wtorek, 17 lipca 2018

Trzy razy P, czyli…


… czyli pająk, prezent i pranie. Ale po kolei, kochani. Przede wszystkim serdecznie Was witam i zapraszam do zerknięcia na kartkę dla Michałka. Powstała ona na poważną rocznicę szóstych urodzin i przy okazji, jako że ma formę składaczka, wędruję do Ewinki na zabawę w ciecie i gięcie. Na kartce króluje Spider-Man, ulubiony bohater solenizanta, a nawet wycięłam kilka pająków, choć do tych stworzeń nie pałam specjalną sympatią.






Prezent przybył do mnie od Reni, u której miałam szczęście wygrać candy. Nie tylko dostałam wspaniałą torbę uszytą przez Renię, ale też coś więcej. Popatrzcie sami:



A pranie? Prania nie zrobiłam, bo nie tylko spadł niesamowity deszcz (żadna nowość od kilku dni), ale do tego nie miałabym go gdzie powiesić – suszarka została skutecznie zaanektowana:)




Pozdrawiam Was bardzo, bardzo ciepło i do następnego spotkania,

Gosia

Ps. Tworzy się album jesienny, więc szykujcie się na candy.

83 komentarze:

  1. Pająkowy składaczek jest świetny :-)
    Gratuluję prezentów :cudowna torba i piękne bombki:-)
    Dobrze ,że Ci gniazda ni zrobiły ;-)
    Ja już kolejny tydzień czekam ,aż się wyprowadzi rodzinka kosów ,bo nie mogę ściąć czarnej maliny :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Jakbym miała większy balkon, to sama bym im powiesiła budkę lęgową:)

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty :)ach ja te ptaszki Cię kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty Małgosiu robisz te składaczki? Są niesamowite! Cudo!
    Moje pranie "kisi się" w domu, chociaż dzisiaj kropiło tylko kilka razy.
    Sikoreczki już chyba Twoje:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Składaczki bardzo lubię, więc zawsze pomysł się znajdzie.

      Usuń
  4. Kartka rewelacja, podziwiam. Gratuluję wygranego candy, same cudowności do ciebie przywędrowały. U mnie też ciągle pada, z suszarką latam z balkonu do domu i odwrotnie. Czekam na album z niecierpliwością, a twoi goście na balkonie przesłodcy, uwielbiam takich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. I już dziś zapraszam Cię na candy.

      Usuń
  5. Gosiu cudne są te Twoje składaczki:)
    A ptaszorek jest świetny:) Z pewnością mu tam dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Wszystko idealnie dobrałaś i skomponowałaś. Rewelacyjna!
    Niesamowity prezent! Gratuluję Gosiu:)
    Bogatki szaleją;) Na pewno wysypujesz im same pyszności.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Głównie słonecznik i siekane orzechy:)

      Usuń
  7. Świetny tematyczny składaczek Małgosiu :) Gratuluję wygranej L(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu rewelacyjna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt przestrzenności :)

    a sikorek cudny! adoptowałabym :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko! Karteczka jest Super , A Torba jest świetna , bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka! ;)
    A ptaszek - uroczy gość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka śliczna.
    Tych sikoreczek to pozazdrościć tylko cudne są. Ale jak tak pięknie je dokarmiasz to nie dziwota że spodobało im się u Gosieńki:-)
    Torba wspaniała a i pozostałe prezenty Renia cudne dodała. Piękne bombeczki udekorują Gosiu Twoją choinkę. Buziaki:-)
    ps. u mnie woda wkoło stoi a jak pojechałam dziś po ogórki wyjść z pola nie mogłam bo po kostki utopiłam się:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś.
      U mnie od paru dni leje, a dziś to już non stop i to jak z cebra. Chcę słoneczko!

      Usuń
  13. Fajowy składaczek, idealny dla fana Spider Mana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super ten składaczek spidermanowy Małgosiu !!!
    A prezenty pierwsza klasa,można podziwiać:)
    Śliczna sikoreczka,widzę że zadomowiła się na dobre ;)
    Ściskam i pozdrawiam ponownie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny składak!!!!
    Piękną torbę dostałaś - gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka świetna, solenizant będzie bardzo uradowany.
    Prezenty dostałaś cudne. Podoba mi się niespodzianka w postaci bombek :-)
    U mnie też pada, a ja pojutrze jadę w Polskę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. W takiej postaci to i ja pająków nie będę się bać, świetna kartka :)
    Ten deszcz to moja zmora a jedyny plus jest taki że cześciej sięgam po mulinki :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gratuluję wygranego candy :)

      Usuń
    2. Dziękuję, Madziu.
      Ja już nawet nie umiem się doszukać plusów w tej ciągłej ulewie.

      Usuń
  18. Super karteczka!!! Wspaniały dostałaś prezent!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu rewelacyjne kartki a prezent od Reni .. WOW genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka piękna (mimo pająków - haha). Prezent od Reni cudny, bardzo podobają mi się te sweterkowe bombki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajni goście na suszarce. A ta piękna torba sądzę, sprowadzi pogodę, a na pewno całkowicie poprawi nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu.
      Mam nadzieję, że pogoda w końcu się do nas uśmiechnie.

      Usuń
  22. Sliczna karteczka, moj synus tez uwielbia pajaczaka, hihihi. gratuluje prezentu i milego goscia na suszarce, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna kartka a i goście też świetni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna ta forma! Mój syn tez kiedyś był fanem Spidermana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super karteczka Małgosiu, choć przyznam, że za pająkami nie przepadam. Gratuluję wygranej, cudowne prezenty dostałaś, a i super gość do Ciebie zawitał.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny składaczek Małgosiu, Michałek był zapewne zachwycony.
    Serdecznie Ci gratuluję wygranej, Renia przygotowała piękny i bardzo praktyczny prezent. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealna kartka nie tylko dla 6latka, mój prawie 30letni mąż też byłby bardzo szczęśliwy dostając Spider-mana.
    Co do prania. :) słodki ptaszek .

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem karteczki *.* Czy wykonuje Pani takie na zamówienie?
    Świetna torba i śliczny ptaszek ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa. Niestety, nie wykonuję prac na zamówienie.

      Usuń
  29. Małgosiu ja zawsze podziwiam Twoje prace z otwartą buzią,są jedyne w swoim rodzaju,mają to COŚ !!!
    Gratuluję wygranej u Reni,pięknie Cię obdarowała 😍
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu mam nadzieję, ze będzie dobrze służyć:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka super tylko ja tych pająków to się boję hi hi no nie wiem ale mam taką fobię a przecież mieszkając na wsi to powinnam do nich przywyknąć :) Jednak tak się nie stało i jak jakiegoś widzę to drę się wniebogłosy ha ha :) Gratulacje wygranej i zazdroszczę Ci tej torebusi bo jest piękna :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Składaczek jest genialny! No nie mogę się napatrzeć! Ja w pierwszej chwili nie zauważyłam tej szóstki, bo się zagapiłam na pajączki :-) Ależ to wszystko jest zgrabnie dopasowane! A na widok pająków już nie krzyczę, samo mi tak jakoś przeszło z wiekiem...
    Super prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Ja już też nie krzyczę, ale nadal ich nie lubię:)

      Usuń
  33. Ale czadowa kartka urodzinowa - Michał będzie prze szczęśliwy. Mam nadzieję, że prezenty od Reni będą Ci służyły, bo są cudowne. A u nas po kilkudniowych ulewach wyszło słoneczko, mam nadzieję, że i do Ciebie zawędrowało. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Tak, słoneczko w końcu i do mnie dotarło.

      Usuń
  34. Małgosiu karteczka przepiękna,zachwycam się nią .
    Co do prezentu,to gratki wielkie ,Reni uszytki są wykonane z niezwykłą starannością,nie wspomnę o innych cacuszkach,torba bajeczna.
    A pranie poczeka,nie można takich miłych gości wypędzać :)
    Serdeczności najmilsze ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu. Tak, torba jest rewelacyjna!

      Usuń
  35. Małgosiu karteczka rewelacyjna! Mega świetna :) Prezenty cudowne :) Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu, karteczka est cudowna - idealna dla chłopca i bardzo pomysłowa w formie> Prezent fantastyczny przybyło do Ciebie - gratuluje wygranego candy - cukierasy są super :-) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pająkowa kartka jest świetna! Podoba mi się ta forma, ale jeszcze nie próbowałam takiej robić. A prezent robi ogromne wrażenie, zwłaszcza ta torba.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany Gosieńko Ty i pająki? I to jeszcze takie straszne? brrr...
    Ale karteczka jest świetna. A jakiego masz fantastycznego gościa na swojej suszarce :) buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Sama się ich bałam, jak je robiłam:) Ale czego się nie robi dla sympatycznego dzieciaczka!

      Usuń
  39. Karteczka z pająkiem jest bombowa! Można sobie tylko wyobrażać minę solenizanta :)
    Gratuluję wygranej w Candy. Torba jest bajeczna, a i pozostałe podarki chwytają za serce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wygranej i świetnego prezentu :-) Składaczek piękny i idealny dla mężczyzny w tak poważnym wieku :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kartka świetna,idealna dla takiego młodego mężczyzny, a i gość niezwykły ☺

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...