sobota, 2 stycznia 2021

Mapki, mapki

Kochani, witajcie w Nowym Roku!

Po raz kolejny przystępuję do zabawy u Anulki. Tym razem mierzymy się z mapkami, co mnie bardzo cieszy, bo przyznam szczerze, że praktyczne z mapek nie korzystam, więc chętnie spróbuję czegoś nowego. W styczniu mamy do wyboru takie oto dwie mapki:

Według pierwszej powstała kartka wielkanocna. Są też kropki, ale czarny kolor zupełnie mi tu nie pasował, więc go pominęłam.

Za to na kartce według drugiej mapki są już i kropki, i czarne elementy.

I jeszcze kolaż.

Pozdrawiam Was, kochani, u progu tego Nowego Roku i przesyłam ciepłe myśli,
Małgosia

 

91 komentarzy:

  1. Fajnie zinterpretowałaś obie mapki. Mnie szczególnie podoba się pierwsza - wielkanocna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu kochana, przepiękne kartki!!! I choć nie lubię czarnego to Twoja druga kartka jest urocza! Wyszła bardzo elegancko, szykownie, po prostu pięknie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki obie, ale ja mam problem , nie wiem jak zrobić kolaż , a Anula mówi ,że tylko tak przyjmuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko. Zamiast kolażu możesz zrobić wspólne zdjęcie wszystkich prac (nad kolażem mam tu właśnie takie zdjęcie obu kartek).

      Usuń
  4. Co do czarnego się zastanawiam czy wypada dać kartkę w czerni. Ale widzę, że tak, Twoja kartka rozwiała moje wątpliwości. Piękne kartki Ci wyszły Gosiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwuś. Odrobina czerni fajnie wydobywa inne kolory.

      Usuń
  5. Kropeczki mnie urzekły, obie kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkanocna karteczka radosna ,kolorowa -takiej wiosny wszyscy pragniemy.Druga kartka jest niezwykle elegancka wg mnie.
    Noworoczne uściski Małgosiu !

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie planuję czarną wielkanocną ;-) Ale jesteś szybka z tymi kartkami :-) Piękne i eleganckie obie karteczki :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Jestem ciekawa czarnej wielkanocnej.

      Usuń
  8. Gosiu obie kartki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak szybciutko:) Wspaniała interpretacja Małgosiu, obie karteczki są śliczne. Druga urzekła mnie nieco bardziej. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! Zastanawiałam się nad tą czernią, bo jakoś nie w moim stylu ta kolorystyka, ale po Twojej interpretacji widzę że może być fajnie.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki Małgosiu.
    Szczególnie ta druga kartka wpadła mi w oko bo połączenie czarno białe zawsze przyciągania moją uwagę i oczywiście róże .
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, jesteś pełna energii - tak trzymaj cały rok!
    Kartki piękne ... wielkanocna kolorowa, radosna, okolicznościowa z odrobiną czerni bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwyciła mnie ta wielkanocna! Piękna! Urodzinowa też ładna, choć chyba trudna ta mapka....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Właśnie ta druga była dla mnie łatwiejsza:)

      Usuń
  14. Obydwie kartki bardzo mi się podobają, chociaż są tak różne kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, obie kartki bardzo mi się podobają! Pięknie je wykonałaś. Czy te kwiaty na urodzinowej są własnołapkowe? Są śliczne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Kwiaty dostałam od Jadzi Kluczyńskiej z bloga Sercem tworzone, ja nie umiem takich ładnych robić.

      Usuń
  16. Brawo Małgosiu !! Nie dość że pierwsza to jeszcze idealnie odwzorowane mapki. Jestem zachwyconą Twoją interpretacją !! Świetne kartki powstały. Dziękuję Ci za udział w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie kartki są śliczne :).

    Dobrze, że w pierwszej nie ma czarnego koloru ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki świetne, zwłaszcza ta wielkanocna.
    Nie wiem jak sobie poradzę z czarnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w Nowym Roku Małgosiu
    Dzisiaj chciałabym złożyć Ci życzenia zdrowa i jeszcze uśmiechu przyjaciela niezasłoniętego maseczką
    A ja uśmiecham się do karteczki z królikiem, czy też zającem...
    Niech dobre Anioły nadal Ci towarzyszą 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismeno. Sama nie wiem czy to królik, czy zając:)

      Usuń
  20. Małgosiu, kolejne piękne kartki stworzyłaś, bardzo eleganckie i takie, że trudno wzrok oderwać.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudne! szczególnie ta czerń wygląda bardzo elegancko;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, świetne kartki! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry Małgosiu , cudne kartki zrobiłaś. Obydwie są perfekcyjnie wykonane. Mimo, iz ten czarny to kolor smutny, ty świetnie go ukryłaś, a stanowi ciekawy dodatek. Prześliczne karteczki. Podziwiam wykonanie i odwagę,że pierwsza wstawiłaś swoje prace do zabawy. Pozdrawiam i życze na ten Nowy 2021 rok samych radości tworzenia, wielu pomysłów , dużo zdrowia i szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki wykonałaś. Nawet ten czarny kolor mi pasuje.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Życze Ci przez cały rok weny twórczej Małgosiu :) piekne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki, urocze, zwłaszcza pierwsza skradła moje serce i rzeczywiście, czarny w niej zupełnie nie pasował :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu urocze kartki jak zawsze. Ta srebrna jest tak cudownie delikatna i minimalistyczna, a różowa słodka jak cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stworzyłaś piękne kartki. Muszę przyznać, że ta z czernią wygląda bardzo elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne karteczki Małgosiu, szczególnie druga jest moją faworytką. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki Extra 😍

    Wszystkiego najlepszego 🎉 szczęśliwego Nowego Roku 🎉🎉🎉

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładne karteczki :) Świetna interpretacja mapek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie jest to cudowna interpretacja mapki - kartki wyszły Ci wzorcowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kartki, pierwsza wiosenna i radosna, druga elegancka i delikatna a czarny kolor podkreśla jej piękno:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna wielkanocna kartka, urodzinowa za to elegancka i ponadczasowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Brawo, brawo Gosiu, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne prace, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne są te kartki, obie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu, obie kartki piękne, a ta z czarnym jest bardzo elegancka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie skomponowałaś obie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie są śliczne.Ta wielkanocna bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...