sobota, 4 sierpnia 2018

Jesienna harmonia


Witajcie, moi kochani!

Mamy upalne lato, a ja tu wyskakuję z jesienną harmonią. Ano tak. Choć raczej nie harmonia, a harmonijka powstała z resztek papierów wykorzystanych do jesiennego albumu. Taki niewielki harmonijkowy albumik na kilka najważniejszych zdjęć. Albo bliskich sercu cytatów. Albo ważnych jesiennych zapisków. Jak komu fantazja podpowie.










No i mamy nagrodę pocieszenia w naszym jesiennym CANDY.

Pozdrawiam Was wcale nie jesiennie, ale ciepło, słonecznie i bardzo, bardzo kolorowo,

Małgosia

63 komentarze:

  1. Bardzo fajny albumik Małgosiu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu śliczności mini album harmonijka. A słodziutki muchomorek uroczo się uśmiecha.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo gorąco w ten upalny letni wieczór 😊 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybki, ptaszki, dary jesieni, czyli wszystko co uwielbiam;) Przepiękny albumik!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko! Albumik jest Przeuroczy, Takie małe Cudo, A w grzybku się zakochałam - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zachciało się mi wybrać na grzybobranie :-) Przy tej suszy to grzybów w tym roku nie będzie :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. super- a jak widzę grzyby, to już normalnie bym biegła do lasu :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten resztkowy albumik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w porządku Małgosiu- na polach już jesień i czasu nikt nie cofnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję na jeszcze jak najdłuższe lato, Basieńko.

      Usuń
  9. Basia ma rację, u nas w ogrodzie też pojawiły się już pierwsze jesienne kolory - w tym roku bardzo szybko. A albumik jest przeuroczy, może jesienny ale pełen radości.
    Miłej niedzieli Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńo jak dla mnie to możesz wyskakiwać z jesienią, ja już na nią czekam :) A albumik stworzyłaś super, maleństwo a jakie urocze. A ten grzybek na wierzchu... śliczności aż mi sie buzia do niego sama uśmiecha :) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś. Taki sam grzybek jest też na okładce poprzedniego albumu:)

      Usuń
  11. Piękny albumik w cudownych jesiennych kolorach, pełen jesiennych skarbów. Napisz proszę gdzie zakupiłaś takie piękne papiery których użyłaś w swoich pracach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu.
      Użyłam papierów "Autumn Leaves" z Galerii Papieru (kupiłam w sklepiku Na Strychu) i "Botany - Autumn" z Fabriki Decoru (kupiłam w Skelpiku Gosi).

      Usuń
  12. Piękny albumik, jestem pełna zachwytu. Nieziemska praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drzewa zaczynają powoli zrzucać liście, więc jesienny albumik idealnie się wpisał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu zrobiłaś śliczny album :).

    Rozbroił mnie uroczy muchomorek na okładce :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne maleństwo, a muchomorek tak słodko się uśmiecha :)
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne oba albumiki Małgosiu - jesień ma swój niepowtarzalny urok dzięki pięknej, ciepłej kolorystyce :-))) Pozdrawiam upalnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Małgosiu! Kocham jesień:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny albumik! Jestem pod wrażeniem Twojego dzieła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, piękny jesienny klimacik:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny i taki ciepły :-) U mnie już po upałach - kupiłam wczoraj sandały, bo po ostatniej garderobianej czystce jakoś tak wyszło, że nie miałam i... pogoda się zepsuła. Temperatura nie przekracza 23 stopni, rano lało, teraz nieźle zawiewa, a słońce z trudem przebija się przez deszczowe chmury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Nie martw się - to chwilowe ochłodzenie, po którym ma wrócić kolejna seria wspaniałych upałów.

      Usuń
  21. Małgosiu przepiękna i w cudownych kolorach jesieni...zachwycasz:) Śliczny klimat! Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie ciepłe kolorki! Harmonijka iście jesienna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny notesik, albumik na cytaty jesienne. Kolorki takie uwielbiam. Jeszcze ciepłe, ale już nie gorące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu i znowu jest super. Bardzo fajny klimatyczny albumik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu śliczna harmonijka a z jesienią i tak trzeba będzie się pogodzić :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu śliczna harmonijka a z jesienią i tak trzeba będzie się pogodzić :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham jesień. <3 Toż ta praca to już dla mnie mistrzostwo, podoba mi się dosłownie wszystko, a jest też magia. Kocham ten moment, kiedy z jakiejś pracy wyczuwam magię. Perfekcja pod każdym względem. :) <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...