czwartek, 31 maja 2018

Podróż przez świat



Witajcie kochani!

Dzisiaj zabieram Was w małą podróż, a to za sprawą wymianki kartkowej u Lidzi. W maju na kartkach pojawiły się miejsca, które chcielibyśmy odwiedzić.


Moje kartki powędrowały do samej organizatorki zabawy. Są dwie, ponieważ nie mogłam się zdecydować, które z dwóch zaproponowanych przez Lidzię miejsc wybrać. A miejsca te to:

Hawaje…




… i Bawaria (kojarząca mi się zawsze z zamkiem Neuschwanstein).

 



Bystre oko na pewno dostrzeże, że obie kartki to składaczki pasujące do zabawy u Ewinki.

 

A do mnie przybyła taka oto kartka od Bogusi. Przedstawia skandynawski krajobraz z piękną zorzą polarną. Bo choć jestem bardzo ciepłolubna, to chętnie zawędrowałabym w północne rejony i na własne oczy zobaczyła to fascynujące zjawisko. Bogusiu, bardzo Ci dziękuję!


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego spotkania – już w czerwcu,

Gosia

62 komentarze:

  1. Takie składane kartki mi się bardzo podobają **

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te składaczki ,zwłaszcza hawajski :-) Palemka zawsze miło się mi kojarzy z wypoczynkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu cudne karteczki ale te Twoje składaczki są rewelacyjne. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym się nie umiała zdecydować bo oba składaczki są śliczne. No, może z uwagi na to ciepełko i palmy wybrałabym pierwszą :)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne jestem pod wrażeniem składaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki śliczne, ale najbardziej podobają mi się hawajskie klimaty. Pozdrawiam Małgosiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko piękne są te karteczki i bardzo Ci za nie obie dziękuję. Pisząc Bawaria też miałam ten zamek na myśli, ale postanowiłam go nie wyszczególniać bo być może zrobiłabym tym komuś "pod górkę', a mimo to jednak go dostałam i bardzo się z tego cieszę. No i piękne hawaje, woda, palma, kwiaty... czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Cieszę się, że karteczki Ci się spodobały.

      Usuń
  8. Małgosiu, przecudne kartki przygotowałaś! Ta z Hawajami jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu nie wiem która kartka ładniejsza😊. Podobają mi się obie choć palma mnie rozbawiła, a w lazurowych wodach chętnie bym popływała w te upały.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki zrobiłaś dla Lidzi :) ja wybrałabym Bawarię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki zrobiłaś :0) Wspaniałe miejsca wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki, podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale karteczki i super wymianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow... po prostu fantastyczne prace! Pomysłowe i oryginalne:-) No i ta palma świetna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki zrobiłaś i piękną dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Twoje składaczki! Zorzę polarną też bardzo chciałabym zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki przygotowałaś, Małgosiu!
    Podróże to wspaniały temat do karteczkowych poczynań - można się rozmarzyć i troszkę sobie powędrować ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki przygotowałaś dla Lidzi, a i Ty Małgosiu piękną dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko! Ale cudowne Karteczki zrobiłaś,Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki. Oba miejsca wyjazdu i mnie odpowiadają:) Szczególnie Hawaje, oby tylko komarów tam nie było:))))
    Gosieńko, całusy zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Może na Hawajach nie ma komarów?:)

      Usuń
  21. Karteczki są piękne, a Tobie Małgosiu życzę byś kiedyś dotarła w wymarzone miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne obie, ale Hawana powala:)
    pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, magiczne są Twoje karteczki, obie pomysłowe i pięknie wykonane - konstrukcja robi wrażenie :-))) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, fantastyczne kartki przygotowalaś Małgosiu! Podziwiam i pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne karteczki!
    Jestem chłodnolubna, więc tym bardziej chciałabym sie przenieść na północ i oglądać Zorzę Polarną.
    Pozdrawiam Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, ale cudne są te Twoje karteczki :) Podziwiam niezmiennie Twoją pomysłowość :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne obie Gosiu!!! Przecudne;) i wykonanie i pomysł....brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hawajskie klimaty są zdecydowanie moim faworytem

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...