środa, 2 listopada 2022

Mapki listopadowe

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj pokażę Wam kartki, które powstały do zabawy u Ani. W listopadzie inspirujemy się takimi mapkami:


Jeśli chodzi o pierwszą mapkę, to u mnie interpretacja bardzo luźna. Kwadraty i koło w innych proporcjach niż na mapce i połączone ze sobą, żeby kompozycja była bardziej spójna. Gwiazda też jest – w końcu poinsecja jest nazywana gwiazdą betlejemską.


Druga kartka wiernie oddaje mapkę – po prostu tag z gwiazdkami.


I jeszcze kolaż dla Ani.


Pozdrawiam Was serdecznie,
Małgosia

52 komentarze:

  1. Małgosiu, idealnie zrobiłaś te kartki , pasują do mapek i są piękne.Moc pozdrowień ślę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu jesteś mega szybka . Pierwsza kartka faktycznie znacznie odbiega od mapki ale sama w sobie jest cudna : jest na Boże Narodzenie i zawiera wszystkie elementy z mapki więc jak najbardziej zaliczam . Dzięki że nadal bawisz się ze mną i dzięki, że tak szybko się uporałaś z zasadami na listopad.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ja się nie znam, dla mnie super oddałaś, co ma być. :D Ciekawe, jakbym se poradziła z robieniem kartek. Czuję, że moje kartki byłyby mega dziwne, to pewniak...jeszcze by straszyły i co. Hehe Twoje kartki są bardzo piękne i z duszą. Pozdrawiam, przytulam, noszę w sercu. :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki śliczne i podobne do mapek :) Wykonane ekspresowo :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dziewczyno tempo :) Kartki powstały wspaniałe, ale u Ciebie to żadna nowina :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki Małgosiu. Podziwiam jak szybko rozpracowałaś mapki, a szczególnie ciekawa jest interpretacja pierwszej. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała interpretacja mapek Małgosiu. Pierwsza z Jezuskiem prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, cudnie się 'zinterpretowałaś'', Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś najczęściej jak nie zawsze pierwsza z kartkami, które są tak śliczne, że trudno oderwać od nich oczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie zinterpretowałaś obie mapki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki są bardzo ładne :) Pozwolisz,że z tagiem trochę zgapię ? Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze podziwiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki Małgosiu. Rzeczywiście ta pierwsza mapka jest mało spójna ale wybrnęłaś fantastycznie! Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie zinterpretowalas pierwsza mapkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna interpretacja! W obu przypadkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne interpretacje mapek! Wykonałaś je Małgosiu cudnie 🎄✨️🎄✨️🎄 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj już listopadowo Karteczkowa Czarodziejko
    Cuda tworzysz. Kolęda z gloria in excelsis deo, to moja ulubiona. Wiesz jednak, że niebieski nie należy do moich faworytów:))))
    Pozdrawiam szumem jeszcze wielu liści za oknem i nieustająco dobre myśli przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne! szczególnie ta pierwsza mapka mnie niepokoiła, a Ty Małgosiu dałaś sobie z nią wspaniale radę. Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne obie kartki Małgosiu, podziwiam!!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne, oczu oderwać nie można! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna zachwycająca interpretacja mapkowych wytycznych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi tu umknął gdzieś ten post. Trafiłam dopiero teraz jak szukałam tego posta u Ani. Hehe dobre sobie.
    Kartki ciekawe, ja teraz się zabieram za nie. I jak wydać nożna interpretować mapki na wiele sposobów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...