środa, 21 listopada 2018

Grudniownik należy do…


… no właśnie, do kogo? Zaraz się wszystkiego dowiecie. Ale najpierw witam się z Wami serdecznie, moi kochani.

Grudniownik już czeka niecierpliwie na swoją właścicielkę.


Paseczki z uczestnikami candy wkładam między kartki książki (po raz kolejny czytam fascynującą serię „Królowie przeklęci” Maurice Druon).



Mamciu, który paseczek wybierasz?


I już wszystko wiadomo – grudniownik wypełni się zdjęciami i wspomnieniami Eluni.


Ale ponieważ drugi grudniownik też chce do kogoś należeć…


… więc Mamcia wybiera kolejny paseczek. Przez te emocje zapomniałam pstryknąć fotkę uwieczniającą ten fakt:) A drugi grudniownik uzupełniać będzie Justynka.


Elu, Justynko, serdecznie Wam gratuluję i proszę, prześlijcie mi mailem swoje adresy. A wszystkim dziękuję za udział w zabawie, przepraszam, że nie mogę obdarować Was wszystkich i już dziś zapraszam na następne candy.

Uściski,

Małgosia

69 komentarzy:

  1. Gratki dziewczyny, ale czeka Was radosne wypełnianie, wiem bo w zeszłym roku wygrałam podobne cudo u Małgosi :) Pozdrowionka Maałgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już u Ciebie wygrałam :) brawa dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom, będa miały cudowne grudniowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajku :))))))))))))) Cieszę się jak dziecko :)))))))))). Dziękuję szczęśliwemu losowi :))))) I nie mogę uwierzyć - jedno z Twoich cudeniek Małgosiu będzie moje :)))))). Aż głowa przestała mnie boleć, a dzisiaj mam koszmarną migrenę :). Dziękuję! Ślę milion uścisków i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ogromnie się cieszę, że to cudeńko będzie moje!!!:) Jeszcze nie mogę uwierzyć...niech mnie ktoś uszczypnie...
    Wielkie dzięki dla dla Mamy :))
    Gratulacje dla Justyny.
    Idę słać adres.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! To się nazywa szczęście!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawie jak prezent od Mikołaja :) Gratuluję koleżankom a Ciebie Małgosiu cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn.:) Pozdrawiam Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wybrankom losu, a właściwie rączki Mamci ;) Zazdroszczę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) będzie co wypełniać, a łatwo nie będzie :p Coś wiem o tym ;) Serdeczności posyłam i całuję, Gosiu <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, dziewczyny- będzie cudny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom. Piękne prezenciki na mikołajki:-)
    Buziaczki i pozdrowienia dla mamci:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow, piekne prace i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne albumy. GRATULUJĘ!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, i dwa takie piękne odleciały w inne rączki, no cóż. Pogratulować, może następnym razem i mi się uda :)
    A ja na pocieszenie zapraszam koleżanki na moje Candy:
    https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Dziewczyn :* a Tobie Kochana dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko! Gratulacje dla Wylosowanych , Świetny sposób Na losowanie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn , miały farta :-)
    Pozdrawiam i dziękuję Małgosiu za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ,że grudowniki mają swój nowy dom! Gratuluję dziewczynom :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla osób obdarowanych. Warto mieć taki piękny album zrobiony cudownymi łapkami Małgosi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczęta będą przeszczęśliwe- dziękujemy Ci Małgosiu, że jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Eluni i Justynce, a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla dziewczyn! Cudne są Twoje grudniowniki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje i dzieki Gosiu za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję dziewczynom Twoje Grudniowniki są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla zwyciężczyń :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne prezenty!
    Małgosiu, pełny szacun!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...