poniedziałek, 25 grudnia 2023

Wesołych Świąt

 

Witajcie, kochani!
Przychodzę do Was ze spóźnionymi (ale jak najszczerszymi) życzeniami świątecznymi i serdecznymi podziękowaniami za wszystkie karteczki i prezenty:

od Agusi i jej Mamy (Odnowiona Ja)


od Agusi (aga-craft)


od Agatki (Robótki ręczne na wesoło)


od Ani (Ręczne Robótki Anny)


od Ani (W kolorowym świecie Ani)


od Basi (Mój świat kolorów)


od Basi (Świat według Basi)


od Basi (Pięć pór roku)


od Beatki (My kobiety)


od Ismeny (Szum moich myśli)


od Izabelki (Rękodzieło przy kawie)


od Jadzi (Sercem tworzone)


od Lidzi (Misiowy Zakątek)


od Madzi (Craftfanka)


od Maksia (Świat z mojej perspektywy)


od Marioli (Haft i Patchwork)




od Sylwii (Paniuśka)


od Uli (Pracownia rękodzieła)


od Zosi (Zofiko zaprasza)


Kochani, przepraszam Was za moją nieobecność i brak komentarzy na Waszych blogach, ale ostatnio nie byłam w stanie nic z siebie wykrzesać, doszłam już do tej przysłowiowej ściany, o którą można się albo rozbić, albo od niej odbić. Postaram się nadrobić, bo brakuje mi Was.
Uściski
Małgosia

52 komentarze:

  1. Śliczności dostałaś Małgosiu. Niestety zabrakło mi słów by Cię pocieszyć. Jedyne, co możemy to zaufać Bogu i prosić o pomoc. Pamiętam o Tobie w modlitwie. Życzę wszelkiego dobra. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. Pamiętam o Tobie codziennie.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt.
    Basia
    ...
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki i prezenty !!! Życzę Ci spokojnych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również spokojnych rodzinnych Świąt i oczywiście dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błogosławionych Świąt Małgosiu, ufaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, Spokojnych Świąt Małgosiu ...........

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki bożonarodzeniowe, aż miło na nie popatrzeć. Dziękuję Małgosiu za te piękne życzenia. I te tutaj, i te w tej cudownej kartce, jaką od Ciebie dostałam. Ja też chcę życzyć Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego co najlepsze! Niech to będzie czas przepełniony wiarą, nadzieją i miłością, a także pokojem w sercu i w rodzinie. Cały czas ciepło o Tobie myślę. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Małgosiu, niech te karteczki będą przypomnieniem, że mnóstwo osób o Tobie pamięta. Cały czas gościsz w moim sercu. Jeśli Cię to umocni, to przypomnij sobie moją ośmioletnią walkę- człowiek jest w stanie przetrzymać wiele...

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, wszystkiego co najlepsze, siły, zdrowia, blogoslawienstwa od Dzieciatka, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki i prezenty otrzymałaś. "_
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, siły i wytrwałości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, zdrowia i optymizmu życzę po świętach i na nadchodzący 2024 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu wszystkiego dobrego w Nowym roku, zdrowia, radości i wszelkiej pomyślności. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, życzę Ci siły, która pomożecie odbić się od tej ściany i pokonać życiowe trudności. Myślami często jestem z Tobą, przesyłam moc wirtualnych uścisków 💖
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Ściskam Cię mocno i życzę wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu kochana, przyjmij i ode mnie najlepsze życzenia. Niech ten Nowy Rok będzie lepszy i spokojniejszy od mijającego. Życzę Tobie kochana przede wszystkim dużo siły! Piękne kartki otrzymałaś i prezenty.
    Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Gosiu, przepraszam, że nie miałam czasu na życzenia świąteczne, ale mam okropny czas. Życzę Ci Kochana, by ten Nowy 2024 Rok przyniósł Ci wszystko co najlepsze i najpiękniejsze, niech się spełnią Twoje życzenia! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. I rozumiem, bo u mnie też czas koszmarny.

      Usuń
  19. Piękne prezenty :) Dziękuję, że zaglądasz na mojego bloga i piszesz przemiłe komentarze. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mile dowody sympatii Małgosiu, blogoslawienstwa od Dzieciątka Jezus na każdy dzień!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki dostałaś, mi również bardzo by się przydały te pokolorowane stempelki. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cuda dostałaś. Mnie zachwycają grafiki dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźniona, a nawet opóźniona i to bardzo to jestem ja, skoro przed Wielkanocą czytam bożonarodzeniowe blogowe wpisy :-D Nic to, lepiej późno niż wcale, jak to mówią. Kartki otrzymałaś przepiękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...