środa, 6 września 2023

Dla Elizy

 

Witajcie, kochani!
Dla przemiłej Elizki, która w sobotę wkroczy oficjalnie w dorosłe życie, powstała taka oto kartka:


Wykorzystałam oczywiście stempelek od Agi. I chcę karteczkę przemycić do zabawy u Reni, gdzie w tym miesiącu wytyczne to: litera G lub Ź, trawa, kolor różowy.


Kolor różowy jest, gorzej z resztą. Więc trochę naciągam: na literę G mamy: głęboki dekolt i gołe nogi stempelkowej dziewczyny.
Przy okazji dziękuję Lence za nagrodę, którą dostałam w ramach jej zabawy.


I to tyle na dzisiaj. Czas pędzi jak szalony jak to zwykle bywa na początku roku szkolnego, tyle spraw trzeba ogarnąć, że głowa mała. A koniec wakacji też miałam pełen wrażeń: 29 sierpnia przeszła u nas ogromna nawałnica i drzewo zawaliło się na mój samochód. Na szczęście staruszek już naprawiony. Ale czasem aż boję się myśleć jaka „niespodzianka” jeszcze mnie spotka.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania
Małgosia

52 komentarze:

  1. Przesliczna kartka dla Elizy, wytyczne są chociaż trudne były, kartka moja też poszła ale kupiona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, super nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dekold i gołe nogi mnie rozbawiły:) za sam pomysł powinna Ci zaliczyć zabawe :) Karteczka śliczna, niech Eliza ma wspaniałe dorosłe życie :) Małgosiu twój anioł stróż nosi Cię na rekach- dobrze, ze nie było Cię wtedy w samochodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to piękne. Elizie na pewno się spodoba. Dobrze, że z autem już wszystko w porządku, a przede wszystkim, że Ciebie nie było w środku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu będzie lepiej, przecież kiedyś ten ciąg zmartwień musi sie skończyć, prawda? ja w to wierzę i Tobie życzę z całego serducha. Karteczka przepiękna i z wielka radością witam ją w zabawie- tym bardziej że Głęboki dekolt i Gołe nogi są na czasie;) dziękuje za udział w zabawie i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, gratuluję nagrody i trzymam kciuki za brak takich "niespodzianek".
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka dla Elizy, niech się te marzenia jej spełnią. Świetny pomysł z głębokim dekoltem i gołymi nogami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest świetna kartka, idealna na te okazją, spodoba się!!!! Cieszę się, że otrzymałaś tak fajną nagrodę. No i pamiętaj, choćby nie wiem, co się działo, ja jestem z Tobą. Usilnie wysyłam Ci dużo dobra, tak by było znacznie silniejsze, niż zło!!!! Uwielbiam Cię Małgosiu. :*******

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu super kartka i prezent od Lenki. Życzę Ci samych dobrych już przygód. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka Małgosiu. Dobrze, że nie było Cię w aucie i że już jest naprawione. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, kartka jest śliczna:) Dziewczęca, radosna - w sam raz na taką okazję:)
    Nagroda wspaniała. Serdeczności moc!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten stempelek i super kartkę z nim zrobiłaś. Co prawda już wróciłam ale nie jestem w stanie nadrobić wszystkich postów więc wybacz że tak krótko dziś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka. Tak Małgosiu, życie wciąż niesie niespodzianki. Będę dziś pamiętać w Odporyszowie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest prześliczna. Gratuluję zdobycia nagrody u Lenki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER karteczka. 18-tka, kiedy to było. He. Pamiętam jak dostałam słonika na szczęście od mojego męża ( wtedy chłopaka) mam go do dzisiaj. Kartki też zachowane. Świetne później są z nich pamiątki. Pomysł na przemycenie kartki do zabawy świetny. Prezent też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj wrześniowo Małgosiu
    Piękna karteczka, nawet trochę w moich kolorach
    Pozdrawiam uciekającym już powoli latem

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka i gratuluję prezentu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kartka :D Będzie super pamiątką :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka przeurocza !
    A te gole nogi i dekolt.....są super !

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNA!!! Z pewnością spodobała się solenizantce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna kartka na 18tkę. Fajny upominek otrzymałaś od Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka śliczna, jak wszystkie inne Twojego autorstwa kochana:)
    Moc serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to miałaś przygodę z autem.... a kartka ekstra, zrobiłam podobna ale na 18 Agaty haha 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu najważniejsze, że Tobie nic się nie stało! Samochód, pewnie, że strata, ale gdyby ktoś był w środku...czasem nieszczęścia nas nie omijają ale takie życie,mam nadzieję, że teraz trochę odetchniesz.
    A kartka urocza, to są takie małe pereleczki które komuś sprawiają radość, nie tylko nam..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...