piątek, 16 sierpnia 2019

Lawendowa rozdawajka


Witajcie, kochani!

Cieszę się, że tyle osób wyraziło chęć przygarnięcia lawendowego albumiku. I jednocześnie mi przykro, że może on powędrować tylko do jednej osoby. Ale już dzisiaj zapraszam wszystkich na następne candy, tym razem z jesiennym albumem w roli głównej (jeszcze go wprawdzie nie ma, ale materiały zgromadzone i koncepcja też jest).

Jak zawsze wypisałam sobie wszystkich chętnych na paseczkach papieru.


Wrzuciłam do pojemniczka.


Zamieszałam kilka razy i wyciągnęłam jedną z karteczek.


I już wszystko wiadomo. Elżusiu, gratuluję Ci serdecznie i proszę, wyślij mi na maila swój adres do przesyłki.



A Wam dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam bardzo ciepło.

Pa, pa,

Małgosia

70 komentarzy:

  1. Gratuluję Eli. Album wygląda bajecznie więc jestem pewna że zwyciężczyni będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę własnym oczom,wygrałam to cudo ??????
    Ale się cieszę ,mam dzisiaj dosyć ciężki dzień a tu taka niespodzianka !
    Dziękuję ,bardzo ,bardzo Małgosiu !
    Buziaczki już wysyłam adres.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Gosiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Elżusiu, niech album przynosi Ci dużo radości. Jestem pewna, że tak będzie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) No to czekamy na kolejny Twój niesamowity album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Elżusi i ściskam Małgosię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko i również ściskam - mocno, mocno.

      Usuń
  7. Gratulacje Elżuniu.:) Pozdrawiam Was dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu ślicznie dziękuję za zabawę :)), a Elżusi z całego serca gratuluję ❤! Buziaki i czekam na kolejne albumowe cudo :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. cudności i gratulacje dla Elżusi, a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki dla Eli a Tobie Małgosiu za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawendowy album jest prześliczny, Małgosiu!
    Gratulacje dla Elżusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje serdecznie szczęściarze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje dla Elżusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Elżuni, album jest przepiękny Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Tobie Małgosiu poznałam Elżusię, której gratuluję. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Elżusia jest wspaniałą osobą.

      Usuń
  16. Gratulacje dla Eli, albumik Małgosiu jest wspaniały! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Eli:) Twoje albumy zachwycają i na pewno sprawią dużą radość.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Elżusi. Otrzyma cudny album.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję Elżuni a Tobie Małgosiu dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Elżusi wygrania pięknego albumu i dziękuję Małgosiu za zorganizowanie zabawy:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny album, gratuluję Elzusi 🧡

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluję Eli:)
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ! Album cudny i będzie co oglądać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Elżuni tego CUDEŃKA !!!
    Dziękuję za zabawę Małgosiu.
    Pozdrawiam miło 😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje wygranej Zwyciężczyni 😜
    Ja przespałam tą szansę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takim razie bądź czujna, bo zaraz będzie jesienny album do zdobycia:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...