sobota, 26 maja 2018

Kartki przez cały rok to jest to


Witajcie, moi mili!

Dziś przyszła pora na karteczki, które powstały na zabawę u Ani „Kartki przez cały rok”. W maju inspiruje nas utalentowana Sylwia Murzynowska czyli Ruda Mama.


Przyznam się Wam, że moje kartki powstały zaraz na początku maja, ale jakoś tak wyszło, że dopiero teraz chcą się zaprezentować. Zaczynamy więc. Jako pierwsza wystąpi karteczka bożonarodzeniowa w postaci pudełka. Papier w obowiązkowe śnieżynki i całe stadko reniferów w zaprzęgu Świętego Mikołaja.





Czas na kartkę wielkanocną. Nakrapiany zajączek siedzi wśród kwiatków, kwiaty znajdziemy też na papierze bazowym i na pisance.



Kartki okolicznościowe były aż trzy do wyboru, ale wybierać nie chciałam i wszystkie trzy wykonałam. Oto pierwsza z nich – składaczek w kolorze fioletowym, pełen kwiatów i motyli.




Na drugiej pojawił się shaker w kształcie serca (po prostu pozostałość po wypchniętej tekturce) otoczonego dżetami.



A oto ostatnia z nich – komunijna z kielichem.



Na koniec – wiadomo – kolaż.


Kartki lecą do żabki, a do Was – moje najcieplejsze myśli i serdeczne pozdrowienia.

Do następnego spotkania,

Małgosia

62 komentarze:

  1. Prześliczne prace Małgosiu, aż nie mogę się napatrzeć. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki ! Moja faworytka to ta fioletowa z motylami ,ale świąteczne też mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, fantastyczne kartki! Ale wiesz, jednak ta cała w fioletach to zdecydowanie jest moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace Małgoniu, ta fioletowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu piękne po prostu piękne szczególnie fioletowa kartka jest prześliczna.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet w gorącym maju z przyjemnością ogląda się Twoje świąteczne kartki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu jestem zachwycona Twoimi kartkami. Każda inna i każda ma coś w sobie wyjątkowego.
    Ten pomysł z shakerem po wypchniętej tekturce jest super:)
    Ściskam Ci Kochana mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, jestem pod wrażeniem każdej kartki z osobna i wszystkich razem. Cudeńka!☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kartki! Mikołajowa dziś skradła mi serce i komunijna z ażurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, zawsze się zachwycam Twoimi karteczkami. Piękne!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu u Ciebie jak zwykle zjawiskowo i niepowtarzalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu cudne wszystkie kartki. W sumie to jedna piękniejsza od drugiej!!!
    Oglądałam wszsytkie po kilka razy i jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki. Bardzo pomysłowo wykorzystałaś tekturkę, pozostałość po sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko śliczności, każda jedna zachwyca, dziś nie sposób wybrać tej jednej najładniejszej. piękne masz zawsze te kwiaty na kartkach powycinane i ponaklejane. Zastanawiam się czy to specjalny papier, czy wydruki? A pomysł żeby wykorzystać resztkę po tekturce świetny :) Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko, dziękuję. Te kwiaty są z arkuszy elementów do wycinania, które są dodatkami do kolekcji papierów Studia75. Ale czasem kwiaty sobie drukuję.

      Usuń
  16. Cudowności Małgosiu! Jak ja lubię do Ciebie wpadać i cieszyć oczy tymi pięknymi rzeczami :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szóstkowa uczennica z Ciebie!! Odrobiłaś wszystkie karteczki i to jak pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiolety, ażury, niebieskości - ach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko, piękne wszystkie! nic tylko podziwiam i uściski przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki przygotowałaś Małgosiu. Zachwycił mnie dziś fioletowy składaczek ale i reniferki świetnie się prezentują.
    Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu - zachwycające karteczki, co jedna to piękniejsza i bardziej pomysłowa. Składaczek skradł moje serce. Uściski i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosieńko! U Ciebie zawsze wszystkie karteczki są prześliczne - Pozdrawiam
    Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności :) Same najładniejsze karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudeńka. Okolicznościowe i komunijna mi skradły serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu jak zawsze u Ciebie piękne pomysłowe karteczki. Pudełeczko z reniferkami, fioletowy składaczek i shaker z serduszkiem to moje dzisiejsze faworytki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich przeuroczych karteczek :)
    Wszystkie są urzekające,ale zakochałam się w tej z shakerem ;)A pomysł z wykorzystaniem tekturki po serduszku jest genialny !!! Godny naśladowania ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego długiego weekendu :)***

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne kartki. Każda z nich jest niepowtarzalna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe karteczki, Małgosiu. Najbardziej spodobał mi się fioletowy składaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...