poniedziałek, 21 maja 2018

Składaczki i zawartość pewnej paczki


Kochani, witam Was serdecznie!

W zabawie u Ewinki w cięcie i gięcie papieru po prostu nie może mnie zabraknąć – bardzo lubię składaczki. Tym razem Ewcia zaproponowała taką oto ciekawą formę:


Dziś prezentuję pierwsze dwa składaczki – jeden dokładnie według wytycznych Ewinki, drugi nieco zmodyfikowany. Oczywiście to nie moje ostatnie słowo w tym temacie:)








A na koniec trochę chwalenia się – niedawno udało mi się wygrać candy u Violi. I zobaczcie tylko jakie wspaniałości dzisiaj przywędrowały do mnie. W paczce znalazły się przydasie, scrapki, magnes na lodówkę, ręcznie robione mydełka i cudny haftowany medalion. Dziękuję, Violu!





Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego spotkania,

Gosia

59 komentarzy:

  1. Kolejne śliczne składaczki Małgosiu! Medalion od Violi mnie zachwycił:)
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko piekne są te Twoje karteczki, szczególnie ta pierwsza różowiutka :) A wygraną dostałaś super :) Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, mistrzyni składaczków, przepiękne kartki :) I oczywiście gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewy składaki sa niesamowite, wspaniale że korzystasz z tych pomysłów i ciągle coś nowego tworzysz :) forma super, ale wykonanie mistrzowskie :) Gratuluję paczuszki- mydełka ach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne ,lekkie delikatne i romantyczne :-) Ani przez moment nie pomyślałam,że skończysz na tych dwóch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu cudowne składaczki bardzo delikatne i eleganckie.
    A upominki dostałaś Małgosiu rewelacyjne.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna forma skłdaczków, a wykonanie, jak zawsze, perfekcyjne!
    Piękne prezenty. Wisiorek rewelacyjny!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu gratuluję wygranej.:) Składaczki cudne. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są śliczne i pomysłowe, bardzo mi się podobają Twoje składaczki Małgosiu :) Serdecznie Ci gratuluję wygranej, prezent jest ekstra.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wiecznych pomysłów Małgosiu i pięknej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu piękne kartki!
    ja mam problem z ta formą, nie mam na nią pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki - ciekawa forma!!
    Wspaniałe prezenty dostałaś - medalion WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny niesamowity składaczek! Pełna podziwu jestem! A prezenty od Violi zawsze są cudne, a te medaliony to już cud miód i orzeszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki genialne. Bardzo podoba mi się ich oryginalność, kolorystyka. Przesłanie ukryte w pierwszej karteczce jest cudowne. Bajka, tak widzę te kartki. :))) Gratuluję wygranej, bardzo fajny wisiorek dostałaś. :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu Twoje karteczki - składaczki są niesamowite :)
    Obydwie wersje są przeurocze :)
    Gratuluję pięknych prezentów od Violki :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne rzeczy! Do tego jednak trzeba mieć talent i wyczucie stylu :)
    Gratuluję wygranej :) Sama chętnie przygarnęłabym taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu z przyjemnością wykonałam medalion specjalnie dla Ciebie, bardzo się cieszę, że niespodzianka sprawiła ci radość. A składaczki wyszły świetnie jak zwykle, ja mam jeszcze zaległe składaczki z zeszłego miesiąca :) Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Violu - za wszystko.

      Usuń
    2. Medalion miał już swoją premierę i wzbudził ogólny podziw. Jeszcze raz dziękuję, Violu.

      Usuń
  18. Gosieńko! Obie karteczki są Przeurocze, Ale ta pierwsza bardziej mi się podoba, Prezent otrzymałaś Wspaniały - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, potrafisz wyczarować piękne kartki. A jesli to skladaczek to rewelacja. Ja mam zaległości u Ewy ale nadrobię.paczuszka super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne Twoje składaczki :) Prezencik super przywędrował do Ciebie, a medalion faktycznie jest cudny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne,jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale ci wyszly skladaczki i gratuluje wygranej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, piękne składaczki, a wygrana fantastyczna! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za lekkość w tej karteczce. Piękna. Delikatna. Unosi się w powietrzy dzięki motylkom:)
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu te karteczki podobają mi się wyjątkowo. Są delikatne i takie romantyczne. Prezenty cudowne a medalion po prostu do pozazdroszczenia. Bajeczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ dopracowana składaneczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęściaro gratuluje wygranego candy!!!! :) i ciesze sie razem z Toba :) a karteczki skladaczki swietnie skomponowane i dobrane, Gosiu masz gust ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej i fajnego prezentu :-) Składaczki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezmiennie zaskakujesz mnie i zadziwiasz swoimi karteczkami :) Wspaniałe są te składaki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...