niedziela, 7 kwietnia 2019

Niebieski przepiśnik


Witajcie, kochani!

Dzisiaj ozdobiłam bazę notesu na przepisy, którą dostałam od Zosi i od razu spieszę pokazać Wam efekt. Przeważa kolor niebieski, połączony z ciepłym brązem (który kojarzy mi się z czekoladą, mniam, mniam:) Oto przepiśnik, który czeka, by wypełnić go przepisami na same smakowitości:









Kiedyś w książce o psychologii reklamy przeczytałam, że w reklamach jedzenia i tam, gdzie o jedzenie chodzi, nie należy używać koloru niebieskiego, ponieważ nasz mózg kojarzy go z pleśnią. No to mój mózg jest chyba jakiś inny:)

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie, kochani i do następnego spotkania.

Pa, pa,

Małgosia

91 komentarzy:

  1. Śliczny, to i przepisy się znajdą w nim smakowite ;-)
    W takim razie co powiedzieć o niebieskich kuchniach?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu.
      Sama mam niebieską kuchnię i na brak apetytu nie narzekam:)

      Usuń
  2. Dobre z tą pleśnią :) mnie się podoba, z peewnością same smakowitości tam powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super CI Gosieńko wyszedł. A ja tam uważam że nie ważne jaki kolor, byle pyszne jedzonko było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mózg kojarzy niebieski z niebem! A przepiśnik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. I jeszcze z niezapominajkami.

      Usuń
  5. Jest mistrzynią w robieniu takich rzeczy piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny przepiśnik. Uwielbiam kolor niebieski i dobrze mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie ozdobiony,bardzo podobają mi się te deseczki.
    Jak zwykle stworzyłaś cudeńko Małgosiu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ten przepiśnik.
    A mnie kolor niebieski kojarzy się z jagodami, więc ze mną też jest coś nie tak.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny przepiśnik!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. e tam kolor, mnie bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie robione przepiśniki, też taki mam :-D Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponoć niebieskie talerze najlepsze dla tych co chcą się odchudzać ;-)
    Piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Na mnie to nie działa, niestety:)

      Usuń
  13. Świetny Małgosiu! I pięknie mu w tych niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś w tej psychologii jednak nie jest tak książkowo, zawsze sa wyjątki - niebieski to przecież ładny kolor i jak najbardziej pasuje w Twoim przepiśniku, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bogusiu.
      Do wielu psychologicznych rewelacji podchodzę z lekkim dystansem:)

      Usuń
  15. Nie wiedziałam, że kolor niebieski ma takie właściwości ;)
    Piękny przepiśnik Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przepiśnik! Nie zgadzam się z opinia o kolorze, dla mnie to niebiańska rozkosz;)
    Buziaczki Gosiu:) Trzymaj się w tym trudnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Niebieski jest cudowny!
      Tobie też życzę dużo siły i optymizmu.

      Usuń
  17. You are the best in albums, Malgosia!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach ta psychologia, czasami nadinterpretuje :)) Małgosiu przepiśnik jest śliczny i jak go zobaczyłam to aż wstyd mi się zrobiło, bo moje przepisy trzymam w starym, częśćiowo potarganym notesie i na luźnych kartkach o średniej estetyce :)) U Ciebie to istna kulinarna elegancja :). Buziaczki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Ja tez mam przepisy w zwykłym zeszycie, a przepiśniki zawsze trafiają do kogoś:)

      Usuń
  19. Wspaniały przepiśnik Małgosiu.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego nowego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu super , w takim zeszyciku aż miło się będzie pisało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny przepiśnik i pięknie wykonany. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu przecudny przepiśnik, pięknie ozdobiony w ślicznym kolorze :) Same wspaniałości i smakowitości będą wychodziły z tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie go ozdobiłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny i apetyczny :-) No i niebieski :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie tam sie z pleśnią nia kojarzy hehe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wygląda takie brązowo niebieskie połączenie, zrobiłaś Małgosiu prześliczny przepiśnik. Nigdy nie widziałam chyba niebieskiej pleśni więc nie mam takich skojarzeń :) Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obłędny przepiśnik na obłędne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny przepiśnik. Główna strona ma fajny fartuszek. Ach Małgoś, jesteś niesamowita!
    Ja uwielbiam sery pleśniowe, szczególnie smakują mi te bardzo cuchnące. Tak wię dla mnie niebieski kolor jak najbardziej spoko:)
    Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Też lubię sery pleśniowe, ale tylko z białą pleśnią, do tej niebieskiej nie mogę się przekonać:)

      Usuń
  29. Fartuszek na okładce jest prześliczny , a w środku cudownie wszystko urządziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, prześliczny i bardzo te niebieskości mu pasują! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ah jaki piękny, moja kolorystyka! Świetny przepiśnik :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny przepisnik pełen uroku barwy kolorów. Piękne będzie prezentowal się w kuchni. Małgosiu dziękuję za śliczną kartkę świąteczną Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za skojarzenia :-). Przepiśnik w niebieskościach jest piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. przesliczny przepiśnik :) Pozdrowionka Gosiu, dzieki za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko co weźmiesz w soje łapki zmienia się nie do poznania. Pięknie ozdobiłaś okładkę przepiśnika, na pewno chętnie będziesz do niego zaglądać 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosiu, Twój przepiśnik pysznie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pleśń chyba szara jest a nie niebieska (to moje zdanie) ..... mnie się baaardzo podoba połączenie brązu z niebieskim :) Mnie by było żal cokolwiek bazgrać w takim cudnym przepiśniku :) Przyjemnie na niego popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Masz rację - właściwie to jest szara:)

      Usuń
  38. Małgosiu smacznie się zrobiło do samego patrzenia na ten przepiśnik :D
    Śliczny jest !!! pięknie ozdobiony w cudnych kolorach,
    strasznie mi się podoba .
    Pozdrawiam wiosennie :} Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję i witam Cię wśród obserwatorów bloga.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...