sobota, 31 grudnia 2022

Szczęśliwego Nowego Roku!

 

Kochani, niech ten Nowy Rok przyniesie Wam same dobre i piękne chwile. Dziękuję za Waszą obecność na blogu i w moim życiu.


Dziękuję również za kartki i prezenty (niektóre z nich pokazywałam już wcześniej).
Od Agusi (Odnowiona Ja)


Od Agusi (aga-craft)


Od Agatki (Robótki ręczne na wesoło)


Od Ani (Ręczne robótki Anny)


Od Ani (Nitkowe zapiski)


Od Ani (Moje krzaki, ptaki i inne dziwaki)


Od Ani (W kolorowym świecie Ani)


Od Basi (Mój świat kolorów)


Od Basi (Świat według Basi)


Od Basi (Pięć pór roku)


Od Beatki (My kobiety)


Od Darii (Rękodzieło Etoile)


Od Elżusi (Kołderkowe kwadraciki i nie tylko)


Od Ewy (Biblioteka rękodzieła)


Od Ismeny (Szum moich myśli)


Od Jadzi (Sercem tworzone)


Od Lidzi (Misiowy zakątek)


Od Magdalenki (Zacisze Lenki)


Od Marioli (Haft i patchwork)


Od Reni (To co lubię)


Od Sylwii (Paniuśka)


Od Uli (Pracownia rękodzieła UKułak)


Od Zosi (Zofiko zaprasza)


Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, jeśli tak, to bardzo przepraszam, ale dopiero wracam do świata żywych po ciężkiej grypie. Opiekunka Mamy okazała się prawdziwym aniołem – zajmowała się też mną, bo nie byłam w stanie funkcjonować, Wigilię i Święta spędziłam w łóżku. Niestety, pomimo środków ostrożności zaraziłam Mamcię, a jej wymęczony nowotworem organizm nie był w stanie sobie poradzić i wczoraj w nocy zabrało ją pogotowie, na szczęście stan jest teraz stabilny. Dobrze, że ja już na chodzie, to mogę być z nią w szpitalu. I tak wchodzimy w ten Nowy Rok – może Pan Bóg da, że będzie nieco lepszy od poprzedniego.

Jeszcze raz życzę Wam tego, co dobre i piękne,
Małgosia

29 komentarzy:

  1. Małgosiu, Szczesliwego, zdrowego Nowego Roku 2023, oby się wszystko ułożyło ,Blogoslawienstwa Bożego i dużo zdrowia .Ściskam i pieknie pozdrawiam. 🫶❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie i Mamy, zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, życzę Ci żeby rok 2023 przyniósł Ci tylko to co najlepsze! Dużo zdrowia dla Twojej Mamy i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Wspaniałego 2023 Roku Gosiu! Przede wszystkim zdrowia dla Mamy i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, Wszystkiego co Dobre w całym nowym roku :) Przede wszystkim zdrowia, zdrowia, zdrowia dla Twojej Mamy i dla Ciebie :)
    Ściskam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego, co najlepsze Małgosiu w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia życzę,bo jak będzie zdrowie to wszystko inne samo się ułoży !
    Szczęśliwego Nowego Roku😀🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu zdrówka życzę dla Ciebie i mamy, niech w Nowym Roku wszystkie problemy odejdą w siną dal! Niech każdy dzień będzie powodem do radości :)
    Piękne prezenty świąteczne otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie i Mamy dobry. Przyniesie zdrowie i siłę, i dużo szczęścia! Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych szczęśliwych dni w nowym roku. Dużo zdrowia dla wszystkich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgoniu będzie lepszy od poprzedniego- tego się trzymamy i już!!! Kochana każdej chwili i z każdą modlitwą jestem z Wami. Dziękuje za kartkę i życzenia:) Wszystkiego naj w tym Nowym roku, niech obdarzy Was zdrowiem, spokojem i radością. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki i upominki otrzymałaś. Szkoda, że kartka ode mnie nie dotarła. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i samych dobrych chwil w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu wszystkiego Dobrego w Nowym Roku 🥳 dla Ciebie i Twojej rodziny. Współczuję choroby i życzę w szczególności zdrowia bo bez niego jak się okazuje krucho. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, zdrowia nieustającego dla Ciebie i Twojej Mamy, nadziei i optymizmu na ten 2023 rok🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pięknych prezentów,życzę wszystkiego dobrego oraz niekończącej się weny w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu trzymam kciuki za zdrowie Twoje i Twojej mamy. Tym bardziej że wiem o czym mówisz, bo sama jestem 3 tydzień chora i jakoś z tego wyleźć nie umiem.
    Co do kartek to sama wiele wysyłasz to i piękne kartki i prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki i prezenty do Ciebie dotarły. :)
    Jestem cały czas myślami przy Was.
    Dziękuję za życzenia i je w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu wszystkiego dobrego na Nowy Rok. Kochana przede wszystkim życzę zdrówka Tobie i mamie.
    Piękne dowody pamięci dostałaś. Wybacz ja w tym roku nie wysłałam, ale mnie złapała grypa przed świętami a i po świętach jakieś dziadostwo się przypaletalo i 3 dni leżałam w łóżku. Ściskam serdecznie i uważajcie na siebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Małgosiu, niech ten Nowy Rok przyniesie Ci trochę wytchnienia, oby Mamusia poczuła się lepiej, pamiętam o Was każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu szczęśliwego nowego roku. Dużo zdrowia dla twojej mamy .

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! Zdrowiejcie obydwie :) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu wspieram wciąż modlitwa bo inaczej nie mogę.... piękne dowody sympatii otrzymałaś, niech Ci służą!!! Zdrówka dla Was !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności dostałaś Małgosiu. Myślami jestem z Tobą i Twoją Mamą, pamiętam w modlitwie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności, dużo zdrówka i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę dużo zdrowia i wszystkiego co najlepsze w rozpoczętym właśnie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kartki dostałaś. Każda forma pamięci cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu Kochana , szybkiego powrotu do zdrowia dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj po raz pierwszy w Nowym Roku Małgosiu
    Śliczne prezenty dostałaś.
    Życzeń nigdy nie za dużo, więc przyjmij ode mnie kolejne dla Ciebie i Mamy.
    Niech w tym roku ciepłem i radością promienieje Wasze domowe zacisze.
    Niech zdrowie Was nie opuszcza.
    Niech dobre Anioły Was nie opuszczają.
    Pozdrawiam początkiem roku

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też życzę Ci lepszego Nowego Roku, aby przyniósł tylko błogosławieństwo 🥰

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...