środa, 1 sierpnia 2018

Jesienny album do wzięcia


Witajcie, kochani!

Tradycją już u mnie staje się, że w wakacje powstaje jesienny album. Bynajmniej nie z tęsknoty za jesienią, bo jak wiadomo – upały to mój żywioł. I tradycyjnie musi się odbyć jesienne CANDY z albumem w roli głównej. Ale najpierw zaprezentuję głównego bohatera, który pomieści około siedemdziesiąt zdjęć, a do tego zawiera kieszonki, koperty i zakamarki na jesienne pamiątki i zapiski. Oto on:



































Jeśli ktoś chciałby swoje jesienne wspomnienia zachować w takim albumie, to wystarczy napisać to w komentarzu (do końca sierpnia). Można też pobrać sobie poniższy banerek (ale nie jest to obowiązkowe).


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,

Małgosia

Ps. Cola z limonką i dużą ilością lodu – polecam:)

90 komentarzy:

  1. O rajuśku, to jakis kosmos :) każda strona taka śliczna, zachwycająca i do tego jeszcze te przestrzenne elementy, i maluskie jelonki, no oczu nie można oderwać :):):) Chętnie bym stanęła w kolejce Małgosiu jeśli mogę:) Bo już jeden albumik od Ciebie kiedyś wygrałam. Ale jak nie masz nic przeciwko, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, oczywiście, że nie mam nic przeciwko temu. Cieszę się, że moje albumy Ci się podobają.

      Usuń
  2. Małgosiu, aż brak mi słów żeby wyrazić zachwyt nad tym albumem! Każda strona jest piękna i dopieszczona. No naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem! Mimo tego, że mam już jeden album od Ciebie, to i tak z przyjemnością ustawiam się w kolejce. A na pewno będzie dłuuuuga :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. I dodam, że Twoje albumy też są piękne.

      Usuń
  3. Piękny i bardzo złotojesienny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny albumik ,jak zawsze dopieszczony w szczegółach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny album, pełen skrytek i zakamarków a wszystko dopieszczone w najdrobniejszych szczegółach - z wielką chęcią bym go przygarnęła więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! No pewnie, że bym chciała. Album jest przepiękny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny i pracochłonny album ,też robię dlatego dam szansę tym co jeszcze nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och ! Przepiękny, brak mi słów, chętnie bym go przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem szczęśliwą posiadaczką Twojego albumu dlatego wiem że warto o niego walczyć. Fajnie przemyciłaś w albumiku składaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest, ale mam już od CIebie jesienny album więc pozowlę innym na zgarnięcie tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczyłam sarenkę (jelonka?)i pomyślałam - uroczy, potem było już tylko lepiej, ładniej...
    Oczywiście chciałabym posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też , ja też staję w kolejce :) A nuż uśmiechnie się do mnie szczęście ?

    OdpowiedzUsuń
  13. pooglądał, pozachwycałam się i jako że uwielbiam jesień to staję w kolejce po tą śliczność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Album wygląda rewelacyjnie z przyjemnością po niego powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny album, chętnie go przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem Małgosiu, w jaki sposób wyrazić swój zachwyt nad kolejnym albumem.
    Jest piękny!
    Urocze dodatki, skrytki, kolejne karty...
    Jestem już posiadaczką albumiku - jesieniuszka, ale bardzo pragnę wziąć udział w Twojej zabawie i dopisuję się do listy.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym nie stanęła w kolejce po takie jesienne cudeńko, to jesień by się na mnie obraziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, w takim razie nie wolno dopuścić do obrazy jesieni:)

      Usuń
  18. Gosieńko! Prześliczny Album, Uwielbiam różne schowki ,zakamarki ,Dlatego bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak-tak, chętnie bym go przygarnęła, jest po prostu fajnie jesienny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny Album Małgosiu. Nie mam jeszcze takiego cuda w domu. Ustawiam się i ja
    DO KOŃCA SIERPNIA :) serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Album przepiękny dopracowany w najmniejszych szczegółach. Jesień uwielbiam i już jej wyczekuję, więc bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po album. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu kolejne cudo stworzyłaś. Podziwiam niezmiennie za czas i pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny album, zresztą jak każde Twoje dzieło. Śliczne papiery! Bardzo lubię motyw desek.
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny album, pięknie wykonany i bardzo pojemny! Z przyjemnością trzymałabym w nim jesienne (i nie tylko) wspomnienia i byłby świetnym umilaczem czasem szarych i burych jesiennych dni, więc z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chcę przygarnąć bardzo, bardzo. Taki cudny albumik to skarb, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny album!!! Z wielką przyjemnością bym taki przygarnęła, więc staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczny album! Na pewno wymagał ogromu pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Rzeczywiście, jest sporo pracy przy takim albumie.

      Usuń
  28. Cudowny!!!!!!!!!! Wspaniały środek!!!!!!!
    Oczywiście, że się ustawiam w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam już jedno cudeńko od Ciebie Małgosiu i może to nie przystoi ale po obejrzeniu zdjęć nie mogę się powstrzymać żeby nie spróbować szczęścia :)))
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu album jest przepiękny...i te kolory ...cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Majstersztyk! Chętnie stanę w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudniasty!!!! istne marzenie...powalczę kolejny raz z wielką nadzieją:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z kolei kocham jesień, bo upały mnie strasznie meczą:) Więc zgłaszam moją skromną osobę jako ochotniczkę na właścicielkę tego cuda :) :) Pozdrawiam serdecznie i upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! To ja sie dopisuje do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam jesień! Wszystkie te wspaniałe motywy zawarte w Twoim albumie pokazują same zalety tej pory roku. Z chęcią biorę udział w zabawie :D Podziwiam pracę, bo cu-do-wna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. WoW!
    RarytasAlbum.
    Z radością biorę udział w zabawie.Porywam baner.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosieńko jak zobaczyłam okładkę to raju jakie cudeńko ale wnętrze to już oglądanie sama rozkosz. Ty to masz talent do tych albumów, składaczków itp. Świetny efekt z tymi grzybkami, no a sarenka rozczula.
    Uwielbiam piękną złotą jesień gdzie słoneczko przygrzewa nam jeszcze w dzień. I gdyby nie fakt że u Ciebie często są do zgarnięcia albumy to stanęłabym w kolejce ale poczekam na wiosnę może będzie do przygarnięcia wiosenny:-D-choć mogłabym zgarnąć z każdej pory roku haha takich pięknych albumów nigdy dość.
    Ściskam serdecznie i wypoczywaj bo wakacje powolutku się kończą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Wiosenny album na pewno będzie (ale najpierw zimowy:)

      Usuń
  38. Przepiękny album!!! Z każdą stroną podoba mi się bardziej! I te liski - słodkie;-)
    Kolejka długa (z czego się nie dziwię, bo rarytas w nagrodę), ale również przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Album jest przecudny!!! napatrzeć się nie mogę:) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i spróbuję swojego szczęścia, może los się do mnie uśmiechnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam tak bogatego albumu.
    Jest świetny. Ma mnóstwo ciekawych stron i zakamarków, w których można schować swoje skarby.
    Oczywiście, że ustawiam się w tej długiej kolejce i liczę na szczęście :))
    Banerek u mnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny album. Ja też bym go przygarnęła więc zapisuję się . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny albumie, ten Jelonek i te detale powalają na kolana! Aż chce się go mieć !! Idealny na wspomnienia wakacyjno-jesienne. On jest po prostu bombowy. Ustawiam się w kolejce cichutko licząc na odrobinę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cuuudowny albumik, marzy mi się taki baardzo. A Twoje wykonanie poprostu mnie urzekło :) W ostatnim momencie dołączam z radoscią do zabawy, może coś w końcu uda się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudo!!!! Takiego albumu jeszcze nie widziałam!!! Każda strona to piękna jesienna opowieść! Jest niesamowity! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...