środa, 13 stycznia 2021

Ukwiecona osiemnastka

Witajcie, kochani!

U mnie spadł dzisiaj ogromny śnieg, więc na przekór pokażę kartkę pełną kwiatów. Powstała ona na prośbę sympatycznej babci, która już od lat zamawia u mnie kartki na urodziny wnuków. Tym razem okazja wyjątkowa – osiemnaste urodziny wnuczki Karolinki. Oto warstwowa kartka ukwiecona obficie:




Mam nadzieję, że Karolinie się spodoba. I że to dorosłe życie, w które wkracza będzie dla niej szczęśliwe i pozwoli zrealizować wszystkie marzenia.
A mi udało się wygrać candy u Czarnego Kotka i taka nagroda do mnie przywędrowała:

Pozdrawiam Was serdecznie kochani,
Małgosia

75 komentarzy:

  1. Gosieńko, Twoje karteczki coraz piękniejsze! Jestem pewna, że spodoba się Karolince;) No i gratuluję wygranej! Powinnaś częściej brać udział w tego typu zabawach, bo tworzysz cudeńka;) Ściskam Cię Gosieńko mocno i bardzo, bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie;)Buziaczki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, Twoje kartki są zachwycające. Zawsze w nich jest zatopione Twoje serce i wyobraźnia. Ta osiemnastolatka będzie zachwycona taką karteczką. Cudna i radosna!
    Moja wnusia kończy 18 lat w sierpniu, muszę też pomyśleć :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, jak miło patrzeć na tak piękne kwiaty, u mnie też duzo sniegu , nagroda tez jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę nagroda identyczna jak moja :-) Gratuluję Małgosiu . A kartka bardzo mi się podoba, jest cudna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka.
    Świetne prezenty dostałaś.Wszystko wykorzystasz;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecona kartka:-) Gratuluję nagrody i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka! taka ręcznie robiona na pewno się spodoba! Gratki, bo nagroda super:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i zachwycająca karteczka Małgosiu, Gratuluję nagrody. U nas też dużo śniegu i wciąż pada i pada. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna dziewczęca kartka - z pewnością obdarowana będzie nią zachwycona.
    U mnie też piękna, śnieżna zima :)
    Gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, kartka jest cudna! od razu zrobiło się cieplej, gdy na nią spojrzałam.Gratuluję nagrody - piękne prezenty otrzymałaś :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka od serca zawsze cieszy. Ktoś dostaje taką kartkę i od razu wie, że osoba która ją robiła myślała o niej co najmniej 1,5 godziny. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka! Mnie podoba się bardzo i myślę że mojej młodszej imienniczce też się bardzo spodobała:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygrania candy! :) Karteczka bardzo fajna, wszystko cudnie wycięte, podoba mi sie bardzo kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolina będzie miała życie usłana kwiatami - kartka piękna. Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Małgosiu :) a karteczka pieknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana
    Piękna kartka, piękna młodość, ech..💖😃
    Serdeczności zostawiam🌼🤗

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bukiecik na karteczce :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka na wejście w dorosłe życie, jestem pewna, że się spodoba :) Pozdrawiam ciepło! Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta ukwiecona osiemnastka. Bardzo podoba mi się kompozycja i radosna kolorystyka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu uwielbiam ukwiecone kartki, Twoja jest jak wiosna i radość :) Solenizantka będzie pięknie obdarowana :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka na tę okazje dla młodej damy. Na pewno przyniesie jej szczęście i powodzenie i oby kwiecistą przyszłość. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karolina na pewno ucieszy się z fantastycznej kartki!
    A nagrody dostałaś wyborne :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka ! Gratuluję nagrody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu kartka jest śliczna! Dziewczęca, kwiatowa i kolorowa - idealna na 18 :)). Gratuluje wygranej, piękny prezent otrzymałaś :).
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie ukwiecona kartka! No cudeńko:)
    Gratuluję Ci Małgosiu wygranej. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śnieg za oknem, a Twoja karteczka jest jak zapowiedź wiosny. Przepiękna! Na pewno obdarowana będzie zachwycona. U mnie śnieg leży od 6 stycznia, co jakiś czas trochę się stopi, ale jeszcze więcej dosypie... i całe szczęście, bo roślinki okryte kołderką.
    Gratuluję Gosiu wygranej i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, karteczka zachwyca:)
    gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna karteczka, kompozycja kwiatowa zachwyciła mnie :) Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  29. It is a lovely card!
    Congratulations on winning!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachwycająca kartka i piękna kwiatowa kompozycja ❤️ gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka jest prześliczna, wiosenna i ukwiecona. Bardzo podoba mi się ta kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna wiosenna kartka. Gratuluję nagrody! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnóstwo kwiatów u Ciebie zakwitło:) piękna karteczka Małgosiu i to miłe ze masz stałych zamawiających karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachwycająca kartka w delikatnych kolorach, pięknie ukwiecona. Gratuluję nagrody i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale przepiękną kartkę stworzyłaś😀😃😄

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...