poniedziałek, 17 lutego 2020

Pop up twist czyli co wyskakuje z kartki


Witajcie, kochani!

Dzisiaj pora na kartkę o bardzo ciekawej formie. Raz już robiłam taką karteczkę (TUTAJ można ją zobaczyć) i bardzo się ucieszyłam, kiedy Ulcia w swojej zabawie zaproponowała nam właśnie pop up twist.


Na kartce nie zabrakło oczywiście śnieżynek i jelonków, czyli elementów wskazanych przez Ulę. Grafiki pochodzą ze Small Wingels Shop. A tak wygląda moja świąteczna karteczka…



… z której po otwarciu wyskakują czekające na święta jelonki.



Kiedy przeglądałam bloga w poszukiwaniu poprzedniej kartki pop up twist, wpadły mi w oko liczne posty, w których występował szczurek Aleksander oraz inne szydełkowe maskotki. Żadnej z nich już nie mam, wszystkie bowiem znalazły dom u zaprzyjaźnionych dzieciaków. Ale ja nie umiem odmówić prośbom maluchów, a gdybyście tylko widzieli zachwyt w ich oczach na widok tych szydełkowych postaci! W każdym razie Aleksander ma się dobrze i nawet bywa ze swoją właścicielką w przedszkolu.

Przesyłam Wam serdeczne uściski i do następnego spotkania,

Małgosia

74 komentarze:

  1. No to pozdrowienia dla Aleksandra :) Fajnie, ze ma nową opiekunke :) Kartka jest czaderska, musze kiedyś spróbować tej składanej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka, fajna forma i ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu super kartka.Grafiki są rewelacyjne. Pozdrowienia dla Aleksandra i jego nowej właścicielki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Małgosiu i z pomysłem. Bardzo mi się podoba ta karteczka. Kolorki delikatne jak chmurki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka świetna z cudnymi grafikami. Uwielbiam jelonki. Jak to Gosieńko Twój Aleksander zmienił właścicielke? Ale najważniejsze że ma sie dobrze i że Cie odwiedza. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Aleksander chyba woli małe dziewczynki, a nie takie stare kobyły jak ja:):):)

      Usuń
  6. Karteczka śliczna .
    Jelonki w zimowej scenerii piękny widok choć ostatnnich zim rzadki.
    Aleksander już u nowej właścicielki i jak słyszę ma się dobrze .
    Szczerz kiedy wysyłam komuś maskotkę cicho liczę że pójdzie w dziecięce rączki za pośrednuctwem obdarowanej i to jest piękne Tyle osób ma radość.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i mam nadzieję że czujesz się już dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Króliczek w żółtej sukience od Ciebie też już jest u małej właścicielki:)

      Usuń
  7. Pamietam Aleksandra :) usciski przesyłam ! A karteczka Gosiu pierwsza klasa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu prześliczna karteczka :) Bardzo podoba mi się jej kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka! bardzo podoba mi sie jej forma, może w końcu się zmobilizuję i ją zrobię:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam takiej formy kartek ale bardzo mi się podoba w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszło - a ja się znów wymigałam od tej formy.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Malgosiu piękna i oryginalna karteczka :)
    Super ta forma. Uściski i moc buziaków 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem u Ciebie po raz pierwszy z polecenia i zachwycam się Twoimi pracami:)
    Przeglądam dalej, tymczasem serdeczności zostawiam moc:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Morgano. Napisz do mnie, mój mail jest na górze w zakładce Kontakt.

      Usuń
  14. Małgosiu , nie znam, tej formy , ale jest pięknie wykonana, ja tez już widze uśmiech tych maluchów , to jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka superowa :) Fajnie, że Aleksander ma kochającą panią :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Jest bardzo kochany i miętolony namiętnie:)

      Usuń
  16. Uszczęśliwiasz dzieci i nie tylko, no bo jesteś przepięknym człowiekiem!!!!!! :) Genialna kartka, bardzo mi się podoba. W życiu nie powiedziałabym, że posiada ona takie wnętrze, patrząc tylko na pierwsze zdjęcie. Chwila to tak, jak z ludźmi, czasami widzimy piękną okładkę, a wnętrze to nie wiadomo jakie, tu jest zjawiskowe. :) Najserdeczniejsze pozdrowienia Ci posyłam. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło! A z innej beczki- trudno dzieciom odmówić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Jakbym miała swoje, to musiałabym w ramach wychowywania odmawiać tego i owego. Na szczęście cudze mogę rozpieszczać:)

      Usuń
  18. Świetnie CI wyszłą Gosiu ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, aż się bałam, co z Twojej karteczki wyskoczy?! A to śliczne jelonki;)Super karteczka;) Zakładki poniżej też piękne:)Po Twoich pracach widzę, że zdrówko w porządku;) Cieszy mnie to;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu śliczny składaczek,jelonki są bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio szydełkowe maskotki stały się bardzo popularne:)
    Śliczny jest ten Twój składaczek Małgosiu, taki stonowany i pełen zimowego klimatu.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      A ja niestety na szydełku nic nie potrafię:)

      Usuń
  22. Piękna karteczka Gosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O to właśnie chodzi, o radość dzieciaków, one umieją radować się najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna karta Małgosiu, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta radość dzieci jest bezcenna, a Twoja kartka piękna i formę ma ciekawą :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczna karteczka! jak zawsze pięknie i ze smakiem:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartka super i taka świąteczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDNA!! Raz zmierzyłam się z tą formą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu zgubił mi sie Twoj e-mail, mozesz do mnie napisac , chce Ci wysłać przepis na paczki :)

      Usuń
    2. Agatko, już napisałam do Ciebie.

      Usuń
  30. Ciekawa forma, z którą sobie rewelacyjnie poradziłaś.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna karteczka Małgosiu :) u Ciebie jak zawsze po mistrzowsku! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wykorzystałaś wingelsowe grafiki :-) Klimatyczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękną kartkę Małgosiu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...