środa, 15 lutego 2023

Mały album – domek

Witajcie, kochani!
Na zrobienie dużego albumu czasu brak zupełnie, ale korzystając z ferii udało mi się stworzyć przynajmniej malucha. Album w kształcie domku pomieści dwanaście zdjęć, w tym również okrągłych.







Album powstał dla Basieńki, by uhonorować jej urodziny i miłość do rodzinnego domu. A ja zgłaszam go do zabawy u Reni.


Kiedy uda mi się stworzyć kolejny album? Nie wiem. Ale Mama i jej potrzeby są teraz najważniejsze.
Przesyłam Wam moc uścisków
Małgosia

73 komentarze:

  1. Przeuroczy albumik !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny Małgosiu. Pierwszy raz widzę taką bazę. Bardzo mi się podoba. Dom - symbol ciepła, miłości, bezpieczeństwa. Piękny!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki uroczy, wspaniała pamiątka bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, padłam! Album jest po prostu bajeczny! CUDOWNY! Zachwycający! Bardzo mi się podoba taka forma. Piękny ten domek!
    Ściskam Małgosiu Ciebie i Twoją mamcię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały domek pełen miłości i ciepła. Widzialam już u solenizantki bardzo zadowolonej ,jest cudowny. Buziak.😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy album i wygląda prześlicznie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny te albumik jago kształt mnie zauroczył. To nic że mały i to nic że tak mało zdjęć pomieści. Ważne że jest i ważne że nie zapomniałaś jak się je robi a kiedyś jak mamcie się lepiej poczuje to zrobisz kolejny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny 🙂 nieustająco życzę zdrowia dla Mamy, a dla Ciebie siły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Album samą forma zachwyca ,a dodatkowo ozdobiony jest cudny 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, ten albumik jest prześliczny! Uwielbiam takie nietypowe formy albumów, no i małe formy też kocham (na takowe obecnie mnie tylko stać ... tak jak u Ciebie priorytetem osoba potrzebująca opieki). Już dawno chciałam domek-album zrobić, Twój baaardzo mi się podoba!
    Zdrowia dla Mamy, dla Ciebie siły .....
    Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Ten domek sprawi mi wiele frajdy.

      Usuń
  11. Śliczny malutki i przytulny domek :) Czy mały, czy duży to i tak pięknie ozdabiasz swoje albumy. Dużo zdrówka, siły i uścisków dla Was obu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny albumik w nietypowej formie.
    Zdrowia dla Mamy a dla Ciebie siły...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten album. Fajnie, że znajdujesz czas dla siebie i wciąż dajesz radość innym. Tak trzymaj. Pozdrawiam gorąco Ciebie i mamę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Album jest śliczny i ma ciekawą formę :) a bliscy zawsze powinni być na pierwszym miejscu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka i siły dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu cudo. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny album i wspaniała pamiątka zarazem. Zdrówka dla Mamusi i dla Ciebie Gosieńko. Odpoczywaj jeszcze jak masz ferie, Twoja siła i zdrowie też ważne 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za inspirację! Czemu wcześniej nie wpadłam na to, że album można sobie samemu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu prześliczny albumik- nieco inny od tych które nam pokazywałaś do tej pory, ale również piękny :) Bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Ps. Wrzuć linka jeszcze raz żabie, bo ta poprzednia zniknęła;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny :-) Życzę zdrowia Mamie, a Tobie siły i wytrwałości. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowy i jak ładnie się prezentuje. Dużo zdrowia dla Was Malgosiu

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i pomysłowy album. Pozdrawiam i dużo zdrowia dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj szumem wiatru za oknem Małgosiu
    Piękny ten domek dla Basi.
    Zdrowia życzę dla Ciebie i Mamy
    Przesyłam uśmiech nadchodzącego przedwiośnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysłowy i śliczny ten album. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny album. Rewelacyjna firma w kształcie domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny Album :) fantastyczna forma i widać, ze sporo pracy i serca w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny album!!! Cudnie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, wspaniały album. Patrząc tylko na zdjęcie pierwsze, nie domyśliłam się co będzie on w środku mieścił. Super pomysł i wykonanie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Hihi ale słodki prezencik 😀
    Małgosiu to zrozumiałe ze potrzeby bliskich są najważniejsze, wspieram modlitwa !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne maleństwo, urocze i swojskie. Trzymajcie się ciepło Kobiety kochane. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudowny albumik! Jego forma mnie urzekła. Zdróweczka dla Mamusi 🌸🩷😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny i pomysłowy album!
    Życzę zdrowia Twej mamie, a Tobie owocnych chwil wytchnienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Album cudowny i papiery od chłopców bardzo ładnie wygladają.

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, piękny albumik. Dużo zdrówka dla mamy i Ciebie.
    ps. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i imienin, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...