środa, 24 kwietnia 2019

Rogi i rożki


Witajcie, kochani!

Jakiś czas temu powstały trzy kartki na zabawę z motywem u Ewci Hubki, ale dopiero dzisiaj znalazłam chwilę, żeby je Wam pokazać. W kwietniu robimy karteczki z rogami lub choćby tylko jednym rogiem.


Bożonarodzeniową pokazywałam TUTAJ. Teraz więc pora na wielkanocną. Rogi od razu skojarzyły mi się z barankiem, a do tego przy okazji wiosennych porządków znalazłam jakiś stary szablon baranka właśnie z rogami. I taki jest tego efekt:



Na kartce okolicznościowej mamy tylko jeden róg. Ale za to nie byle jaki – róg obfitości.


Jest jeszcze jedna karteczka okolicznościowa, tym razem z pokolorowanym elementem (oczywiście jak to u mnie kredkami ołówkowymi). Na kartce są lody w rożku, a rożek to przecież nic innego jak mały róg:) Zaliczysz, Ewciu?




Kochani, pozdrawiam Was najcieplej i najserdeczniej. Do następnego spotkania,

Małgosia

69 komentarzy:

  1. Sprytnie :)) Najładniejszy rożek z lodami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne interpretacje wytycznych ! Mnie najbardziej zachwycił róg obfitości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki świetne, a Twoja pomysłowość jest na wyższej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to sobie wymyśliłaś Małgosiu. Karteczki są świetne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki Gosieńko, szczególnie ta ostatnia, uwielbiam Magnolię więc dla mnie jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu śliczne są te Twoje kartki. Uwielbiam je oglądać bo widać ile serca i pasji w ich wykonnaie wkładasz :) Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, kolejne fantastyczne kartki w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, baranek cudny. A dziewczynka z lodem w rożku (oj, lubię:)) jest śliczna. I zaskoczyłaś mnie bardzo pisząc, że kolorowałaś kredkami ołówkowymi, bo myślałam, że to akwarele. Pięknie! Podziwiam.
    Ja za rogi jeszcze się nie wzięłam. Mam nadzieję, że zdążę i zrobię choć jedną karteczkę.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. To kredki ołówkowe Pentel Arts.

      Usuń
  9. Ale śliczne karteczki. A ta z dziewczynką z lodami po prostu mnie ujęła. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki Małgosiu.:) Pięknie pokolorowałaś ostatnią karteczkę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona Twoją interpretacją wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałaś świetne pomysły:róg obfitości, rożek z lodami - brawo Gosiu! Przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, a najładniejsza ta z rogiem obfitości :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kartki a twoje rogi są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale extra są Twoje rogi . Lody pychotka i jak nic rożek jest . Róg obfitości cudny a baranek mnie rozbawił super jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki. Uśmiałam się z tym lodowym rożkiem-super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Róg obfitości - świetne podejście do wytycznych, kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowo Małgosiu - każdy róg z innej bajki :) Wspaniale wybrnęłaś z tematu, podobają mi się wszystkie trzy propozycje.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje pomysły, Małgosiu mnie powaliły!!!!!!!!!!Rewelacja!!! A zgadnij, która to karteczka mnie oczarowała najbardziej? ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne karteczki Małgosiu, a interpretacja wytycznych w Twoim wykonaniu bardzo różnorodna.
    Super!!! Karteczka z lodem mnie rozbawiła, tak słodycz 😀🍨
    Serdeczności ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie Małgosiu, a baranek fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki ślicznie się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu jesteś skarbnicą pomysłów :-)
    Ja jeszcze nie zrobiłam swoich kwietniowych kartek ale bardzo podobają mi się Twoje okiennice... czy mogę się trochę zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wywiązałaś się z wyzwania,tyle różności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna interpretacja! ;) Śliczne kartki! Ostatnia jest przeurocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, Twoje karteczki zawsze mnie zachwycają :)
    Są cudne !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu przepiękne karteczki, a na tą lalę nie mogę się napatrzeć! Pięknie ją zmalowałaś ;)

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha kontrowersyjne pomysły Gosiu !!!:):):) swietne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosieńko tak za mną dziś chodzą lody a nie mam jak się dostac do sklepu a Ty jeszcze bardziej kusisz tą karteczką lodową. Świetne wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...