sobota, 5 listopada 2022

Wielkanocny składaczek i podziękowanie

 

Witajcie, kochani!
Poprzednio były kartki bożonarodzeniowe, a dzisiaj pojawi się wielkanocna, która powstała do zabawy u Małgosi.


Jak zawsze u mnie składaczek o tematyce religijnej.






I tradycyjnie pokażę Wam starą pisankę, która nadspodziewanie dobrze się zachowała.


A na koniec wielkie i serdeczne podziękowania dla Agniesi i jej Mamy, które zrobiły mi niespodziankę i obdarowały swoim rękodziełem od serca.


A Wam dziękuję za wsparcie i dobre słowa i przesyłam ciepłe pozdrowienia,
Małgosia

54 komentarze:

  1. Ależ piękny ten składaczek. A i prezencik od Agnieszki bardzo sympatyczny.
    Pozdrawiam i pamiętam w modlitwach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz za kartkami religijnymi nie przepadam ale ..ten składaczek mi się się podoba. Nie wiem czemu ale te Święta kojarzą mi się z religią właśnie. Papierów użyłaś rewelacyjnych do tej kartki i fajny wyszedł ten składaczek.
    Prezenty zawsze cieszą tym bardziej takie niespodziewane!! Zdrówka dla Mamy i Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace,gratuluję pięknego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny składaczek i sentymentalna pisanka niezwykle cenna. Dużo sił Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kartki religijne bardzo mi się podobają ,kolejna cudowna.Jajko sentymentalne , drewniane bo takie były.Gratuluje prezentu.Buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, ja robię i bardzo lubię kartki z motywami religijnymi, a Twoje / a właściwie nie Twoje/ cytaty są piękne i czasem kilka razy czytam - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty, Małgosiu, jesteś prawdziwa mistrzyni pięknych i skomplikowanych kartek! Jestem z tobą myślami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie prezentuje się składaczek - masz zdolne rączki. :)
    Ja robię proste kartki, ale lubię oglądać Twoje przestrzenne. :)
    Mam kilka drewnianych pisanek i trzymają się bardzo dobrze.
    Twoje sentymentalna ma podobne wzorki, jak jedna z moich.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu i ja podziwiam Twoje składaczki! Piękny wyszedł Tobie i tym razem. Uwielbiam takie pisanki - mają mnóstwo uroku. Śliczny prezent otrzymałaś.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie Małgosiu prezenty dostałaś - aż się buzia uśmiecha na ich widok.
    Ciekawy cytat wybrałaś do kartki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super składaczek. Fajnie zostałaś obdarowana. Pisanka stanowi niezwykłą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie Wielkanoc zawsze najbardziej kojarzy się z religijnymi kartkami, chociaż mało ich robię. wśród moich znajomych królują kartki wiosenne .
    Miło jest otrzymać prezent :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki stworzyłaś Małgosiu.
    Extra podarunki,przemiły gest 😊
    Ściskam 🥰❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka. Przepiękny prezent dostałaś. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny składaczek Małgosiu, ogromnie mi się podoba. Piękny prezent dostałaś:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka piękna, jesteś mistrzynią składaczków i różnych nietypowych form karteczek :) Prezenty zawsze są miłe :) Zdrówka dla Mamy i Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu Twoje składaczki są najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, prześliczne są te Twoje składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Składaczek jak zwykle perfekcyjnie wykonany -podziwiam.Ten werset z Apokalipsy bardzo pasuje na wielkanocną kartkę.Prezenty super dostałaś,szczególnie podoba mi się ten domeczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje składaczki Małgosiu są przepiękne! a niespodzianka zachwyca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki piękne Małgosiu🤗
    Serdeczności dla Ciebie i Mamy przesyłam💖🌻😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny składak, samo sedno Świąt :) w modlitwie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny składaczek! Takie drewniane pisanki też kiedyś miałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny składaczek, podziwiam szczerze bo dla mnie taka karteczka to czarna magia. Prezenty otrzymane zawsze cieszą tym bardziej takie udane😊
    Buziaki Małgosiu i zdrówka dla mamy😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Składaczek piękny, a pisanka to prawdziwy skarb. Prezent dostałaś rewelacyjny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty wiesz, że Twoje skladaczki są niesamowite. Nieustannie zachwycał sie wykonaniem i tym jak interpretuje temat zabawy. Przepiękna karteczka, dziękuję za Twój wkład w zabawę.
    A te stare pisanki mają niepowtarzalny urok. Pozdrawiam serdecznie.😘

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...