piątek, 28 lutego 2020

Świry Rękodzieła świętują urodziny


Witajcie, kochani!

Ekipa Świrów Rękodzieła świętuje pierwsze urodziny i z tej okazji zaprasza nas do wzięcia udziału w zabawie hop blog, o czym można szczegółowo poczytać TUTAJ.


I ja postanowiłam się zabawić z dziewczynami, więc odwiedziłam ich blogi i odczytałam takie hasło:

Uśmiechnięte nasze minki, świętujemy urodzinki!
Tyle przez ten rok się działo,
Więc powiedzieć trzeba śmiało,
Że ekipa super była, pomysłami nas raczyła.
Mija roczek, dziękujemy,
Ale jeszcze więcej chcemy!
Wspólnie krzyczmy więc: do dzieła!

Wiwat Świry Rękodzieła!


Wspaniałym Świrom życzę jeszcze wielu lat blogowania, radosnego tworzenia i inspirowania nas swoimi pracami.

A Wam życzę miłego weekendu i przesyłam same dobre myśli,

Małgosia

15 komentarzy:

  1. Fajną zabawę dziewczyny wymyśliły, powodzenia Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się wspaniale. Powodzenia Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, a ja jeszcze nie pobiegałam, mimo że na emeryturze, ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu:(
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa powodzenia Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawę dziewczyny wymyśliły świetna. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sr Gosiu i ja się bawię . świetna zabawa, życzę powodzenia w losowaniu nagród.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy bardzo za wpis i za to, że bawisz się z nami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu życzę powodzenia i ja się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za życzenia Małgosiu :) Cieszymy się, że z nami świętujesz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za życzenia i wpis :) cieszymy się, że kolejna osoba aktywnie z nami świętuje😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawa zapowiada się wspaniale. Także sobie poskakałam po blogach dziewczyn i aż zaniemówiłam z wrażenia jak zobaczyłam jakie prezenty przygotowały dziewczyny. To prawdziwe świry, w dobrym znaczeniu oczywiście.
    Pozdrawiam Małgosiu i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymiana karteczek:)
    Nie biorę udziału, ale Was podziwiam:)
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...