czwartek, 14 października 2021

W duszy zagrało mi… świątecznie

Witajcie, kochani!
Dzisiaj przepis na… co mi w duszy gra – czyli zabawa u Ulci. Na banerku wytyczne na październik.


U mnie kartki świąteczne; najwyższy czas zacząć je robić, bo ani się obejrzę i nie będę miała czego wysyłać:) Zrobiłam dwie, tylko na drugiej zamiast cekinów użyłam innych świecidełek, ale mam nadzieję, że to nie przeszkadza.


Dalej pracuję nad albumem jesiennym, ale mocno inspiruję się zdjęciami albumu, który robiłam w zeszłym roku (nawet kolekcja papierów ta sama), bo pomysły wciąż nie chcą mi przychodzić do głowy. Trudno, splagiatuję własną pracę:)
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie,
Małgosia

76 komentarzy:

  1. Są, śliczne.Masz rację, czas szybko biegnie , Wszystkich Świętych, Mikołaj i święta.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten, kto dostanie taką kartkę będzie szczęśliwy. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kartki, a czas biegnie szybko i święta tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te Twoje kartki świąteczne. A vena na albumy, cóż może potrzebuje jeszcze odpoczynku, albo nie wskoczyła jeszcze na swoje tory po remoncie. Ważne Małgosiu, że pomału do przodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu karteczki są rewelacyjne, bardzo mi się podobają:)
    A albumy tworzysz tak śliczne, że bez problemu możesz splagiatować swoją prace i będzie cudnie!Jestem szczęśliwą posiadaczką jesiennego albumu który wykonałaś i podziwiam go niezmiennie od czasu otrzymania :)))
    Buziaki ślę i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Właśnie na tym albumie się teraz wzoruję:)

      Usuń
  6. Pięknie Ci zagrało Małgosiu, to prześliczne karteczki.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje kartki, są śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne Małgosiu:) Patrząc na Twoje kartki zatęskniłam do tych świątecznych, pięknych chwil. Uściski gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki 🙂 a vena cóż ? kiedyś wróci,zresztą i bez niej dajesz sobie radę :)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtarzam się wciąż w komentarzach- piękne Twoje karteczki, wszystkie bez wyjątku 🤗🧡
    Serdeczności zostawiam kochana🌼💖🌹

    OdpowiedzUsuń
  11. I pięknie, świątecznie Ci w duszy zagrało Małgosiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki już niebawem jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, w ogóle nie widać po Twoich pracach, że brak Ci pomysłów! Są śliczne kartki i na pewno taki będzie też album.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie skomponowałaś te świąteczne karteczki. Bardzo mi się podobają. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne obie kartki i bardzo vintage a takie lubię najbardziej, choć ostatnio u mnie ich brakuje:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki,zwłaszcza pierwsza wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kartki. Chyba się zainspiruję nimi i też coś świątecznego zrobię. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujące kartki. Komu jak komu, ale chyba Tobie Gosiu pomysłów na prace nie brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, zwłaszcza ta z Mikołajem! Z pewnością zrobisz album trochę inny od poprzedniego, jesteś mistrzynią albumową. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki i czekam na zdjęcia nowego albumu. Uwielbiam oglądać Twoje albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki plagiat, to nie plagiat. Kartka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna karteczka w stylu vintage ,a Mikołaj przesympatyczny. Co do weny to czasem jest zastój (wiem coś o tym ), ale Małgosiu ona wróci na bank. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne, jeny ja w tym temacie daleko w polu :) Pozdrowionka gorące Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwazam Malgosiu ze sa przesliczne :) Bardzo pomyslowe. A wena na bank jeszcze przyjdzie. Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie kartki super ale ta z Mikołajem super-super :)
    Małgosiu, wena wróci, tylko trochę odpocznie ... trzymam kciuki :)
    U mnie odwrotnie, pomysłów dużo, chęci są ale ...... pogmatwało mi się życie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Małgosiu,
    przecudne prace. A album jesienny na pewno będzie piękny, tylko potrzeba czasu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj piątkowym wieczorem Małgosiu
    Kartki świąteczne... Tak powoli czas o nich pomyśleć. Nie wiem, jak to będzie u mnie w tym roku. A Twoje jak zawsze urocze.
    A piękna, kolorowa Pani Jesień na pewno przywieje natchnienie
    Pozdrawiam uśmiechem pyzatego księżyca

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne i takie nastrojowe lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, cudne kartki świąteczne!!!
    Jak zaczniesz tworzyć album to na pewno nowe pomysły będą przeplatały sie z starymi. Czekam na zdjęcia.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne Małgosiu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...