sobota, 11 maja 2019

Wyjątkowy dzień


Witajcie, kochani!

W ten słoneczny sobotni dzień przychodzę do Was, żeby pokazać co tam ostatnio natworzyłam. Po pierwsze powstała kartka, która jutro zostanie wręczona dziewczynce przystępującej do Pierwszej Komunii Świętej.


A taką kartkę otrzyma nastolatka przyjmująca sakrament dojrzałości chrześcijańskiej:


Zrobiłam też dziewczęcy box na pierwsze urodziny małej Oliwii. Ten uroczy zajączek, który siedzi obok torciku jest dziełem zdolnych rąk Moniki.












Zarówno Pierwsza Komunia Święta, Bierzmowanie, jak i pierwsze urodzinki to  wyjątkowy DZIEŃ w życiu każdego człowieka, wszystkie trzy prace pasują więc do majowego wyzwania u Ewci Hubki „Zabawa z motywem”. W boxie znajdziemy nawet pokolorowane elementy (tekturka z imieniem i świeczka na torcie).


Pozdrawiam Was z całego serca i życzę samych cudownych dni,

Małgosia

73 komentarze:

  1. Beautiful creations, Malgosia. I love the cake!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , maj to okres tylu pięknych uroczystości , więc kartki bardzo piękne i na zawsze będą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie natworzyłaś Małgosiu :) Obie karteczki zachwycają delikatnością a boxik to prawdziwe cudeńko. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace Gosiu , a torcik i ten miniaturowy króliczek mnie rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Śliczny ten króliczek od Moniczki, to prawda.

      Usuń
  5. Wspaniałe prace Małgosiu.:) Podziwiam precyzję przy wykonaniu małego króliczka. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lenko. Monika tworzy śliczne maskotki.

      Usuń
  6. Przepiękne i pomysłowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny torcik z maskotką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki na ważne uroczystości. A ten torcik i zajączek - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu śliczności, wszystko piękne i super dopasowane do okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko piękne pamiątki. Szczególnie podoba mi się box, taki dziewczęcy, słodki. Miłej niedzieli kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prace .Niezła interpretacji motywu Ewci

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pamiątki z wyjątkowych wydarzeń. Małgosiu, jesteś prawdziwą mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wspaniałe i różnorodne karteczki, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i naprawdę wyjątkowo się sprawiłaś Małgosiu 😊
    Dodanie szydełkowych elementów do boxa to bardzo fajny pomysł .
    Bardzo mi się podobają te papierowe śliczności.
    Pozdrowienia słoneczne ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu świetne karteczki stworzyłaś. Bardzo delikatne i wspaniale skomponowane. Box jest małym arcydziełem i widać ile pracy i serca w niego włożyłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu zachwycasz swoimi kolejnymi pracami.
    Kartki są piękne, a box to arcydzieło, jak napisała juz Hania, ale w pełni oddaje moje odczucia.
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest Twoja papierowa kraina Małgosiu. Piękne prace na wyjątkowy dzień:) Fajnie zinterpretowałaś temat. Boxik dla dziewczynki śliczny.
    Udanej niedzieli. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, u Ciebie zawsze można zobaczyć przepiękne prace :) Cudne kartki i rewelacyjny box :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace i wykonane z wielką precyzją. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie Twoje dzieła Małgosiu są urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, niezmiennie podziwiam Twoje prace! Są zachwycające!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu piękne prace dziś u Ciebie i to na same najważniejsze uroczystości :) Box cudowny!! Ten torcik z królisiem obok jest śliczny :). Buziaki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu jakie śliczne prace, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu Twoja interpretacja "Dnia" mnie powaliła . Dość długo chwilę nie mogłam zajarzyć a co chodzi :-) Brawo TY !!!
    Wszystkie trzy prace są świetne !! Czasem nie mogę wyjść z podziwu jak Ty to wszystko robisz nie mając maszynki do wycinanek :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      :)
      Korzystam ze scrapków, którymi zostałam obdarowana, a czasem odrysowuję sobie od nich kształty i wycinam nożyczkami.

      Usuń
  26. Niezwykle urocze praca:)
    Box z króliczkiem jest śliczny !!!
    (bardzo mi się podoba ten kwiatowy papier)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      To papiery "Forever in love" Studio75.

      Usuń
  27. Hehe interpretacja tematu super! A kartki przepiekne Gosiu!!!cudne naprawdę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, cudne i pełne uroku pamiątki przygotowałaś! pozdrawiam deszczowo:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie to wszystko śliczne i urocze, takie dziewczynkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyjątkowe prace na wyjątkowe okazje. Wielkie brawa! Kartki i box rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu twoje prace zawsze budzą mój zachwyt,tym razem jest podobnie dopracowane,piękne !!!
    Serdeczności przesyłam i życzę Ci miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu - piękności! Bardzo eleganckie kartki powstały! Masz świetne pomysły na zabawę do Ewki :D Ja wciąż kombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyjątkowe dzieła na wyjątkowe okazje. Karteczki są wspaniałe a torcik po prostu przecudowny ^^. Naprawdę piękne wykonanie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne prace :) I gratuluję Małgosiu wygranej w Candy :) Śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...