środa, 18 października 2017

Cykliczne Kolorki razy dwanaście

Witam Was, moi mili!

Dziś pokażę Wam aż dwanaście kartek, więc bardzo proszę uzbroić się w cierpliwość. Kartki powstały na Cykliczne Kolorki, zaś w październiku Danutka postanowiła dać nam wolną rękę i pozwoliła wybrać dowolny zestaw z ostatnich dwunastu miesięcy.


Zainspirowana pomysłem Ani z bloga Płonące Motyle, zdecydowałam się wybrać… wszystkie dwanaście kolorków. To teraz lecimy po kolei.

DRAPIEŻNE CĘTKI – kartka imieninowa, której bazę stanowi wspaniała cętkowana tapeta od Ani T.


PAWIE OCZKO – kartka na każdą okazję zawiera obowiązkowe trzy odcienie niebieskiego, zieleń i beż. I samego pawia na dodatek.


DĘBOWIACZKI – imieninowa kartka w odcieniach brązu z obowiązkowym złotem.



ROZTAŃCZONA ŚNIEŻYNKA – ta bożonarodzeniowa kartka w czystej bieli wystąpiła już w zabawie u Ani. Tło stanowi kolejna tapetka od Ani T.


DIABELSKIE SZAROŚCI – kolejna kartka bożonarodzeniowa, na której szarości zmieszane są z czerwienią.


PAPUZI – wybrałam papużkę niebiesko – czarno – białą i powstała taka oto kartka wielkanocna.


BISKUPI – kolor biskupi na tej kartce wielkanocnej znajdziemy w tle i na kwiatkach. Tym razem połączyłam go z zielonym jabłuszkiem.


PERŁOWY – znów kartka bożonarodzeniowa. W tle perłowa tapeta, oczywiście od Ani T. Do tego perłowe papiery, samoprzylepne półperełki i napis potraktowany perełkami w płynie.


OGNISTY – okolicznościowa kartka w kolorach płomieni, dodatkowo z motywem świecy i „gorącym” napisem. Obowiązkowa czerń jest na tapecie (też od Ani T.)



LAZUROWY – lazurowa karteczka trafiła także do kwiatowej wymianki u Lidzi. Motyl oczywiście jest w kolorze słońca.


USKRZYDLONY – kartka na osiemnaste urodziny pewnej Oli to składaczek według pomysłu Ewinki. Jego czarno – biało – czerwona kolorystyka zainspirowana jest motylą pięknością o wdzięcznej nazwie Diaethria Clymena.






PODWODNA EKSPLOZJA KOLORÓW – spośród czterech rybek tym razem mój wybór padł na żółto – niebieską i powstała kartka urodzinowa. Dopuszczalna domieszka innych kolorów to lekki róż na błękitnej rozetce i czerń na skrzydłach motyla. Tutaj także znajdziemy tapetę od Ani T.


Swoją drogą aż połowa kartek zawiera motyla. Albo tylko połowa:)

Teraz pędzę nakarmić Stefana (mam nadzieję, że nie dostanie niestrawności po takiej dawce), a Wam przesyłam kolorowe pozdrowienia,

Gosia

115 komentarzy:

  1. Małgosiu Kochana dziękuję Ci że zrobiłaś karteczki na wszystkie kolorki i do tego tak piękne. Moje serce zdobyły roztanczona śnieżynka i papuzi. Zresztą wszystkie bardzo mi się podobają :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a ja dziękuję za "twórczego kopniaka".
      Buziaczki.

      Usuń
  2. No, Małgosiu, jestem pełna podziwu! Cóż za wysyp ślicznych kartek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ależ wysyp karteczkowy. Same ślicznotki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko! Tylko Ty potrafisz zrobić tyle i to Przepięknych karteczek, Wszystkie są Cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe stadko sliczne :) składak najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Małgosiu, pracowita mróweczka z Ciebie. Wszystkie razem i każda z osobna są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosienko cudnowska stworzylas! Bardzo podoba mi sie ta skladaczkowa dla Oli i te swiateczne .... Swietnie sie spisałaś!!! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow co jedna to piękniejsza mi naj naj to ciapki sama się zastanawiam czy moze zrobić tez 12 prac ale nie wiem czy dam rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję. Na pewno dasz radę.

      Usuń
    2. super ognista karteczka jest juz moja bardzo dziękuje

      Usuń
    3. Basieńko, pomyślałam, że ogień świetnie symbolizuje Twoją bogatą naturę.

      Usuń
  9. Ale miałaś wenę i chęci do tworzenia. Podziwiam. Wszystkie kartki są znakomite. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Czasem wena jest silniejsza ode mnie:)

      Usuń
  10. Wow co za wspaniałe kartki, cudeńka co jedna to piękniejsza pozdrawiam serdecznie Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam wszystkie kartki!
    nie będę wskazywać która jest tą naj, bo w każdą włożyłaś cząsykę siebie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję.
      To prawda, w każdą pracę wkładam cząstkę siebie.

      Usuń
  12. Przepiękne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę! 12 kartek? Toż to prawdziwa galeria. Jesteś Małgosiu niesamowita. Wszystkie są pomysłowe i śliczne a szczególnie składaczek i pawie oczko.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję. A wiesz, pawie oczko było dla mnie najtrudniejsze z całej dwunastki.

      Usuń
  14. Urzekające są te karteczki Małgosiu. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pomysł ! Wyszło przepięknie :) Bardzo podobają mi się Twoje karteczki :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko, ale hurtowa ilości i jakie śliczne są te karteczki. Jednak dziś mój wzrok i serce przyciągnęła szczególnie jedna kartka, ta Wielkanocna z Jezusem, prześliczna. A zaraz potem ten składaczek z fajną babeczką :) Miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, wszystkie prace bardzo udane. Najbardziej podoba mi się tygrysia, jest bardzo ekspresyjna i wyrazista oraz lazurowa i papuzia bo bardzo delikatne i w moich kolorach. Kompozycja z niezapominajkami piękna. Jaki piękny ten motyl!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosieńko. Widzę, że mamy podobne upodobania kolorystyczne.

      Usuń
  18. Ło matko z córką, Gosia! jesteś niesamowita z tą ilością i jakością! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki. Niesamowite. :-D
    I pomysł super.
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie śliczne, ale najbardziej urzekła mi ta na 18-stkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, zaszalałaś z taką ilością kartek :)
    A czemu na wszystkich nie ma motyli?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję.
      Jak dla mnie mogłyby być na wszystkich, ale się powstrzymałam:)

      Usuń
  22. Gosiu kłaniam się nisko do samej ziemi za te 12 kartek . Zaszalałaś i to jak . Wszystkie cudne. Szefowa będzie bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie piękne i niepowtarzalne! Jest czym nacieszyć oczęta! pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, wszystkie kartki bardzo mi się podobają. Cudownie je skomponowałaś.
    Podziwiam :)))
    i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. O rety berety! Małgoś Ty to na serio nie sypiasz i chyba z posiłków też rezygnujesz?;-) Szczerze mówiąc to dwa razy czytałam tekst, czy aby dobrze zrozumiała, że one wszystkie są nowe, bo najpierw myślałam,że to podsumowanie Twoich prac przygotowanych na wyzwanie w ciągu ostatniego roku. Jesteś niezły numer Małgoś :-)
    Każda kartka jest bardzo ciekawa i niepowtarzalna, choć mam swoich faworytów :-)
    miłego popołudnia Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwa uczta dla oczu :)Piękne Małgosiu.Dzięki,że mnie znalazłaś,tzn.mojego nowego bloga.Twój już też dodałam :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Tyle pięknych karteczek! Podziwiam! Najpiękniejsza dla mnie jest ta w diabelskich szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A tu eksplozja karteczeek :) Radość dla oczu :) Na pierwszym miejscu stawiam na 18 - kę :D Kartka z pawiem też cudna :) A ja jestem takim cichym ornitologiem i ptaki lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapitalne karteczki, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow Gosieńko! Podziwiam!!!! Ja nie mogę się zebrać, żeby jedną pracę zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie karteczki przeurocze!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu! "rozwaliłaś system"! Twoje karteczki są cudowne! Każda niesamowita, każda ma swój własny, niepowtarzany styl i urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko, dziękuję. Mam nadzieję, że system będzie nadal działał:)

      Usuń
  33. Wow!!!! Super!!!!!! Soooooooo beautiful!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki wysyp!! Piękne!! Ja się zastanawiam jak wygląda Twój plac boju, bo ja jak zrobię ze dwie karteczki to potem nie moge znaleźć się w tym bałaganie:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko,dziękuję. Mój plac boju wygląda jak istne pobojowisko, samej siebie w nim nie mogę odnaleźć:)

      Usuń
  35. Wow, piękna karteczkowa produkcja, dosłownie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu jestem w szoku !!!
    Aż oczy wytrzeszczyłam ile się da,bo myślałam,że mam jakieś majaki :D
    Jesteś NIESAMOWITA !!! Tyle kartek ooo maniooo !!! I to jeszcze jak cudownych !!!
    Ja mam problem,by jedną w tygodniu chociaż wykonać,bo tak mam czas ograniczony ostatnio,a Ty idziesz jak burza :)
    Wszystkie są piękne,cudne,wspaniałe,jednak najbardziej urzekły mnie - Składaczek i Lazurowa !!! Są obłędne :)
    Podziwiam Cię i pozdrawiam serdecznie :) Buziaczki na weekend :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, dziękuję. Dla mnie robienie kartek to trochę "terapia" w smutku, więc są chwilę, gdy powstaje ich mnóstwo.

      Usuń
  37. Cudowne karteczki!!!Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł z wykorzystaniem wszystkich tematów :).

    Kartki zrobiłaś śliczne, a motylki są bardzo wdzięcznym elementem na kartkach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko. Motylek jest dobry na wszystko:)

      Usuń
  39. Ach Małgosiu! Wspaniałe karteczki i wielki ukłon w Twoją stronę. Zrobiłaś na wszystkie zabawy!!! Danusia powinna być dumna:)
    Nie wiem, która bym wybrała, bo każda inna i każda urocza! Może wybiorę tę z niezapominajkami, bo to wiosna i radość:) Nie zapomnij mnie!:)))
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  40. O ja cie kręce, ale hurt przygotowałaś! Wszystkie przepiękne, a dla mnie te naj naj to papuzia i lazurowa. Cudne!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale się rozszalałaś z tymi karteczkami na zabawy :-D Wszystkie piękne ,ale składaczek pod kolory tego motyla naj, naj :-D Nawet nie wiedziałam ,że taki motyl istnieje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaszalałaś! Siedzę i podziwiam te dwanaście cudów! A już obłędnie podoba mi się Twoja propozycja diabelskich szarości! Po prostu magia! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Małgosiu! Chapeu bas! Fantastyczne są te Twoje karteczki! Wielkie brawa za zapał, jakość i piękno prac. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gosiu,wszystkie karteczki cudownie fantastyczne, trudno wybrać tą najpiękniejszą! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  45. Małgosiu niezły hurcik karteczkowy. Wszystkie bardzo mi się podobają, nie wybiorę tej jednej naj..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Małgosiu, jesteś niesamowita - super pomysł ze wszystkimi kolorkami a karteczki wyszły wspaniale. Stefan z pewnością zadowolony, pojedzony głaszcze się po brzuszku :-))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Gosieńko, cudowne wszystkie. Jak jeden mąż. Jesteś niedościgniona w ich tworzeniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  48. Też pierwsze zauważyłam motylki , Gosiu to chyba Twój znak rozpoznawczy ;)
    Piękne karteczki!

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne prace i czasochłonne. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  50. Jerunku, kolejna, naprawdę głupio mi że ja tylko jedna pracę zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniczko, jedna, ale za to jaka. Robalek jest cudowny.

      Usuń
  51. Kolejny raz dzisiejszego dnia mnie zatkało.
    Dopiero co oglądałam i podziwiałam biżuterię z 12 miesięcy u Ani S. a teraz Ty Małgoniu mnie tak zaskoczyłaś .Oj dziewczyny jesteście niemożliwe i nie do zdarcia.Gosiu cudne karteczki wykonałaś ,a z tego osłupienia aż nie wiem co powiedzieć .
    Pozostaje pięknie podziękować i życzyć wszystkiego dobrego .
    Buziaki i tulę do serducha.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale fajnie, że też podjęłaś Ani wyzwanie:) Powstało 12 prześlicznych i jakże różnorodnych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale zaszalałaś i to jak pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna kolekcja kartek:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...