wtorek, 12 października 2021

Składaczek

Witajcie, kochani!
Dziękuję Wam za wszystkie życzenia zdrowia, jest już lepiej, tylko jeszcze kaszel mnie męczy i przez to nie mogę wrócić do pracy (nie wolno nam przychodzić z kaszlem). A dzisiaj pokażę Wam rocznicowy składaczek z cyferką, który wędruje do zabawy u Ewinki.


Na składaczku para pokolorowana właśnie przez Ewinkę.





A ja walczę z albumem jesiennym i mam wrażenie, że… straciłam wszelkie umiejętności.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani,
Małgosia

56 komentarzy:

  1. Małgosiu, wrócą Ci siły to i wrócą umiejętności. Daj sobie chwilkę :) Składaczek prześliczny, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci ta kartka wyszła. Niezmiennie twierdze że to świetna forma na kartkę dla dzieci, zwłaszcza tych małych. Ja tam ze swojej nie jestem zadowolona, ale jak był mus to trzeba było zrobić. Twoja Małgosiu wyszła super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę Małgosiu, byś straciła cokolwiek, to niemożliwe.Bo składaczek cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka karteczka i dla słodkiej pary
    Ja też dalej na antybiotykach, kaszel już mniejszy.Bylam nawet na działce.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulko. U mnie kaszel nadal bardzo męczący, zwłaszcza w nocy.

      Usuń
  5. Wspaniała kartka sprawi wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie Ci Gosieńko ta kartka wyszła, mnie zachwyciła,jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za pamięć o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i elegancko wyszła ta rocznicowa cyferkowa kartka! Cyferki, zawijaski i kwiatki pięknie komponują się z parą😀 Pozdrawiam i życzę zdrowia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Gosiu. Podobają mi się Wasze cyferkowe kartki, są takie właśnie jakie mają być. W październiku ta kartka jeszcze przede mną, aż się boję za nią brać. Pozdrawiam gorąco i cieszę się, że ze zdrowiem lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka Gosiu, robiona z sercem, co widać bo jest staranna i dopracowana :) album zapewne tez będzie świetny! Odpoczywaj i nabieraj sił 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana
    Podziwiam Twoje karteczki, wszystkie piękne🧡😊
    Pozdrawiam milutko🌺🤗🍀

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne , karteczki każda, umiejętności są więc i album się złozy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna cyferka :) Życzę dużo zdrówka Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaszel won! Mnie pomaga syrop z cebuli. Won zarazki, wykopuje je w kosmos!!!! Prace są bomba, no superowe, bardzo mi się podobają. Absolutnie nie wierzę, że straciłaś umiejętności, nic, a nic. Ja ostatnio malowałam i miałam właściwie też takie poczucie, no nic mi nie wychodziło, aż zaczęło mnie to martwić. Jednak już jest dobrze, czasami to zmęczenie fizyczne, psychiczne, czasami zwyczajnie Bóg prosi, byśmy odpoczęli, ale potem daje nam całą gamę inspiracji. Wiem, że stworzysz cudowny, jesienny album. Kocham jesień, wiem, że z Twoich rąk i serca wyjdzie cudo pełne magii, bardzo mocno w Ciebie wierzę. Pamiętaj, jesteś moim Darem. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Ja piję syrop z czosnku z miodem i witaminą C.

      Usuń
  15. Piękny składaczek. Życzę zdrówka. Trza zdrowo jeść a kaszelek minie jak po... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko dobrze że czujesz się lepiej.Nie ma takiej możliwości żebyś straciła umiejętności.Po prostu jesteś osłabiona po chorobie .Karteczki wyszły wspaniałe !
    Serdeczne uściski i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny ten Twój składaczek Małgosiu!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu kochana najważniejsze żebyś do końca wyzdrowiała, a wena wróci sama! Śliczny składaczek!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna i oryginalna kartka Małgosiu. Trzymam kciuki za Twój nowy album - jestem pewna, że jak zawsze będzie niesamowity. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, cieszę się, że już lepiej i zdrowie wraca:)
    Kartki śliczne!
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidzia pewnie jest zachwycona :)uśmiechy posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka jest przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj złotą jesienią Małgosiu
    Nic nie straciłaś. Jesteś bardzo utalentowana. A jeżeli natchnienie gdzieś uleciało, to pewnie z pełnią zdrowia wróci.
    Pamiętaj, zdrowie najważniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkimi kolorami października

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny składaczek. Pozdrawiam i wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na albumik z wielka niecierpliwoscia. Zycze duzo duzo zdrowia. Sama walcze z meczacym kaszlem wiec Cie rozumiem. Od wczoraj zaczelam domowe inhalacje, powoli jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ło matko! Ale ta Twoja kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...