niedziela, 8 sierpnia 2021

Sierpniowe mapki

Witajcie, kochani!
Jak to dobrze, że w zabawach, w których biorę udział, tematy sierpniowe były podane wcześniej. Dzięki temu zrobiłam kartki już w lipcu i teraz wystarczy tylko je pokazać. Dzisiaj kolej na zabawę z mapkami u Ani.


U mnie kartki bożonarodzeniowe. Pierwsza wygląda tak:


A tak druga:


I jeszcze kolaż:


Na pierwszej z nich jest tekturka, więc dorzucam ją do zabawy u Bogusi.


Już się nie mogę doczekać kiedy rozpakuję swój warsztat i będę mogła coś potworzyć. Ale to jeszcze nieprędko.
Pozdrawiam Was najserdeczniej,
Małgosia

76 komentarzy:

  1. Śliczne obie karteczki Małgosiu :)
    Szybkich postępów w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te świąteczne karteczki.
    Remont utrudnia życie ale potem jaka radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, fajna interpretacja mapek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już świąteczne, a toż, to lato i wakacje kochana😉
    Piękne, jak zawsze😀
    Pozdrowionek moc zasyłam💚🍀🌼😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne ślicznotki zrobiłaś.Pochwal się remontem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulo. Pochwalę się, ale jeszcze nie teraz, bo na razie to pustka i ruina:)

      Usuń
  6. Bardzo, bardzo efektowne kartki - są prześliczne!
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki Małgosiu :) też mam ten digi napis z drugiej karteczki - w różnych wersjach kolorystycznych - jest naprawdę wdzięczny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mireczko. Te napisy dostałam kiedyś od kogoś i już tylko czerwony mi został:)

      Usuń
  8. Małgosiu piękne kartki, ja tez jutro wstawię, bo zupełnie zapomniała, i się prasują w grubej książce

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, Twoje kartki są niesamowicie eleganckie. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne Małgosiu. Podoba mi się też to zestawienie kolorystyczne.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne interpretacje, uwielbiam dechy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki przecudnej urody :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego rozpakowania warsztatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki, warsztat zawsze zdążysz rozpakować 🙂
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki Małgosiu, dziękuję za udział w mojej zabawie :) Pozdrawiam jak zawsze serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta druga z gilem ukazuje całą magię świąt. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki skomponowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, nic dodać nic ująć - są śliczne.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  18. Remonty najgorsze, wspolczuje. Mecza czlowieka. Mnie tez to czeka jeszcze. Karteczki piekne, zachwyt po stokroc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny przerywnik w trakcie remontu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Kartki zrobiłam przed remontem, teraz tylko wrzucam:)

      Usuń
  20. Małgosiu piękne karteczki zrobiłaś. Bardzo podoba mi się ich tło!:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba kolorystyka Twoich karteczek Gosiu:) piekne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kartki wykonałaś. Ładną poinsecję na kartce umieściłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, piękne świąteczne klimaty na Twoich karteczkach! pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Małgosia
    I powiało świętami. Jednak za oknem nadal skwar. A karteczki w mojej kolorystyce:))
    Pozdrawiam ciepło i niech spadające gwiazdy spełnią Twoje marzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu obie kartki sa przepiękne!
    remonty dają w kość, ale efekt końcowy na pewno Was zachwyci:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Mapki jak zawsze przepięknie zinterpretowane przez Ciebie. Powstały przepiękne świąteczne kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się Małgosiu że udało Ci się zrobić kartki na moją zabawę przed remontem. Cudne są obie i cieszę się że udało Ci się zawrzeć w nich wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana
    Małgosiu- cudne Twoje prace, jak zawsze😃
    Milutko pozdrawiam🌸😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne są obie. A remontu współczuję bo u mnie całe wakacje idzie pod górkę. NIby nie nasze ale coś poprawić i ulepszyć sobie życie trzeba a ciągle brak czasu i zdrowia nam to utrudnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pracowita mróweczka z Ciebie Gosiu. Piękne karteczki! Pierwszej mapki jakoś nie mogłam skomponować, a Tobie wyszło świetnie.
    Życzę Ci dużo wytrwałości w nowym roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu świąteczne karteczki przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...