niedziela, 29 października 2023

Wielkanocnie i (pseudo) magicznie

 

Witajcie, kochani!
Wiem, powtórzę się, ale znów dopadł mnie totalny brak czasu. Dobrze, że chociaż zabawy blogowe motywują mnie do stworzenia czegokolwiek. Na przykład prostej karteczki wielkanocnej do zabawy u Małgosi.



I jeszcze karta do art journala – tak właśnie często czuję się pod koniec mijającego dnia. Swoją drogą zdaję sobie sprawę jak moje wpisy są nieporadne w porównaniu do art journala Danusi (uwielbiam jej wpisy), ale co tam – pokazuję.


Czarownica (nawet taka zmarnowana i pozbawiona wszelkich mocy) niewątpliwie kojarzy się z magią, więc wrzucam ją do zabawy u Lenki.


To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam was najserdeczniej i do następnego spotkania – niewątpliwie już w listopadzie.
Małgosia

60 komentarzy:

  1. Małgosiu rozumiem Twój brak czasu doskonale. Ale weź sobie wyobraź że masz go w nadmiarze. przez pierwsze pół roku się upijasz a potem przychodzi refleksja że nie masz co z nim zrobić. ( w sensie z nadmiarem wolnego czasu) Ja wiem że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ... ale wszystko ma swój czas i wszystko jest po coś, długo bym tak jeszcze mogła ale to nie jest na to miejsce i czas.
    Twoje karteczki mnie zachwycają, niby takie proste ale wszystkie mają to coś !! Pięknie je komponujesz i pięknie sklejasz. Co da AJ się nie wypowiadam bo nigdy go nie robiłam ale widzę spory Dziewczyn je tworzy tak jak zresztą ATC.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Wiem, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia:) ale teraz wydaje mi się, że nie ma takiej miary czasu, która wydała by mi się nadmiarem. I marzę o możliwości słodkiego nicnierobienia chociaż przez chwilę.

      Usuń
  2. Małgosiu przepiękna kartka a ta do art journala bardzo trafna, sama sie tak nie raz czuję i tak jak u Ciebie tylko zabawy blogowe motywują mnie do pracy:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkanocna kartka przepiekne, ten biały baranek , bardzo klimatyczna.Czarownica słodka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wielkanocna śliczna w swojej prostocie, idealna wręcz :) A wpis...no rozbawił mnie hehe, ja mam podobnie pod koniec dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu Twoja karteczka z barankiem jest przeurocza, tylko trzy kolory, a jak wspaniale je zgrałaś. Czarownica super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Wielkanocna karteczka :) Od czarownic trzymam się z daleka. Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. I słusznie, ale moja czarownica to raczej taka przenośnia miała być.

      Usuń
  7. Piękna wielkanocna karka, sedno świąt , elegancja, klasyka....

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, kartka elegancka i jak zwykle niesamowicie czysto i delikatnie przygotowana (mam na myśli zero zagnieceń, zabrudzeń, śladów kleju itp.). A do tego wszystkiego tak ładnie to wszystko zawsze jest u Ciebie skomponowane - zero przypadku. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. He, świetny wpis. Myślę, że pod koniec dnia nie jedna z nas tak się czuje. A nawet może i wygląda:)))) natomiast kartka wielkanocna ma świetnie dobrane koronki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka może i prosta ale bardzo urokliwa :).

    Fajnie się czujesz i wyglądasz na koniec dnia ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, mi się ta czarownica podoba, chociaż nie jestem ani za magią, ani tym bardziej za Halloween. Chyba dlatego, że przypomina mnie w ostatnim czasie. Chociaż i tak moje serce skradł ten baranek wielkanocny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Moja czarownica miała być raczej symbolem niż mieć coś wspólnego z magią. A Halloween nie obchodzę.

      Usuń
  12. Śliczne prace Gosiu. Bardzo dziękuję za przyłączenie się do zabawy. Czarownica jest urocza, nie jest taka słaba, bo jeszcze niesie kotka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu Twoja wielkanocna karteczka jest wyjątkowo piękna, jestem nią zachwycona! Nie mogę się napatrzeć, cudna jest! Dziękuję za Twój udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj typowym listopadem Małgosiu
    Ty nieporadna???!!! Przecież Twoje karteczki zachwycają. Ta z Czarownicą urzekła mnie.
    Pozdrawiam ciepło i życzę jak najwięcej promyków słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu mam nadzieję, że listopad jest dla Ciebie łaskawy w zdrowiu
      Pozdrawiam ciepłe słowo zostawiając

      Usuń
  15. Karta do art-journala jak dla mnie bomba, wygląda wspaniale! Jak zawsze Twoje prace inspirują, Małgosiu...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu bardzo podoba mi się kartka do Twojego art- journala. Świetna!! Wielkanocna również cudna, ma wspaniałe delikatne kolorki :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam to samo, totalny brak czasu i zmęczenie. Robię kartki tylko jak ktoś mi o to poprosi. Śliczna wielkanocna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki stworzyłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok, no to mnie Małgosiu rozśmieszyłaś. :D Też bywa, że tak się czuję pod koniec dnia, a czasami i z samego rana. hahahah Uwielbiam Cię!!!! Ten rok jest taki pełen zdarzeń, proszę, pamiętaj, że jak mnie tu mało to nigdy, przenigdy o Tobie nie zapominam!!!!! Przepiękne prace wykonałaś, jestem taka dumna. Pierwsza pełna delikatności i nadziei, a druga pełna magii, do tego mega zabawna. Jesteś taka fajna Małgosiu, cieszysz sobą i to bardzo. Przytulam sercem całym. <3 :****

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, pięknie Ci dziękuję, miło mi ..... :) Nie ma wpisów ,,nieporadnych,, nie ma wpisów do AJ gorszych czy lepszych - każdy wpis to osobiste dzieło Twórcy, który przelewa na papier to co czuje. Jestem w artjournalowej Grupie gdzie brałam udział w wyzwaniach. Takie osobiste wpisy to sporadycznie robię. Ostatnio mnie nic nie motywuje (w zawieszeniu jestem), od dawna nie biorę udziału w blogowych zabawach chociaż czasu u mnie ,,nadmiar,, (tak się złożyło). A Ty pokazuj swoje wpisy, bardzo lubię oglądać jak inni do tematu podchodzą, zawsze można coś podpatrzeć, czymś się zainspirować :) Kartka Twoja to mistrzostwo, jest piękna!
    Uściski ślę ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie jakbym siebie widziała na tej karcie AJ, tylko kotów nie mam. Karta świetna, a wielkanocna kartka zachwyca prostotą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna karteczka Małgosiu a wpis cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana
    Cudne te karteczki, jak i inne pozostałe, które tworzysz z pasją💝😊
    Serdeczności moc zostawiam🌸🤗

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki bombastyczne. TEn wykrojnik alleluja bardzo mi się podoba. Trymaj się. Jeszcze będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...