poniedziałek, 11 września 2023

Wesołe zajączki

 

Witajcie, kochani!
Dzięki kolorowankom od Agusi powstały kolejne karteczki, tym razem z zającami w roli głównej.
Oto słodka dziewuszka z zajączkiem:



A tu proste bliźniacze karteczki:



I jeszcze kolaż, bo…


… kartki zgłaszam do wielkanocnej zabawy u Małgosi.


I do Lenki, która w tym miesiącu inspiruje nas hasłem „Zając hasa nie tylko do lasa”.


A u mnie istna wiosna; wczoraj byłam u stryjka i w jego ogrodzie mogłam podziwiać – tak, tak – ni mniej, ni więcej tylko kwitnącą jabłoń.


I taki piękny widok:


A w słoneczku wygrzewał się przygarnięty niedawno przez stryjostwo Donek.


Niech ta wrześniowa „wiosna” trwa jak najdłużej!

Pozdrawiam Was kochani bardzo, bardzo ciepło
Małgosia

51 komentarzy:

  1. Małgosiu bardzo się cieszę, ze korzystasz z przydasi, dla mnie to wielka przyjemność :) piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu jak zawsze cudne kartki i masz zaliczoną zabawę , a nawet dwie.
    Co do pogody jak nic zwariowała, kto to widział takie temperatury we wrześniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wesołe karteczki powstały. A pogoda wiosenna tej jesieni niech trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki Małgosiu, super wykorzystałaś piękne obrazki od Agusi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki to zawsze u Ciebie piękne.Miło spędziłaś czas a natura zwariowała jak i ludzie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki cudne !
    A natura zwariowała przy tak wysokich wrześniowych temperaturach .
    Ja się cieszę bo lubię ciepełko 😚🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega słodkie kartki - takie proste są jak najbardziej urocze i idealne do koperty :)
    Koteczek widać, że śliczny. Ciekawe czy łobuz jak moje koty? ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu.
      Bardzo nie łobuzuje, na razie jest trochę nieśmiały. Ktoś go wyrzucił i stryjek się nim zaopiekował.

      Usuń
  8. Bardzo ładne kartki :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki. Bardzo mi się podobają te bliźniacze:) Wrzesień cudny. Słońca moc:)))
    Niech trwa - tak jest przyjemnie bardzo. Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne kartki! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki ! A Donek to zawsze sobie znajdzie dobre miejsce na odpoczynek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu świetne kartki, fajne masz te wykrojniki, co prawda miałam juz nie inwestować w kartki, ale może sie rozglądnę? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. Akurat te wykrojniki nie moje, też od Agi.

      Usuń
  13. świetne te karteczki niezła ta wiosna

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zajączki. Aż chciałabym takie pomiziać po uszach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj późnym latem Małgosiu
    Urocze króliczki, czy jak wolisz zajączki.
    Pozdrawiam snującymi się nitkami babiego lata

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajączki urocze, a same kartki śliczne. Donek skradł moje serce. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te Twoje karteczki kochana:)
    Słonecznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, radosne karteczki🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha śliczne kicajce !
    My też przygarnęliśmy kotka a nawet dwa maluchy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie przydasie to prawdziwy skarb! Można wyczarować tak piękne karteczki jak Twoje🥰

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...