poniedziałek, 13 czerwca 2016

Jagodowa czterdziestka

Witajcie, moi kochani.
W czerwcu u Danutki króluje kolor jagodowy.


W maju zrobiłam marchewkowe pudełko na czterdzieste urodziny. Gdy w tym miesiącu znów wypadło mi robić kartkę na czterdziestkę, stwierdziłam, że pójdę za ciosem i także połączę ją z „Cyklicznymi kolorkami”. Tak więc niejaka Małgosia dostała surówkę z marchewki, a Agnieszka będzie uraczona jagodowym koktajlem z odrobiną śmietany (albo lepiej jogurtu naturalnego) i pistacji.



W środku miejsce na „małe co nieco”, oczywiście w kolorach obowiązkowych.


Co do upodobań kulinarnych, to jagody lubię, ale jakąś szczególną fanką nie jestem. Za wyjątkiem pierogów z jagodami: te pożeram w zastraszających ilościach. Wśród ubrań jagodowe odcienie się przewijają, nie mówiąc o cieniach do powiek. I koniecznie muszę tu wspomnieć o sentymencie, jaki odczuwam do poetyckiej baśni Marii Konopnickiej „Na jagody”…

Pozdrawiam ciepło i jagodowo,

Gosia  

66 komentarzy:

  1. Świetnie wkomponowałaś kolor jagodowy w karteczkę. Tekturka - napis jest cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, szkoda, że dla mnie już za późno na taką kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A ja tam postanowiłam się na 18 zatrzymać... i tak już od XXXX lat:):):)

      Usuń
  3. No i wrrrrr , warczę na siebie bo jeszcze się nie zabrałam za jagódkę, a Ty już masz z głowy i to jak pięknie z głowy, mnie niemoc wenowa dopadła.{TBP}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana, nic się nie martw - wena dopadnie Cię w najmniej oczekiwanym momencie;)
      Pozdrawiam cieplutko i {PBT}

      Usuń
  4. Świetna "krateczka " w tle :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krateczka też musi mieć swoje pięć minut:):):)

      Usuń
  5. Cudowna kompozycja, bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka :) ja takie gody to w przyszłym roku będę obchodzić... heheh.. jakoś się nie cieszę... śmiech przez łzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, ja też się nie cieszyłam, gdy je obchodziłam, a teraz to już z górki:):):) Po czterdziestce czas się cofa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Piękna karteczka. Obdarowana osoba będzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Obdarowana się zachwyci, bo " jagody" urocze:-)
    Dobrego dnia Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, Basieńko.
      Przesyłam dobre myśli...

      Usuń
  9. Małgosiu i kolejna piękna karteczka, a ja tylko podziwiam i szukam inspiracji :-)
    Fajnie że masz już prace zaliczoną na kolorki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu i mam nadzieję, że inspiracja dopadnie Cię znienacka a gwałtownie:)
      Całuski:)

      Usuń
  10. Przepiękna karteczka :) Kolorek mój ulubiony, tylko okazja nie ta - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam, kochana, po czterdziestce czas się cofa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Małgosiu nawet nie masz pojęcia jak mi się cieszy tzw.micha jak widzę Cię w mojej zabawie.Kochana jagódkowa karteczka cudo ,mój kolorek zdecydowanie.
    Teraz już się uzależnisz od tej zabawy haha,mam taką nadzieję .
    Buziam i pozdrawiam słonecznie,choć za oknem pochmurnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko, już jestem uzależniona i wszystkie kolorki będą mnie inspirować. Cieszę się, że karteczka Ci się podoba.
      Oj, u mnie też pochmurnie i deszczowo, ale uściski ślę gorące:)

      Usuń
  12. Smakowitą kompozycję przygotowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Surówka z marchewki była apetyczna, ale koktajl jagodowy to niebo w gębie i raj dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko i cieszę się, że przypadły Ci do... smaku:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Bardzo smakowita jagódka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jagodkowa karteczka. Pierogi uwielbiam. Koniecznie ze śmietanką. Zresztą same jagody też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pierogi koniecznie muszą być ze śmietanką:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. Kartka przepiękna w pięknie skomponowanych kolorkach :) Uwielbiam ten kolor więc napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna karteczka, idealne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. gustowna i elegancka karteczka, dokładnie i precyzyjnie zrobiona, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo szykowna i prześliczna! a jagody baaardzo lubię i naturalnie, i na słodko..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna karteczka ..heheh u mnie też na nią padło

    OdpowiedzUsuń
  21. Jagodowa karteczka prześliczna,nawet nie przypuszczałam,że jagody tak się lubią z pistacjami,rewelacyjne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jagodowa karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka piękna karteczka-podziwiam z całego serducha:) Jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka.
    Fiolet jest ciezkim kolorem a Twoja karteczka wygląda lekko i elegancko.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję, Renatko i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka , pięknie skomponowana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie umiałam poradzić sobie z karteczka jagodową. A u Ciebie rewelacja! Tak trzymaj, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna karteczka, Małgosiu :) Wspaniale dobierasz kolorki w swoich pracach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko, serdecznie i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...