czwartek, 12 grudnia 2019

Free style


Witajcie, kochani!

Dzisiaj znowu będzie karteczka. I znowu sztalugowa. A powstała ona na zabawę u Ulci, która w grudniu dała nam wolną rękę.


Free style nie taki do końca free, bo należało wybrać co najmniej trzy wytyczne z dotychczasowych zabaw (czy wiecie, że udało mi się nie opuścić ani jednego miesiąca we wszystkich edycjach zabawy Uli?). A mój wybór to: kwiecień 2016 – gałązka choinki, wrzesień 2016 – śnieżynka, październik 2016 – gwiazda betlejemska, czerwiec 2019 – sztaluga skrętna.




Dopiero robiąc kolaż uświadomiłam sobie, że podczas tegorocznej zabawy z Ulą powstało u mnie aż dwadzieścia kartek bożonarodzeniowych. Oto one:


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

72 komentarze:

  1. Śliczna :) piekne błękity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masa pięknych kartek powstała przez rok cały :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością jeszcze raz obejrzałam twoje karteczki - śliczne są.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu wszystkie są prześliczne, a czwarta i szósta najbardziej mi się podobają. Pięknie się razem prezentują. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka Małgosiu.
    Zestawienie - same śliczności!
    I to czerwone pudełeczko z czarno-złotym miasteczkiem... podziwiam na swojej półeczce:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka przecudnej urody, zresztą wszystkie wyglądają zjawiskowo :) Tylko dlaczego po wytyczne cofałaś się aż do 2016 roku ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, uwielbiam Twoje kartki- wspaniałe zbiory:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka i piękna kolekcja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu jaka wspaniała kolekcja .
    Najbardziej podoba mi się oczywiście kartka z zieloną choinką czyli parawanik.
    Dziękuję za życzenia zdobią moją półeczkę .
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu 🌲

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały rezultat zabawy aż tyle pięknych kartek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! zachwycam sie wszystkimi bez wyjątku, jedynie boxy zachwycają ciut bardziej;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wszystkie karteczki są piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka Małgosiu,oddaje mroźny klimat :) Jestem pod wielkim wrażeniem,ponadto galeria utworzonych karteczek jest imponująca!!!! Miłego weekendu, buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny składaczek wyszedł. A jakie fajne podsumowanie zrobiłaś, gdzie widać ile pięknych kartek powstało. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba delikatna kolorystyka dzisiejszej karteczki, jest śliczna jak i cała galeria. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko zrobiłaś całe mnóstwo pięknych kartek na zabawę u Uli, a dzisiejsza z nich wszystkich jest najpiekniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka w zimowych kolorach. :)
    Wszystkie Twoje kartki i pudełka są śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo Gosiu! Grudniowa karteczka jest przepiękna! Forma, kompozycja i pastelowe kolory dały świetny efekt.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe dzieła!!! Oj, podziwiam, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna, free stylowa kartka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponująca kolekcja kartek! Wszystkie razem i każda osobno piękne. Podoba mi się kolorystyka i kompozycja grudniowej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się i forma i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne karteczki Małgosiu powstały przez cały rok :) Przepiękna jest ta grudniowa! Małgosiu pięknie dziękuję za cały rok Twojego uczestnictwa :) Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kolekcja kartek!brawo Małgosiu za wytrwałość 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiiu cudna karteczka!!! :););)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna kartka,cudna kolorystyka, choćby z krainy lodu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. wow.. Małgosiu cudowna jest ta kartka, no i gratuluję wyniku . Ja w tym roku tylko 12 szt, ale został i spory zapas kartek z zeszłego roku i trzeba było się ograniczyc
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Małgosiu, przepiękna karteczka, uroczy kształt! Cudownie ja ozdobiłaś:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna karteczka, jak i wszystkie poprzednie, które wystawiałaś do zabawy. Gratuluje pomysłów :). Ja brałam tylko udział w zabawie u Reni ale też udało mi się zrobić pracę na każdy miesiąc. Na grudzień też ale jeszcze nie wystawiłam :) Zabawy tematyczne to świetna sprawa, przynoszą pomysły, o których często sami byśmy nie pomyśleli :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczka robi wrażenie, piękny kolor, jest cudna Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu piękna kolekcja. A ta w niebieskościach jest śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...