wtorek, 10 października 2017

Inspiracje Ani i Hani

Witajcie, moi kochani!

Myślę, że tytuł tego posta wyjaśnia wszystko: dziś pokażę Wam kartki, poczynione na karteczkową zabawę u Ani, w której październikowe inspiracje serwuje nam Hania z bloga My garden – my life.


W tym miesiącu zrobiłam wszystkie cztery kartki. Na początek bożonarodzeniowa z bałwankiem. Na moim składaczku bałwanki są nawet dwa.




Okolicznościowa kartka męska to znowu składaczek, który powstał z okazji siedemdziesiątych urodzin pana Andrzeja. Mam nadzieję, że pomimo kwiatów i motyli można uznać jej męskość:) W każdym razie wiem, że panu Andrzejowi się spodobała.





Oto wielkanocny składaczek z kurczakami i jajem, a ściśle mówiąc kurczakami w jaju.




I kartka z bawełnianą koronką, u mnie kolejna bożonarodzeniowa. Weźmie ona udział także w Cyklicznych Kolorkach, ale o tym będzie osobny post.


Jeszcze tradycyjny kolaż.


A teraz pora nakarmić żabcię, żeby nam nie głodowała.

Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam jesienne buziaki,

Gosia

81 komentarzy:

  1. Piękne składaczki :-D Najbardziej zachwyciły mnie niebieskości wielkanocne i elegancka biel choinki :-D Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne składaczki!!!!!!! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne :) białe drzewko podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się widzi Małgoniu, że rzeczywiście uzależniłaś się od składaczków :)
    Wszystkie są śliczne i bardzo efektowne, szczególnie te bałwanki. Ale ta biała z koronką - cudeńko!
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Bardzo lubię składaczki i nietypowe kształty kartek.

      Usuń
  5. Przepiękne kartki! Dopracowane w każdym calu, wysmakowane - miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, no tak się nie robi! Twój talent w tworzeniu z papieru jest obezwładniający! Przepiękne kartki zrobiłaś :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko! Przeurocze są wszystkie karteczki, Ale najbardziej spodobała mi się ta z białą choinką - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. co jedna kartka to piękniejsza:)
    ale choinka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki przepiękne, a ich niespotykane kształty jeszcze dodają im uroku :)
    Po prostu mistrzostwo !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, moje serce zdobyły szczególnie te BN zachwycam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne, a ta dla P. Andrzeja z kartką z kalendarza jest przewspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki Gosiu! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jejuniu piękne karteczki :-) Z bałwankami jest śliczna i ta z okazji 70-tych urodzin taka męska- fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne!! Bardzo mi się spodobał ten wielkanocny składaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu ale zaszalałaś z tymi składaczkami, co jeden to ładniejszy. Cudne są Twoje wszystkie kartki , ale cała w bieli z choinką i koronką to prawdziwe cudo. W życiu bym nie myślała że cała biała kartka wyjdzie tak pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. Sama byłam zaskoczona, bo zazwyczaj nie robię monochromatycznych kartek.
      Dziękuję za motywującą zabawę i już czekam na listopadowe wytyczne.

      Usuń
  16. Małgosiu wszystkie wspaniałe i niepowtarzalne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne. Nie mogę się napatrzyć na Twoje składaczki :-D
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile składaczków! ;) Wszystkie mają w sobie to coś, a najbardziej podoba mi się Wielkanocna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny wysyp przepięknych karteczek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda kartka podoba mi się niezmiernie! Bałwanki cudne, męska kartka boska, cudowny wielkanocny składaczek, no i ta biała - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kolekcja kartek. Wszystkie bez wyjątku wpadły mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu przepiękne karteczki! I większość skladaczkpwych, szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bałwanki są urocze, bardzo podobają mi się użyte przez Ciebie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosieńko, super są te Twoje karteczki, a szczególnie ta dla Mojego Taty. Miałam okazję podziwiac ją na żywo, śliczna i jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za jej wysłanie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Ta kartka po prostu musiała powstać:)

      Usuń
  25. Ach Gosiu jesteś mistrzynią w karteczkach,każda w Twoim wykonaniu to cacuszko :)
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, Twoje składaczki są cudowne, zawsze podziwiam Twoje pomysły i czekam na więcej, żeby nacieszyć swoje oczy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, Malgosia! Super cards! Fabulous! I LOVE THEM, my friend!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, po prostu WOW! Fantastyczne prace, szczególnie składaczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu cudne karteczki zrobiłaś,jestem zachwycona Twoimi składaczkami !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu cudne te składaczki robisz. Karteczka z choinką jest najpiękniejsza :* Już nie mogę się doczekać posta z karteczkami na Cykliczne Kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aneczko, ten post będzie już niedługo:)

      Usuń
  31. Piękne, zwłaszcza ta biała z koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne karteczki Gosiu. Co jedna to wspanialsza. Skąd sie biorą te Twoje pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haneczko. Pomysły rodzą się najczęściej spontanicznie:)

      Usuń
  33. Wspaniale karteczki Gosiu jedna piekniejsza od drugiej a na 70 urodziny mnie urzekla. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam takie zaległości w odwiedzinach, że nie wiem czy w ogóle je nadrobię;) Gosiu Twoje karteczki są zawsze rewelacyjne, tym razem również!Nie potrafię wybrać tej najpiękniejszej.
    Buziaczki Małgoniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne karteczki przygotowałaś:) a ich kształty mnie zachwyciły:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie ci wyszedł skladaczek!
    przybieram się do tej formy jak do jeża...a podejrzewam, ze po wykonaniu zakochałabym się w niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś, się skuś... na pewno się zakochasz, a to taki fascynujący stan.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...