piątek, 2 listopada 2018

I znowu kartki


Witajcie, moi kochani!

Piękne i ciepłe jesienne dni oraz natłok obowiązków, który mnie ostatnio dopadł, nie sprzyjały za bardzo siedzeniu przy biurku i tworzeniu. Coś tam jednak powstało (i nadal się tworzy – zdradzę Wam, że będzie jeszcze jeden grudniownik do candy), więc dziś spieszę Wam pokazać trzy karteczki. Pierwsza poleciała do Basi, by przyczynić się do spełnienia jej marzenia o pięćdziesięciu kartkach na pięćdziesiąte urodziny.


Powstał też świąteczny shaker ze Świętą Rodziną.




I kartka z haftem matematycznym, który bardzo polubiłam i na pewno będę wykorzystywać.


A wczorajszy dzień, w którym wspominaliśmy Wszystkich Świętych wydał mi się idealny, by zacząć czytać książkę o mojej patronce. Dziś wieczorem zamierzam ją skończyć.


Pozdrawiam Was z głębi serca i życzę dobra i radości,

Małgosia

72 komentarze:

  1. Świetne karteczki:) Ta za Świętą Rodziną najbardziej mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki, ta z Rodziną Świętą przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Basia ma rację kartka dla niej jest naj :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu cudowne kartki.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki Małgosiu, a ta ze Świętą Rodziną wręcz boska. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, poszukałam opisu i brzmi ciekawie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdalenko.
      Książka rzeczywiście bardzo ciekawa.

      Usuń
  7. Każda kartka wyjątkowa , ale ta dla Basi - cudowna :) Ciekawe czy zbierze te 50 kartek ?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu piękne kartki! Dopracowane w każdym detalu! Ta dla Basi ma piękne kolory, a bożonarodzeniowe oddają piękno i urok świąt. Cieszę się, że haft matematyczny wciągnął Ciebie :)) bo coraz fajniejsze wzory haftujesz :)) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki, jak zawsze piękne, dopracowane w każdym calu. Fajnie że pokochałaś haft matematyczny, będziemy mogli podziwiać następne, wspaniałe prace w tej dziedzinie.
    Książki nie znam, ale myślę że nam napiszesz o swoich odczuciach po przeczytaniu.
    Miłego weekendu Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Nie jestem dobra w recenzjach, ale książka bardzo ciekawa i warta przeczytania.

      Usuń
  10. Piękne kartki Gosiu :) Bardzo fajnie, że haft matematyczny tak Cię wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu bardzo mi się podobają Twoje karteczki ! Ta dla Basi taka "inna" i wyrazista w kolorach :) shaker niestandardowy bo ze św. Rodziną no a nitka i igła w hafcikach zawsze kradną moje serducho ! Miłego czytania życzę, podziwiam że tak na dwa razy tylko łykasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, najbardziej shaker mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, Basia na pewno była swoją zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki ! Ta dla Basi zachwyca kolorystyką, a shakery to idą jak w fabryce, tyle,że Twoje różnorodne tematycznie :-) Ale widać, że podpasowała Ci bardzo ta forma :-) Muszę też jakiś zrobić, bo u mnie z nimi skromniutko ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko - niezmiennie zachwycają mnie Twoje karteczki:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, cudne kartki. Te haftowane przez Ciebie bardzo mi się podobają:)
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki,szczególnie haftowana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co to jest shaker? Przepraszam, że pytam, ale nie wiem. Karteczki jak zwykle cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko.
      Shaker card to kartka, w której umieszczone są "latające" elementy, np. cekiny, koraliki itp. Po potrząśnięciu kartką przesuwają się w rożne strony - coś jak taka świąteczna kula z wodą i wirującymi drobinkami wewnątrz.

      Usuń
  19. Cóż powiedzieć, Małgoniu karteczki przepiękne bez wyjątku,każda zachwyca.
    Zaintrygowałaś mnie tą książką, poszukałam nawet gdzie ją można dostać,dziękuję za polecenie.
    Serdeczności najmilsze zostawiam😚

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo różnorodne są dzisiejsze karteczki, każda śliczna i pomysłowa.
    Zachwycił mnie shaker, to urzekająca praca.
    Miłej niedzieli Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Napatrzeć się nie mogę, takie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesliczne karteczki jest pod wrażeniem jakie tworzysz cudeńka.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki - w szczególności urodzinowa :) Bardzo podoba mi się jej kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, jak zawsze czarujesz kartkami! wszystkie piękne:) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, karteczki prześliczne stworzyłaś, każda z nich w innej stylistyce i technice a wszystkie prezentują się wspaniale :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne karteczki. Ja nie mam talentu do ich tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu świetne kartki, cudna grafika ze Świętą Rodziną, ale mnie najbardziej cieszy Twoja matematyczna choinka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki Małgosiu!! Haft matematyczny super Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio na nic nie mam czasu o tworzeniu przez ostatni tydzień nawet nie myślałam. Fajne karteczki Gosiu powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki Małgosiu,każda ma to COŚ !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu Twoje kartki jak zwykle cudne, a grudniownik na pewno będzie piękny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow shaker wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...