czwartek, 24 maja 2018

Składaczki i paczka raz jeszcze


Witajcie, kochani!

Jeszcze dwa składaczki powstały mimochodem na zabawę w cięcie i gięcie u Ewinki. Jeden z nich nawet bożonarodzeniowy.












Ale to nie wszystko. Przeglądając różne papierzyska, znalazłam trzy jednakowe kartki z witrażem. Od razu wpadłam na pomysł zrobienia karteczki z lekkim efektem 3D. Z pierwszej kartki wycięłam Świętą Rodzinę i aniołów, z drugiej już tylko Świętą Rodzinę, a z trzeciej sam żłóbek z Dzieciątkiem. I za pomocą kostek dystansowych nakleiłam poszczególne elementy na siebie. Oto efekt (choć na zdjęciach nie widać go tak dobrze, jak w rzeczywistości).





Poza tym popełniłam jeszcze dwa zwyklaczki. Ślubny z kieszonką na pieniądze…



… i bez okazji – z sikoreczką i gałązką lawendy.


I na koniec znów chwalę się wielką paką, która do mnie przywędrowała, tym razem od Zosi jako podziękowanie za toskański album.


A ja Wam dziękuję za to, że jesteście.

Pa, pa,

Gosia

50 komentarzy:

  1. Gosieńko kiedy Ty znajdujesz czas na robienie tych cudnych albumów, a między nimi jeszcze tyle wspaniałych karteczek? Wszystko śliczne :) Buziam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Czas na karteczkę zawsze się znajdzie:)

      Usuń
  2. Piekne kartki, te ze Święta Rodziną zachwycające :) Wspaniałe prezenciki od Zosi dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, jesteś mistrzynią, Twoje składaczki są piękne,podziwiam i te zwykłe karteczki, równie piękne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki ,zachwycam się nimi raz jeszcze .Ten zimowy pejzażyk jest przepiękny :-) Gratuluję prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu Ale sliczne te Twoje zwyklaczki :):):) swiąteczny składaczek piękny, no bardzo mi sie spodobał i ta slubna karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Ale mnie najbardziej spodobała się ta pierwsza, Paczuszka Świetna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie Twoje karteczki. Masz zacięcie , oj masz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje składaczki są rewelacyjne. ale zwyklaczki też mi się bardzo podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki, prezent też wspaniały. Pozdrawiam Małgosiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, przecudnej urody kartki! A Zosia ma ogromne serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki zrobiłaś :)
    Wspaniałe rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz piękniejsze to wszystko robisz :) A składaczki mnie zachwyciły !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzam się do cięcia- gięcia, ale się jakoś boję....Karteczka 3D wyszło superancko!Pozostałe karteczki też- delikatnie i zwiewnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. I nie bój się - nie taki składaczek straszny, jak go malują:)

      Usuń
  14. Małgosia,same wspaniałości! Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny raz pokazałaś piękności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykłe składaczki. Jak zawsze, nie potrafię wybrać tego naj. Kartezka zwana zwyklaczkiem powinna strzelić focha, bo jest delikatna i piękna! Mam nadzieję że chodziło tylko o jej formę.
    Buziaczki Gosiu:) Życzę Ci miłego weekendowego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu cudne karteczki,a tą pierwszą to będę miała bardzo podobną, bo takie mam właśnie skrapki i już zaczęłam nawet kleić;D może zmienię?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję. Zrób podobną, nie ma problemu:)

      Usuń
  18. Tak patrzę na te Twoje kartki i patrzę i napatrzeć się nie mogę, bo takie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje składaczki to już znak rozpoznawczy - piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe składaczki :) Ja wciąż szukam inspiracji dla tej formy. Lubię takie wersje 3D na karteczkach, fajnie to na żywo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieś. Inspiracja się na pewno znajdzie.

      Usuń
  21. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...