poniedziałek, 3 lutego 2020

Zajączek i krokusy

Witajcie, kochani!

W lutym w kartkowej zabawie u Ani królują krokusy, fiolety i kicajki.


Taki piękny papier w krokusiki znalazłam w swoim pudle:


Wykorzystałam go więc do swojej kartki, dodając jeszcze fioletowe kwiaty…


… i malutkiego szydełkowego zajączka, którego dostałam od Ani.


I mam kolejną kartkę wielkanocną.

A dzisiaj przekonałam się na własnej skórze, że można prowadzić auto ostrożnie i zachowując wszelkie przepisy, a wystarczy, że ktoś inny już nie jest tak ostrożny i… Na szczęście nic poważnego się nie stało, tylko tył samochodu nieco zmasakrowany.

Pozdrawiam Was najserdeczniej,

Małgosia

75 komentarzy:

  1. Małgosiu bardzo ładna karteczka a zajączek słodki, jest śliczny :) Kochana dobrze, że Tobie się nic nie stało ja zawsze się boję innych kierowców, szczególnie nerwica mnie bierze jak rozmawiają przez telefon, coś w nim oglądają czy piszą wiadomości.
    Trzymaj się ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, przyznaję- papierek boski1 Ale i karteczkę wymysliłaś niesamowitą z tym robiuonym zajączkiem1 Super sprawa! Co do jazdy, to Pan dżentelmen chciał mnie przepuścić na skrzyżowaniu i o mało co nie spowodowałam wypadku, trezba uważać, a dżentelmeństwa nie ma- tylko przepisy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także się karteczka podoba i super papier dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, ciekawie zrobiona, ja tak podpatruje bo uczę sie ich robienia, a u mnie to będą zwykle i proste...jestem ciekawa tego papierka jaka jest jego grubość? Bo zastanawiam sie nad użyciem serwetek, ale nie wiem czy nadają sie na kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. To papier o gramaturze 190. Ja nigdy nie korzystałam z serwetek, ale dziewczyny robiły takie kartki. Jest fajna metoda "na żelazko" z wykorzystaniem właśnie serwetek.

      Usuń
  5. Małgosiu śliczna delikatna kartka a ten szydełkowy króliś jest uroczy. Dobrze, że na strachu się skończyło i nic poważniejszego się nie stało ale auta szkoda, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre, że ci się nic nie stało! A karteczka śliczna i bardzo pomysłowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu piękną karteczkę stworzyłaś, ten papier jest tali delikatny, a króliczek uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka , w sam raz na wyzwanie u Ani i już świąteczna , a z tymi kierowcami tak to jest , dobrze ,ze nic ci się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  9. To szczęście Małgosiu, że nic Ci się nie stało!
    Karteczka jest śliczna a ten mały zajączek urzekający.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to fatalnie z uszkodzonym samochodem 😞
    Kartka piękna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka marzenie :) Mi niedawno koleżanka z pracy lekko stuknęła w samochód, bo nie popatrzyła we wsteczne lusterko... Na szczęście ja cała i auto całe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka! Nie wiedziałam że masz jeszcze jakiegoś zajączka;)
    Szczęście że Tobie się nic nie stało, ale masz rację - nie wystarczy że my dobrze jeździmy, wystarczy że trafimy na jakiegoś nieodpowiedzialnego kierowcę:(
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam ich jeszcze kilka, bo tak je lubię, że szkoda mi ich wykorzystywać:)

      Usuń
  13. Ale śliczny kicałek!
    Kochana, najważniejsze, że Tobie nic się nie stało :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu sliczna karteczka, taka bogata w rożne rękodzielnicze formy ! :) a auto....dobrze ze Ty cała !

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu najważniejsze że Tobie nic się nie stało .
    Sama jestem i wiem że oczy trzeba mieć w koło głowy , myśleć do przodu , a i tak zawsze można trafić na nieodpowiedzalnego kierowcę .
    Małgosiu nie życzę Ci więcej takich przygód .
    Ale teraz rękodzielnicze.
    Papier , który urzyłaś jest cudny, ale całości ideanie dopełniają tłoczone jajeczko i słodki szydełkowy króliczek.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu najważbiejsze że nic Ci sie nie stało. Pewnie szkoda auta ale to rzecz nabyta. Ja za każdym razem jak jade ba swoim tragicznym skrzyżowaniu mam ciarki i zwalniam bo boje sie żeby znów nagle ktoś mi nie skręcił przed nos. Tydz temu w ślizgawice koleżanki brat tak pędził że nie miał szans na wyjście cało z kraksy. Drzewo było silniejsze niż wszystko inne. Rozpacz bo mial tylko 22lata. Cóż czasem na głupote nie ma mocnych.
    A karteczka świetna. Podoba mi sie yen papier w krokusiki. Taki delikatny. Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu.
      Jazda autem wymaga pewnej pokory wobec praw fizyki, a niektórzy zachowują się jakby byli panami świata.

      Usuń
  17. Ja się najbardziej boję jak hamuję a za mną tir jedzie, mam stres , ze nie wyhamuje i się na mnie zatrzyma. Od takich przeżyć Boże uchowaj. Współczuje stłuczki. Karteczka urocza, a zajączek to dopiero słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu strasznie mi przykro z powodu wypadku ale szczęście że nic się Tobie nie stało. Kartka rewelacyjna a ten papier jest cudny. Piękny szydełkowy zajączek. Cieszę się , że tak szybko się uwinęłaś z lutowymi tematami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że wyszłaś z tego cało. Ja nie jestem kierowcą, bo chyba tylko w czołgu czułabym się bezpiecznie - hihi :)
    Karteczka piękna, ze ślicznego papieru, a kitajec wygląda uroczo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie piękne krokusowe tło, ale ten zajączek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, karteczka jest śliczna! Piękne są te fiolety :))!!! Kochana dobrze, że nic Tobie się nie stało!! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu jak zwykle zachwyciłam się Twoja kartką:)
    dobrze że Tobie się nic nie stało, to co teraz dzieje się na drogach jest zatrważające. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu no to przeżycie dziś miałaś bardzo przykre i stresujące. Bardzo mi przykro,żal uszkodzeń,bo pewnie naprawa kosztowna lecz wiadomo życie i zdrowie najważniejsze!!! Bozia czuwała nad Tobą 😊 ❤
    Karteczka świetna,no faktycznie ten zajączek jest przeuroczy i dodaje karteczce charakteru 😉
    Też miałam te papierki w krokusiki,na kartki wielkanocne jak znalazł. Pomyślności kochana i uważaj na drogach.Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka ma od dwóch miesięcy prawo jazdy i nie ma dnia,bym się o nią nie zamartwiała póki nie dotrze z pracy do domu ...

      Usuń
    2. Dziękuję, Ilonko. Tak, dzisiaj każdy wyjazd autem to wielkie ryzyko - takie czasy.

      Usuń
  25. Gosiaku, Ty pędziwiatrze... ja nie nadążam za Twoimi pracami, by ich oceniać i podziwiać?!I pędziwiatra też miałaś za sobą w aucie... No już trudno, Twoje auto ucierpiało, więc może się ,,wyklepie"... Dzięki Bogu , że Ty cała! Też kiedyś miałam podobną sytuację, ale auto poszło do kasacji... Wracając do karteczki, no to rzeczywiście wszystkie elementy chyba ,,spadły Ci z nieba"?! Karteczka bardzo ładna i albumik poniżej śliczny! No nie nadążam Gosiu, bo czasu mi brakuje... Pozdrawiam Cię cieplutko;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka prześliczna, zajączek mini cudowny, a kwiaty własnej roboty?. Małgosiu tył się wyklepie, a najważniesze, że jesteś cała. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, przykro mi z powodu Twojego wypadku. Samochód to tylko rzecz. Najważniejsze, że TY jesteś cała choć trochę zestresowana na pewno. Karteczka z krokusikami super wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęście w nieszczęściu, że tylko samochód ucierpiał. No i Twój portfel przy okazji. A kartka prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna karteczka.Bardzo fajny zajączek, a ja mam małe frywolitkowe zajączki
    Też mogę na karteczkach wykorzystać. Szczęście, że Tobie nic się nie stało w tej stłuczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka cudnej urody :)
    Współczuję tego, co się stało, ja także tego doświadczyłam i teraz wkurzam się, gdy ktoś za szybko podjeżdża z tyłu i za blisko.
    Najczęściej boję się, że jadący za mną nie zatrzyma się przy zielonej strzałce, bo widzę, że często kierowcy traktują ją jak zielone światło.
    Coraz trudniej jeździ się po naszych drogach/ulicach.
    Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. No co zrobisz Gosiu, jak ludzie jeżdżą bardzo nieostrożnie, że tak delikatnie napiszę. Nasz poprzedni samochód był 3 razy "klepany" i za każdym razem z winy innych kierowców, przecież to się można załamać...

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, prześliczna świąteczna karteczka!całe szczęście Kochana, że to tylko samochód...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękną karteczkę zrobiłaś kochana. Ogląda się z zachwytem nad urodą tych krokusików.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Boziu, bo już się bałam, że będę czytać długi post pełen smutku. Dzięki Bogu tak nie jest, choć pewnie przeżycie wielkie. Bardzo mi przykro, że musiało Cię to spotkać. Bardzo się cieszę, że jesteś zdrowa, niech szyja przestanie boleć, bo na ból nie zasługujesz nic a nic!!!! Fantastyczne kartka, idealna moim zdaniem. Sercem całym tulę. :*****

    OdpowiedzUsuń
  35. Człowiek wychodzi z domu, uważa, a tu nieszczęście gotowe. Sprawdź dobrze kręgi szyjne. zdrówka Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Miałam już prześwietlenie, a we wtorek wizyta u ortopedy.

      Usuń
  36. Cudowna kompozycja :) Przepiękna karteczka Ci wyszła Małgosiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...