieta.
    Buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam buraczki :-) Pyszna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow !!!nie dość że robisz cudne karteczki,albumy itd...to jeszcze ślicznie rysujesz,jestem pod wrażeniem Małgosiu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie poradziłyście sobie z tym wyzwaniem. Piękne karteczki dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Buraczek, takie proste warzywko, ale mnie trudno byłoby go tak ładnie narysować. Bo cały szkopuł tkwi w szczegółach. Karteczki pierwsza klasa, smakowicie się prezentują! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Narysuj buraczka - dla mnie zadanie niewykonalne, bo po prostu nie umiem rysować :(
    Twój buraczek wygląda smakowicie, rzodkiewki od Basi również - świetne kartki zrobiłyście.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne efekty :)
    Twój burak Małgoś jak żywy :)
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny buraczek, ślicznie go namalowałaś i jeszcze piękniej pokolorowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Malgosiu wspaniale narysowalas buraczka, kartka z buraczkiem fantastyczna ;) Pozdrowionka serdeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja naprawdę liczyłam na sałatkę:( ale rysunek i kartkę podziwiam, ja nie umiem i się nie tykam
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, jeśli sama narysowałaś tego buraczka, to chylę czoła przed Ttwoim talentem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. To przecież nic takiego, zresztą wcześniej przyjrzałam się burakowi w książce.

      Usuń
  29. Jak dla mnie super połączenie bo uwielbiam i buraczki i rzodkiewkę. Mniam..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...