poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Album dla Dziewczynki

Witajcie, moi kochani!

Ten album powstawał długo. Najpierw zarysował się w mojej głowie. Potem zbierałam papiery i materiały. I w końcu niespiesznie, delektując się każdą stroną, tworzyłam go krok po kroku.

Mój pierwszy album dla dziecka. Dla Dziewczynki, której jeszcze nie ma, a przecież już jest. Mam nadzieję, że gdy niedługo przyjdzie na ten nasz piękny świat, jej bliscy zechcą wypełnić album wspomnieniami, zapiskami, zdjęciami. Może kiedyś go jej podarują?

W albumie zobaczycie dużo pasmanterii, tagów i słodkiego różu. Oprócz tego coś od Was: szydełkowy motylek od Sarenki na grzbiecie, kwiaty na okładce oraz ozdoby z masy plastycznej od Agatki, spinacz – stópka od Jadzi. W środku miedzy innymi mój ulubiony wodospad:) Zastosowałam też sposób przytrzymywania rozkładanych elementów na coś, co w filmikach rosyjskojęzycznych nazywają „ankier” – jest to taki ruchomy metalowy uchwycik. Nie wiem, ja nazywa się po polsku i gdzie można coś takiego nabyć, więc zrobiłam sobie podobne trzymadełka z drewnianych przywieszek, które obracają się na ćwieku.

A teraz zapraszam do oglądania.



































Mam nadzieję, że album się Wam podoba. I że spodoba się bliskim Dziewczynki… a może nawet kiedyś jej samej.

Pozdrawiam najcieplej,

Gosia
 

67 komentarzy:

  1. Jest śliczny. Nawet nie przytłacza różem. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowiasty... bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny lubią... róż (choć krąży też wersja, że brąz:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, niektóre strony zachwycają!!! bardzo mi się podoba ten Twój wodospad... i te kieszonki1
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana albumik jest przesliczny, jestem pewna że obdarowani tez będą nim zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Mam taką nadzieję...
      Całuski:)

      Usuń
  5. Sis bardzo słodki album i będzie śliczną pamiątką dla maleństwa, bardzo bogaty 💐
    Tulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis, cieszę się, że Ci się podoba. Taki miał właśnie być - godny małej księżniczki.
      Buziolki:)<3

      Usuń
  6. Gosiu, ten album jest niesamowicie słodki, taki mega dziewczyński :)
    Myślę, że gdy owa Księżniczka troszkę podrośnie, będzie nim oczarowana.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję serdecznie i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Gosieńko - brak mi słów. Cudny jest i tyle w nim ozdób, kartek, karteczek, zakładek itd, no super. Coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje albumy! Są mega piękne, dopracowane w każdym szczególiku. Tyle w nich zakamarków, pięknych kwiatów, papierków .... istne arcydzieło :*
    Album dla Dziewczynki mmmmmmmiodzio :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykorzystana pasmanteria i wodospad uroczy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, śliczniutki ten albumik. Masz świetne pomysły, dzięki czemu Twoje albumy są cudowne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, dziękuję z całego serca i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Sama słodycz, bardzo przyjemny albumik pełen ciekawych zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, on jest taki piękny że po prostu brak mi słów! Powinnam coś takiego zrobić dla mojego wnusia, który niebawem się pojawi, ale brak mi odwagi, a przede wszystkim czasu.
    Cudowny, po prostu cudowny!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Rzeczywiście taki album wymaga czasu. Ale jeśli zechciałabyś poczekać, to mogę zrobić podobny dla Twojego wnusia.
      Całuski:)

      Usuń
  13. Małgosiu, albumik tak mnie oczarował, że ośmielam się prosić byś zaczęła gromadzić materiały na albumik dla mojej Kochanej Wnusi, która rozwija się pod sercem mojej Kochanej synowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, naprawdę nie domyśliłaś się dla kogo powstał...?
      Zajrzyj na pocztę - wysłałam właśnie maila do Ciebie.

      Usuń
    2. Już teraz ogromnie dziękuję za...serce!

      Usuń
  14. Jejciu jak doczekam kiedyś wnuków to też poproszę Cię Małgosiu o taki album ,jest cudny,cudowny i najcudowniejszy .Nie mogę wyjść z podziwu jak to robisz ,ależ masz niesamowity dar i kreatywne podejście do tych albumów.
    Buziaki wakacyjne zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśku, w takim razie życzę Ci wnuków jak najszybciej:) I już dziś się polecam:)
      Całuski i tulaski, kochana.

      Usuń
  15. Gosiu! Ty Pytasz czy nam się podoba? Już kiedyś pisałam że każdy twój album to po prostu arcydzieło, A dzisiaj stwierdzam że ten album jest, Arcydziełem, Arcydzieł. Gosiu Ten album jest tak cudowny że nic tylko patrzeć na niego - Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, serce całe otwieram na oścież, by z jego głębi podziękować Ci za te cudowne słowa.
      Ściskam mocno, kochana.

      Usuń
  16. Wyobrazić sobie tylko moge ile czasu poświęciłas na jego stworzenie. Jest fantastyczny. Masz niesamowity dar, który pozwala Ci na tworzenie takich cudownych albumów. Podziwiam i podziwiać nie przestane. Moge tylko sobie popatrzeć. Buziaki Gosiu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję. Owszem, trochę czasu trzeba poświęcić, ale przecież tego się nie liczy. Ważne jest, by sprawić komuś radość - to jest dla mnie sens robienia albumów.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  17. Gosiulku, albumik wg mnie, chyba piękniejszy od poprzednich;) Jest taki bajeczny i tak dopieszczony,że aż strach go dotknąć;)Ja to trzymałabym go pod kluczem ;););)Bo dla mnie to mistrzostwo, tym bardziej, że w tej dziedzinie , to ze mnie ,,trąba";););) Pozdrawiam Cię Gosiaczku cieplutko i czekam na Twoje kolejne ,,arcydzieło";)Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku, padam do nóżek z wdzięcznością:):):) Broń Boże trzymać pod kluczem - album musi żyć, tzn. być wypełniony tym i owym.
      Całuski najgorętsze, kochana:)

      Usuń
  18. Gosiu, album jest przecudny, co miałby się nie podobać, jest w nim wszystko i tak cudnie ujęte, że nie mam słów. Arcydzieło! podziwiam Cię niezmiennie! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziuś, dziękuję serdecznie za takie piękne słowa i pozdrawiam ciepło.
      Buziaczki:)

      Usuń
  19. Małgosiu słodziak niesamowity z tego albumiku i będzie prezentem dla nowonarodzonego dzidziusia . heheh będzie tylko niezły numer jak zamiast dziewczynki urodzi się chłopczyk , tak się czasem zdarza . Będziesz na cito robić drugi w niebieskościach , albo może zrób od razu na wszelki wypadek . Kiedyś jak by na pewno u kogoś urodzi się chłopczyk.
    Podziwiam Cię za te albumiki , za pomysłowość w ich wykonaniu i za ogrom pracy jaki wkładasz w ich stworzenie. Tam każda stronka to jest małe dzieło sztuki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulka. Mam nadzieję, że matka natura nie spłata figla i jednak urodzi się dziewczynka. Ale w razie czego - zrobię drugi, siła wyższa:)
      Buziaczki serdeczne.

      Usuń
  20. Małgosiu !
    Co ja tu mogę jeszcze dopisać czego moje poprzedniczki nie napisały.
    Zostaje mi więc dalej się zachwycać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczka, dziękuję Ci z całego serducha i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  21. Zbieram szczękę z podłogi - album jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, szczękę trzeba szanować:):):)
      Dziękuję, kochana i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  22. Załamałam się przy oglądaniu. Jest po prostu obłędny. Dopieszczony i dopracowany do ostatniej kropelki kleju - haha :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kleju poszła cała tubka:)
      Dziękuję za wspaniały komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  23. Ah jak słodko :) Piękny albumik , każda strona dopieszczona ,cudeńko :)
    Jej no i cieszę się bardzo ,że przydają Ci się moje szydełkowe tworki:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Saruś. Trochę szkoda mi się rozstawać z tymi Twoimi szydełkowymi cudeńkami, ale niech cieszę też oczy innych.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  24. Małgosiu stworzyłaś kolejne dzieło sztuki. Album jest cudowny i nie mam żadnych wątpliwości,że rodzice maleństwa i aw przyszłości samo maleństwo będą zachwyceni.
    Album jest tak bogaty w detale,oryginalne połączenia . Wszystko,dosłownie wszystko tak przemyślane,że nie sposób oderwać oczu i za każdym razem odkrywa się coś nowego. Pozdrawiam cieplutko 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, nawet nie wiesz jak jestem wdzięczna za Twoje piękne słowa.
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
  25. Mimo ze rządzi tu róż to albumik jest świetny, no i te kwiatki wspaniałe wykorzystałaś!!! Masz talent Gosiu:) ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Dla maleńkiej księżniczki musi być róż:)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  26. Czy ja już kiedyś mówiłam, że dla mnie jesteś Mistrzynią albumów? Toż to istne cudo jest! Dopracowane w każdym szczególe i elemencie, wysmakowane kolorystycznie i dodatkami, no rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, miło mi to czytać, kochana, choć do mistrzostwa jeszcze długa droga:)
      Tulę serdecznie.

      Usuń
  27. Kochana Małgosiu cokolwiek weźmiesz w swoje zdolne łapki to zamieniasz to w złoto! Prześliczny album stwórz, mala elegantka będzie nim zachwycona!! Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę samych twórczych pomysłów!!!❤ Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję za tak miły, pełen serca komentarz i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Gosiu czarujesz tymi papierkami, tasiemkami, guziczkami... cudny albumik!! sama bym taki chciała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko, wieki to dla mnie komplement:)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  29. Małgosiu album mnie zauroczyl jest cudowny ,jak zresztą wszystkie Twoje poprzednie prace.Album taki słodki w pięknym kolorze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu z całego serca za miłe słowa i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Małgosiu cudowny albumik powstał. Twoje łapki mają niesamowity dar. Pięknie wszystko ubrałaś :) Chyba muszę cię kiedyś "spapugować" i zrobić takie cudo dla mojej księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, całym sercem dziękuję. Nie ma problemu, każdy może "papugować", kopiować i wykorzystywać z moich prac, co tylko chce:)
      Tulę mocno:)

      Usuń
  31. Przepiękny album...jestem nim zachwycona:)Wszystko pięknie dobrane i idealnie dopracowane. Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo serdecznie i przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  32. Śliczny i oryginalny album :) Dopracowany w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...