środa, 15 maja 2019

Noc i dzień


Witajcie, kochani!

Brrr, ale ziąb. W bloku ogrzewanie już wyłączone, a na domiar złego zepsuła mi się terma i dzisiaj miałam tylko zimną wodę. Przymusowa krioterapia jednym słowem:) Ale nie tracę nadziei, że ciepła pogoda stoi tuż za rogiem i w końcu do nas zawita. A tymczasem pokażę Wam dwie kartki zrobione ostatnio. Pierwsza to bożonarodzeniowa sztaluga, która wędruje do zabawy u Ulci.





Druga to wielkanocny składaczek według wytycznych Ewinki.








„Cicha noc, święta noc” – fragment jednej z najpiękniejszych kolęd. I wspaniały cytat z Biblii „Oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni aż do skończenia świata”. Jest noc, jest dzień (a nawet dni), karteczki zgłaszam więc dodatkowo do zabawy z motywem u Ewci Hubki.




Przy okazji mam prośbę: zajrzyjcie na bloga Basi, O TUTAJ.

Pozdrawiam Was bardzo, bardzo gorąco i do następnego spotkania,

Małgosia

83 komentarze:

  1. Małgoś, zachwyciłaś mnie! Szczególnie tą składaczkową,to jest niesamowite, jak genialnie połączyłaś wszystkie elementy, ja się muszę zainspirować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing Easter creations, Malgosia!!!!!!! Kisses!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu nie wiem, która podoba mi się bardziej, bo obie sa nieziemskie. Aż ciarki przechodzą :) Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, świetne interpretacje wytycznych Hubci! Piękne prace.
    Składaczek Dla Ewinki świetny. To trudna praca, ale jak zwykle świetnie składaczek wykonałaś:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszedł Ci wielkanocny składaczek ! Grafika ,kolory i tekst idealnie połączone. Jestem zachwycona :-) Kartka sztalugowa też świetnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie wielkanocna! Piękna! A "cichą noc" chyba odgapię :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu- obie piękne! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki obie są piękne , ja bardzo lubię z motywami religijnymi jeśli chodzi o tak wielkie i ważne święta

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu ta druga kartka z Jezusem jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, obydwie kartki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zamarznij Małgosiu bo kto nam będzie albumy robił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, ratuję się polarem, wełnianymi skarpetkami i ciepłymi napitkami:)

      Usuń
  12. Powiem krótko, piękne!
    Małgosiu, słoneczka, ciepła życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jakie śliczne są te kartki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie piękne Małgosiu, ale pierwsza zachwyca.
    U nas na szczęście zawsze mogę przepalić w kominku bo ziąb daje w kość.
    Dużo ciepełka przesyłam i buziaki też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. Ja się dogrzewam grzejniczkiem.

      Usuń
    2. Tylko prądu mnóstwo pochłania:(

      Usuń
  15. Małgosiu karteczki przepiękne !
    Bardzo ciekawa forma i perfekcyjne wykonanie .
    Karteczka z Jezusem mnie oczarowała , jest naj :}
    Słoneczka życzę :}
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu piękne kartki,ta kartka składaczek....jestem nią zachwycona :)
    U mnie kaloryfery jeszcze grzeją :-)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu oczywiście wielkanocna karteczka jest najpiękniejsza. Wspaniale wygląda środek. Ja jak sobie napale mam i ciepło i ciepłą wodę-to jest ta przewaga nad blokowiskiem ale zarówno obowiązek bo wiadomo że trzeba to samemu zrobić. Zimno na dworzu to fakt, ale wreszcie u mnie pada a to najważniejsze. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu jestem zachwycona Twoja interpretacją dnia i nocy :-) Jestem też zachwycona twoimi kartkami. Usiłowałam wczoraj zrobić kartkę warstwową jak Twoja sztaluga i za diabła nic mi do siebie nie pasowało, normalnie nie umiem takich kartek robić. Więc tym bardziej podziwiam u Ciebie.
    Kartka dla Ewinki przepiękna i choć nie miałam przekonania do takiej formy to po Twojej kartce widzę że jest o co "powalczyć"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ta forma naprawdę daje wiele możliwości.

      Usuń
  19. Wielkanocna karteczka jest rewelacyjna ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki fajny pomysł na kartki dla Ewci Dziękuje za maja ibnformacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki i super wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie przed chwilą wyszło właśnie pierwsze słońce od tygodnia... Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. U mnie też dziś nieśmiało słoneczko się pojawiło.

      Usuń
  23. Małgosiu u nas po czterech dniach intensywnych deszczy w końcu wyjrzalo słońce :))). A jak było zimno to spłódzielnia włączyła ogrzewanie. Tak więc w maju miałam włączony kaloryfer 😱. Karteczki śliczne, oby dwie tak samo! Piękne formy ❤. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. U nas kaloryfery włączą dopiero jesienią.Cała nadzieja w słoneczku, że w końcu zechce nas dogrzać.

      Usuń
  24. Sztaluga śliczna ale składaczek zachwycił mnie mocno, coś pięknego Małgosiu.
    Do nas ciepło dotarło już dziś. Słońca było jeszcze niewiele ale w końcu przestało padać a słupek doszedł do 17 kresek - radość przeogromna.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie kartki piękne, ale forma wielkanocnej rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas jeszcze grzeją w c.o. z czego najbardziej cieszy się chyba Pusia. Pytanie jednak na jak długo. Śliczne karteczki, ale to składaczek wielkanocny skradł moje serce.
    Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
  27. Zimno i u mnie :-(. Cała radość w podziwianiu Twoich karteczek.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki wyjątkowe :) Śliczny obrazek w tej Bożonarodzeniowej :) U nas dziś zaczęło się przejasniac pod koniec dnia, wierzę że jutro będzie już ładnie. Ciepła Małgosiu dla Ciebie, no i terma niech grzeje, ja też kocham ciepło 😋

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze karteczki, każda zachwyca ogromnie!!! Pozdrawiam spod ciepłego kaloryfera:))
    Naprawdę u mnie w bloku grzeją...

    OdpowiedzUsuń
  30. Oba składaczki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne składaczki. Strasznie mi się podobają :) Wysyłam moc uścisków i trochę promieni słonecznych, które do mnie zaglądają, żeby było cieplej. Wiosna idzie widocznie miała jakieś ważne sprawy po drodze ;) Pozdrawiam :*
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pełna podziwu, Twoje prace mnie zachwycają Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczki są świetnie wykonane ^^ Bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu uwielbiam oglądać Twoje karteczki. Masz rękę do tworzenia takich cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne. A ta składaczkowa to jakieś czary ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...