piątek, 10 lutego 2023

Wielkanocna piramidka

 

Witajcie, kochani!
Pozostając w temacie kartek wielkanocnych pokażę Wam kolejną – ponieważ to składaczek, zgłaszam ją do zabawy u Małgosi (bo postanowiłam, że do tej zabawy będę robić właśnie składaczki).


 Oto kartka – piramidka (zwana też kartką – tipi).




Bardzo efektowna forma i oczywiście składa się na płasko.
I tradycyjnie stara ozdoba wielkanocna (ponad czterdziestoletnia) – drewniana pisanka, dosyć duża.



Do następnego spotkania, kochani
Małgosia

70 komentarzy:

  1. Szczypta magii u Anny10 lutego 2023 20:57

    Małgosiu Ty to masz rękę do tych karteczek ! A te w nietypowej formie i kształcie zachwycają mnie niezmiennie, piękna karteczka:)))
    Pisanka to już zabytek i piękna pamiątka ślicznie wykonana, lubię takie starocie.
    Pozdrawiam serdecznie:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie podziwiamTwoje karteczki a już szczególnie składaczki.Taka piramidka to dla mnie jakiś kosmos.Wymaga chyba niesamowitej precyzji.Pamiętam takie drewniane pisanki z cepelii.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu. Ta była chyba właśnie w cepelii kupiona.

      Usuń
  3. Kartka cudowna, nie znam się na robieniu kartek ale ta jest mega piekna , cudownie tworzysz w klimacie wielkanocnym.Jajko śliczne, ładna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu wciąż zaskakujesz swoimi zdolnościami. Znamy się już jakiś czas, a Ty zawsze masz cos w zanadrzu do pokazania. Podziwiam Twoja twórcza wenę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta forma zawsze kojarzyła mi sie z Bożym Narodzeniem, a tu proszę jak pięknie prezentuje sie jako kartka na wiosenne święto. Piękna kartka Małgosiu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka. Ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak sama chciałam nauczyć sie tych wszystkich form- są zachwycające- ale na chceniu się skończyło . Two aj kartka Małgoniu jest prześliczna :) trzymajcie sie, buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonałam parę skladaczkow w tej formie, Bardzo ją lubię. Pięknie ozdobilas tą kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!
    Piękne karteczki, jak zawsze🙂💝
    Pozdrawiam cieplutko😊🌷☕🍰

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jak zawsze z twojej ręki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest rewelacyjna, śliczności. :)
    Mam kilka drewnianych, malowanych jajeczek przywodzących wspomnienia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka Małgosiu i piękna pisanka, wspaniała pamiątka. Pozdrawiam szanowne Panie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kolejna Twoja kartka, widzę że lubisz te święte. Ale cóż o gustach się nie dyskutuje. Fajny format dla niej wybrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Na Wielkanoc lubię właśnie takie.

      Usuń
  15. Małgosiu podziwiam kolejnego składaczka, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny składaczek, i kolejny z Jezusem, najważniejszym w te święta! A pisanka drewniana zachwyca, bardzo lubię te stare ozdoby niestety u nas tylko jedna się zachowała do tego jest w kiepskim stanie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam problem jakie papiery mogę dać do grafik "kościelnych" , u Ciebie zauważyłam, że każde się nadają.
    Cudowna karteczka.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje kartki a ta piramidka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka świetna, a Twoje stare pisanki są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna karteczka, a jajeczko...moja babcia miała takie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki w nietypowych kształtach świetnie Ci wychodzą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna karteczka, a jej składaczkowa forma jest rewelacyjna. Jesteś zdecydowanie mistrzynią składaczków wszelakich :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś mistrzynią w robieniu kartek o niezwykłej formie. Śliczna :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna cudna kartka w nietypowej formie. Bardzo, bardzo podobają mi się Twoje składaczki. Pozdrowienia i uściski dla Was. Małgosiu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, oryginalny składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca,też mam takie pisanki które są dla mnie wartością sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Poprzedni komentarz ja napisałam nie wiem czemu wyszło anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, blogger ostatnio wariuje. Dziękuję Ci jeszcze raz.

      Usuń
  28. Przepiękne Małgosiu. Bardzo twórcze i dopracowane w każdym calu. Ogromnie mi się podoba. Super
    Pozdrawiam najserdeczniej

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, prześliczna kartka! Bardzo pracochłonna forma, ale zachwycający efekt!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna forma składaczka, pięknie się prezentuje, pisanka również prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. O ja cię! Fantastyczna kartka - forma przeze mnie nieznana, ale jakże efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny składaczek! Pięknie prezentuje się ta karteczka! A pisanka rewelacyjna 🩷 Pozdrawiam Małgosiu ☀️

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...