piątek, 6 grudnia 2019

Poinsecje w pudełku

Witajcie, kochani!

Mam nadzieję, że byliście grzeczni i odwiedził Was dzisiaj Mikołaj. A ja wpadam do Was ze świątecznym exploding boxem. Papier z motywem poinsecji oraz dorodny kwiat na jednej ze ścianek sprawiły, że boxik powędrował do zabawy u Ewci, gdzie poinsecja jest motywem przewodnim.


Tak wygląda pudełeczko z zewnątrz:



A  tak w środku. Na pustej ściance pojawią się życzenia.






Pozdrawiam Was, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

Edycja: Zmotywowana przez Ewcię postanowiłam zgłosić boxik na wyzwanie w Świecie Pasji.

https://blogkreatywny.pl/wyzwanie-18-w-pudelku/

90 komentarzy:

  1. Wow ten żłóbek mnie rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, cudna praca.
    I ta szopeczka w środku! Wow!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu cudowne pudełeczko,szopka w środku jest przepiękna :)
    Pozdrawiam i dziękuję za kartkę którą dziś przyniósł listonosz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny box Małgosiu :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło a dzięki energetycznej czerwieni boxik jest bardzo radosny. Serdeczności Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu box jest świetny,piekny i doskonały. Buziaki.
    Ps. O mnie zapomniał Mikołaj ale Twoja karteczka rozgoniła wszystkie smutki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest. A że byłam grzeczna to i skromny Mikołaj trafił a większy zrobiłam sobie sama robiąc zakupy przydasiowe rzeczy które są mi potrzebne a na które zawsze jakoś było mi żal wydać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko prześliczny box zrobiłaś, świetny kolorek i ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pudełeczko! Wydaje mi się że nie często się widzi świąteczne boxy, przynajmniej ja się nie spotkałam.
    Dziękuję Gosiu za karteczkę i życzenia:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Może dlatego, że boxów nie da się włożyć w kopertę, są raczej do osobistego wręczania.

      Usuń
  10. Bożonarodzeniowego boxu jeszcze nie widziałem Małgosiu i to tak pięknie ozdobionego. 🌲🌲🌲
    Małgosiu dziękuję za kartkę i życzenia świąteczne 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo Małgosiu stworzyłaś! box jest piękny jak i każda Twoja praca:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za kartkę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca, piękny świąteczny boksik.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! ale na tym pudełeczku jak wszystko idealnie, dokładnie dopasowane. Nawet na przodzie (na rogu) te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pudełko zrobiłaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu- super to wyszło! U mnie na blogu zgłaszałam własnie pudełeczko do wyzwania- zajrzyj i zgłoś sobie koniecznie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, jest wspaniały!! Pięknie oddałaś klimat świąt - jest i anyż, pomarańcza i cynamon :)). Po prostu śliczny! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pudełeczko. Środek ślicznie nawiązuje do świąt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam grzeczna ale Mikołaj chyba o mnie zapomniał. Pudełko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne świąteczne pudełeczko! Pozdrawiam cieplutko😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny box i zasługuje na wygraną w wyzwaniu - powodzenia :-)

    Mikołaj prezenty dla mnie kupował w Czarny Piątek na Aliexpress, więc trochę na nie poczekam. No chyba, że za mikołajkowy prezent uznam czerwoną sukienkę, którą kupiłam na firmowe spotkanie wigilijne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny,świąteczny boxik i bardzo bogaty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie ozdobione pudełko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki świąteczny box to coś niesamowitego.Pęknie ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, klimatyczny boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu śliczny i taki radosny jest ten Twój boxik.
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham te Twoje pudełka, Gosiu. Zawsze są takie pomysłowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest Twój box! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudny box,widac,że się przy nim napracowała🤩, wszystko pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu piękne prace u Cibie:) dziękuję za pamięć i karteczkę, która właśnie do mnie już dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały ten boksik Małgosiu!!!
    Pozdrowionka 😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny prawdziwie świąteczny box, kolory, dodatki wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie oddający klimat i kolory świąt boxik. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny Boxik <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i Świata Pasji. Pozdrawiam Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne! Szczególnie podoba mi się kompozycja na wieczku :)

    Dziękuję za udział w pudełkowym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna kompozycja w środku boxa! Tak bardzo mi brakuje stajenki we współczesnej świątecznej twórczości, a tu taka piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...