środa, 18 kwietnia 2018

Życie zaczyna się na emeryturze


Witajcie, moi kochani!

Dzisiaj pokażę Wam dwie kartki, którymi współpracownicy pożegnają odchodzące na emeryturę panie: Alicję i Janinę. Ponoć życie zaczyna się właśnie na emeryturze, a już na pewno na niej się nie kończy. Dla niektórych jest to czas realizacji swoich marzeń i pasji. Mam nadzieję, że tak samo będzie w tym przypadku. A jakie są pasje i marzenia obu pań możemy zobaczyć na kartkach pudełkowych.


Oto kartka dla pani Alicji:




A tu dla pani Janiny:




Choć lubię swoją pracę, bywają dni, że sama z niecierpliwością wyglądam emerytury. Ostatnio nawet rozmawiałam na ten temat z koleżanką. „Nie będziesz się nudzić?”, zapytała. Nudzić się? A co to jest nuda?

Pozdrawiam Was bardzo ciepło i słonecznie,

Gosia

66 komentarzy:

  1. Cudne karteczki No właśnie co to jest nuda???? Jak byłam mala to czasami marudziłam że się nudzę a teraz nie znam tego słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Oj, wiem, że Ty nie znasz nudy.

      Usuń
  2. No karteczki Gosiu genialne i niepowtarzalne!!! Nudy tez nie znam co mnie cieszy !:) ale domyślam sie ze decybele w szkole daja w kość!:) sił Gosiu zycze na te trudniejsze momenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Tak, czasem hałas bywa trudny do zniesienia:)

      Usuń
  3. O raju, świetne :) te kwiaty na okładkach bardzo ineteresujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Kwiaty dostałam od Jadzi Kluczyńskiej.

      Usuń
  4. Środki nawiązujące do podróży fantastyczne !Podziwiam siły i chęci do podróżowania po świecie :-)A praca w szkole ? Całkowicie rozumiem te trudne dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale pozegnalne karteczki i panie raczej nudzic sie nie beda , oby ich marzenia sie spelnily, piekne srodki karteczek, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Prześliczne Karteczki, Piękne są te kwiatki, Ja też nie wiem co to jest nuda - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, śliczne obie kartki. Wiadomo, wyszły spod rączek mistrzyni:) Niech się paniom wiedzie w nowym życiu.
    Ja także nie wiem co to nuda i uważam , że czas na emeryturze zbyt szybko biegnie, nie nadążam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Ojej, to mnie nie pocieszyłaś - a ja się łudziłam, że na emeryturze czasu będzie dużo:)

      Usuń
  8. Śliczne kartki Małgosiu! A zamiłowania pań bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, kartki dla Pań są wyjątkowe, niepowtarzalne, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki pelne ekspresji. Dopracowane w szczegółach. Panie emerytki będą zachwycone. Niech im się spełnią plany i marzenia. Sama chciałabym taką karteczkę otrzymac kiedy będzie mi dane przejsć na emeryturkę. Nudzić się na pewno nie będę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki są prześliczne - wspaniałe środki :)
    Emerytki będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu świetne sa te kartki zarówno ich forma jak i dodatki. Ta w niebieskościach bliższa memu sercu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wobec powyższego- idę na emeryturę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Do emerytury to nam Gosiu jeszcze pół życia brakuje :-) Piękne kartki, podoba mi się ich forma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki :)
    Jak już dotrwam do mojej emerytury, to też taką chcę - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki Gosiu. Dziwny to człowiek, który się nudzi. Jestem w stanie zrozumieć dzieci, które trzeba ukierunkować, ale ja nie mam czasu na nudę. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko jakie śliczności... Na pewno życie zaczyna się na emeryturze, a ja bym chciała już na niej być żeby się o tym przekonać. Oczywiście być na emeryturze, ale mając jeszcze te swoje lata które teraz mam :) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu.
      Oj, tak. I żeby jeszcze płacili dobrze:)

      Usuń
  18. Małgosiu, obie karteczki są fantastyczne zarówno w formie jak i kolorystyce oraz wszystkich detalach, które tak pięknie wplotłaś w całą kompozycję. Życzę Paniom, by emerytura upływała im na przyjemnościach i realizacji swoich marzeń oraz rozwijaniu pasji. A takie karteczki będą przemiłym gestem i cudowną pamiątką od współpracowników. Uściski i pozdrowienia wiosenne przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowite prace! na pewno zachwycą obie Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow fantastyczne karteczki, super forma i piękne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, piękne i niepowtarzalne kartki powstały! na pewno długo będą cieszyć oczy świeżo upieczonych emerytek:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne karteczki Gosieńko. Aż chce się iść na emeryturę

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż trudno mi opisać zachwyt :)
    Przepiękne Gosiu karteczki stworzyłaś !!!!
    Ja też nie znam słowa nuda :/ Nie rozumiem jak można się nudzić,mnie zawsze brakuje czasu na wszystkie moje zajęcia,a mam ich niemało ;)
    Pozdrawiam weekendowo i słonecznie :)****

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER!!!!!!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartki świetne- będą wspaniałą pamiątką:)
    a nudzić się nie ma czasu jak sie ma pasje właśnie:)
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki wyszły fantastycznie! Te kwiaty - bomba! :) Pięknie dobrałaś kolory!
    Dusz artystyczne się nie nudzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pamiątki! Też przygotowuję kartki na pożegnanie odchodzących na emeryturę i czasem zastanawiam się kto zrobi dla mnie;) Co do emerytury to czekam na nią z ogromnym utęsknieniem, tym bardziej że gdyby nas rząd nie oszukał to już bym sobie odpoczywała. Do normalnej nie doczekam, jestem na 100 % zdecydowana na kompensacyjną, ale i do niej, jak dla mnie, wciąż za daleko:(
    Nudza się tylko osoby które nie mają pasji, ja boję się że w dalszym ciągu będę cierpiała na brak czasu.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu prześliczne są obie pamiątki dla pań odchodzących na emeryturę. Takie radosne i o to chodzi:-)
    Mnie dopiero co w kwietniu minęło 20 lat pracy, wiec do emerytury to jeszcze ho ho ho...
    Ściskam Cię mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. To widzę, że mamy podobny staż pracy:)

      Usuń
  29. Małgosiu dziekuje za tak przesliczna kartkę. Koleżanka dostała w piątek , była pod wielkim wrażeniem , że można zrobić takie cudo .Zachwyt jej jest nie do opisania.Jeszcze raz dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj Gosiu Ty z całą pewnością nudzić się nie będziesz :) Tyle czasu wolnego i mnóstwo pomysłów będzie Ci wpadać do główki a ja będę za każdym razem zęby gubić z wrażenia :) Przepiękne pożegnalne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...