piątek, 23 sierpnia 2019

Namiociki raz jeszcze


Witajcie, kochani!

Forma namiotowa zaproponowana przez Ewinkę w zabawie w cięcie i gięcie tak mi się spodobała, że powstały jeszcze cztery składaczki.


Na pierwszym znalazł się pokolorowany element z odzysku. W trakcie szaleństwa poremontowych porządków niechcący zniszczyłam swój planer (właśnie TEN), na szczęście udało mi się uratować Tildę z parasolką. I nawet papier taki trochę deszczowy znalazłam.



Trzy następne to kartki urodzinowe. Dla Violi kompozycja kwiatowa.



Dla Izabelki słodkie kotki.



Dla Tomcia urodzinowe miśki.



A ponieważ na pierwszych trzech namiocikach znajdują się błyskotki, wrzucam je dodatkowo do zabawy z motywem u Ewci Hubki.


I jeszcze na koniec się pochwalę, że mój lawendowy album został dostrzeżony w wyzwaniu na blogu Scrap and Me.


Pozdrawiam Was cieplutko, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

92 komentarze:

  1. Ach, przyznaj Małgosiu, że lubisz bić rekordy kartkowe ;-) I ja jestem za tym, ponieważ Twoje karteczki są cudne :-) W tej grupce najbardziej zachwyciła mnie ta z misiami, pomysłowo imię umieszczone na drugiej ściance :-)A pozostałe mają piękne kwiaty i grafiki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. No lubię, lubię - zwłaszcza jak mi forma podpasuje:)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki Małgosiu, a moją faworytką jest ta z kotkami.:) Gratuluję wygranej i ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności Małgosiu stworzyłaś, dużo radości wnoszą. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu prześliczne i bardzo pomysłowe kartki i do tego każdą niepowtarzalna.
    Pozdrawiam cieplutko 😀 Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko nie dostrzec Twoich prac Małgosiu, są super 👌 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki, ja muszę czym prędzej się brać za namiot bo miesiąc się kończy. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, u Ciebie zawsze radośnie, kolorowo, optymistycznie. Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich pięknych prac. Kiedy Ty masz czas na zrobienie tylu kartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Teraz mam jeszcze wakacje, więc i czasu więcej.

      Usuń
  9. Piękne karteczki :) dla Izabelki najpiękniejsza!!!! Pięknie razem dziękujemy za taki dar serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo radosne i piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te namiociki a w Twoim wykonaniu to już standardowo rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa forma, muszę kiedyś spróbować. Piękne karteczki przygotowałaś!
    Gratuluję Gosiu i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne namiociki !A namiocik miśkowy bije wszelkie rekordy ,jest rewelacyjny
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, kartki cudne. Deszczowa Tilda śliczna. Piękna kartka dla Violi. Cudeńka dla dzieciaków. Fajna ta forma z okienkiem. Gratuluję wyróżnienia! Twoje albumy są przepiękne i jedyne:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, widać że bardzo polubiłaś się z tą formą kartki :) Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kartki i to pod każdym względem! podziwiam nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wyroznienia Gosiu a karteczki bardzo mi sie podobaja jak wycinasz okienko i w tle jest napis! Swietny pomysł i wykonanie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelka- nawet znam większość solenizantow:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie Ci gratuluję Małgosiu, Twój album jest wyjątkowy i w pełni zasługuje na wyróżnienie. Śliczne są te karteczki a najbardziej podoba mi się druga od góry - cudeńko. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wyróżnienia Małgosiu :) Piękne prace wykonałaś -urocze karteczki :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne kartki, Małgosiu!
    Trudno wybrać tę najpiękniejszą...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne kartki, same cudowności, album jak najbardziej zasługuje na nagrodę, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki :) Podziwiam niezmiennie i wciąż :)
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta forma, muszę się przyjrzeć, jak się to robi.:) Wszystkie karteczki piękne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki wykonałaś. Ciekawa forma. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, dziś u Ciebie wysyp samych pięknych kartek!!! Oczu nie mogę oderwać, ile Ty kochana masz pomysłów na ich tworzenie!!!:))) Są po prostu przepiękne!!! Gratuluję wygranej, w pełni zasłużonej :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze pięknie i kolorowo,tyle karteczek, trudno wybrać faworytkę wszystkie są śliczne :)
    Gratulacje wyróżnienia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu piękne karteczki! gratuluję wyróżnienia, bo któż jak nie Ty na nie zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne prace,gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, zachwycasz - perfekcją wykonania i pięknem kartek :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trochę szkoda planera, był piękny. Dobrze, że udało Ci się uratować deszczową dziewczynkę i pięknie ją wykorzystałaś :). Karteczki wyszły cudowne. Najbardziej mnie rozczulają koteczki dla Izy ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje Małgosiu : ) A KARTECZKI NAMIOTOWE WYMIATAJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne są te karteczki.
    I nie dziwię się, że album został dostrzeżony, bo zasługuje na to. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie fantastyczne, ale wiesz Gosiu moja najpiękniejsza, jeszcze raz dziękuję bardzo za pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczki namiotowe faktycznie maja swój urok. Twoje są rewelacyjne. Wciąż masz głowę pełną pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu zachwycasz karteczkami. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne karteluszki Małgosiu, te z okienkiem są cudne w bardzo ciekawej formie :)
    Album lawendowy jest śliczny, więc wcale się nie dziwię źe został zauważony .
    Gratulacje!!!
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze namiociki. Wspaniale wykorzystane grafiki. Wszystko razem piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. Małgosiu jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich karteczek, zresztą jak zawsze :-)
    Pięknie pomyślane i skomponowane. A te przestrzenne wycięte okienka szczególnie mi się spodobały. Zawsze jestem zaskoczona jakie fajne kartki można zrobić nie posiadając maszynki .
    Gratuluje wyróżnienia za albumik, jak najbardziej słusznie znalazł się na podium.

    OdpowiedzUsuń
  40. No te składaczki też są extra !!!
    Aleś Ty zdolna Małgosiu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczne są te karteczki. Takie słodkie, w sam raz dla dzieciaków.
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne, wszystkie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Małgosiu przepiękne namiociki, cuuudowne.:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...