sobota, 10 grudnia 2022

Kartki świąteczne… i prezenty

Witajcie, kochani!
Jeszcze trzy kartki świąteczne znalazłam na dysku, których wcześniej Wam nie pokazywałam, więc dzisiaj nadrabiam. Oto one:




I ostatnio zrobiona kartka z zimowym widoczkiem.



A za prezenty świąteczne z serca dziękuję Mariolci


… i Basieńce.


Wam wszystkim dziękuję za miłe komentarze i słowa wsparcia. To promyki radości w tych ostatnich dniach, w których dużo trudności się skumulowało i czasem odechciewa się żyć.
Pozdrawiam ciepło,
Małgosia

61 komentarzy:

  1. Tez cieszyły by mnie takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karteczki, Dzieciątko przesliczne a prezenty zawsze cieszą .Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty dostałaś a i kartki są super. Fajnie że nam je pokazałaś. W sumie to zawsze mówiłam że olał Święta , byle zdrowie było, ale wiadomo mówić i wiedzieć to jedno a robić to drugie, choć tak po prawdzie kto tego na własnej skórze nie przeżył to se może mówić !! Trzymaj się Małgosiu ciepło !!! bo tak trzeba, i zacznij myśleć pozytywnie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki powstaly Gosiu. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu karteczki śliczne, dobrze źe się odnalazły. Miło mi, że prezent Ci się spodobał. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu te karteczki są przepiękne!! A pierwsza oraz ostatnia szczególnie mnie ujęły 😍 Tulę mocno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te karteczki Małgosiu. A w przezywaniu cierpień Cię bardzo rozumiem, u nas też bardzo trudna, a nawet krytyczna sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki a szczególnie ta z jelonkiem.
    Ciepłe przytulasy posyłam dla Ciebie i Twojej Mamy.Wspieram Was modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, szczególnie pierwsza. Super upominki otrzymałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, piękne wszystkie:) przesyłam gorące przytulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, karteczki śliczne! Tobie i tak udało się sporo zrobić, ja nie mam chyba a ni jednej.....Buziorki, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki a prezenty suuuper

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne! Małgosiu, uwielbiam Twoje papierowe cuda!
    Super prezenty:) Ściskam mocno i lecę podejrzeć Twoje przecudne albumy, bo mam zlecenie na taki - dla maluszka od chrzestnego. To pierwszy chrześniak mojego syna:))) Ukochy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne karteczki! Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki i jaka różnorodnośc :) Przytulam w modlitwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki - śliczności, jak zawsze. :)
    Wspaniałe prezenty otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki zrobiłaś, a prezenty znakomite do Ciebie przyleciały :) Trzymaj się kochana, ściskam Cię mocno :) Przesyłam też moc pozytywnych myśli !

    OdpowiedzUsuń
  20. Siły, wytrwałości i cierpliwości, a przede wszystkim pogody ducha mimo wszystko - tego Ci Małgosiu życzę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki śliczne, a Ciebie Gosiu mocno przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Gosiu..dokładnie Cię rozumiem, czasem problemy sprawiają, że życie staje się ciężkie..ale to mija i tego Co życzę. A przyjaciele często pozwalają przetrwać ciemności.. twórz pomimo przeciwności to pozwala na chwilę oderwać się od zmartwień. Twoje kartki jak zawsze cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana
    Piękne wszystkie, jak zawsze😊💝
    Serdeczności moc przesyłam z zaśnieżonej i mroźnej Małopolski⛄🎅🏼❄🎄😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle piękne kartki przygotowałaś:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja Cię Małgosiu świetnie rozumiem. Jeszcze do wczoraj cieszyłam się z nadchodzących świąt, ale teraz mi się odechciało. Po prostu robię co muszę i tyle.

    Kartki wspaniałe, zawsze podziwiam Cię za te detale, wszystko równo i pięknie wykonane, dobraną kolorystykę i jakiś Twój sznyt, że można rozpoznać Twoje prace.
    Buziaki, trzymaj się ciepło i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz wspaniałe pomysły :) Takie tu cuda, że oczu nie mogę oderwać. Nie przestawaj tworzyć. Uwielbiam tu zaglądać.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...