czwartek, 9 czerwca 2016

Gwiezdny pył

Witam Was dziś w zimowym nastroju.

Zimowym i gwiaździstym. W zabawie „Kartki Boże Narodzenie 2016” Ula postawiła właśnie na gwiazdy, gwiazdki, gwiazdeczki. 


 

Chciałam sama poczuć się jak nieco przerośnięta gwiazda i postanowiłam zabłysnąć kartką pod nazwą shaker card (w wolnym tłumaczeniu: kartka – trzęsawka). To taka kartka z przeźroczystym okienkiem, w którym przesuwają się drobne elementy. Zrobiłam ją po raz pierwszy, a praca posuwała się z szybkością komety. Nie do końca jednak jestem zadowolona. Otóż przegwiazdorzyłam i nasypałam do środka za dużo gwiazdek, dlatego trzeba się porządnie kartką natrząść, aby wprawić je w ruch. Mimo to nie da się ukryć, że przemieszczają się one jakoś, a więc kartka działa! Do tego lśni cała jak nie przymierzając Gwiazda Polarna, więc melduję wykonanie zadania i pędzę podarować żabce gwiazdkę – może nie z nieba, ale za to prosto z kartki – trzęsawki:)

 



 

 
Pozdrawiam Was, kochane Gwiazdki,

Gosia




50 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten Twój gwiezdny pył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdek u ciebie moc i jak pomysłowo na karteczce umieszczone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie uzupełniony shaker box ;-))) Piękna,klimatyczna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam Cię na moim blogu bardzo serdecznie:)

      Usuń
  5. Gosiu uwielbaim Twoje karteczkowe pomysły,a ten z tym trzęsocym okienkiem jest kapitalny.Całość wygląda wspaniale ,nie ma co narzekać ,trzeba się cieszyć ,że udało się ją zrobić w takiej formie.
    Kochana co do gwiazdorzenia to Ty też jesteś naszą nie tak dawno odkrytą gwiazdeczką i z tego co widać święcącą za każdym razem jaśniej i jaśniej .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za ciepłe słowa:)Niezłą konstelację gwiazd tu tworzymy, ciesze się, że mogę krążyć z Wami po jednej orbicie:)
      Całuski na weekend:)

      Usuń
  6. Małgosiu kochana pięknie Ci ta karteczka trzęsawka wyszła :) bardzo mi się podoba i nie narzekaj, bo cudna jest :) następnym razem dasz mniej gwiazdeczek i będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, cieszę się, że trzęsawka zyskała Twoją aprobatę:)
      Buziaczki na weekend:)

      Usuń
  7. Małgosiu! Karteczka jest przeurocza i bardzo pomysłowa, Piękne są też ozdoby na tej karteczce, jednym słowem stworzyłaś cudo - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca, Krysiu, za miłe słowa. Tulę i życzę wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  8. Małgosiu, prześliczna karteczka, podziwiam za ten wspaniały pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Moniczko, pozdrawiam i życzę cudownego weekendu:)

      Usuń
  9. Jak to jest zrobione? Okienko w sensie? Bo karteczka jest piękna i jeszcze te gwiazdeczki w okienku... I nie jest ich za dużo! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jakby to wyjaśnić? Więc w przodzie kartki wycięłam okrągły otwór, pod spód natomiast podkleiłam foliowy woreczek wypełniony gwiazdkami. Na końcu cały tył zakleiłam białym papierem, na który dodałam napis "Let it snow", starając się go umieścić tak, żeby był widoczny spod woreczka. I potem ozdobiłam całość.
      Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownego weekendu:)

      Usuń
  10. Jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem gwiezdnego pyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, wiedząc, że mam zaległości u Ciebie, wstałam dzisiaj wcześniej, by je nadrobić;) ,,Trzęsiawka" czy ja jej tam, wyszła Ci wspaniale! Gdyby przyszło mi taką zrobić, to miałabym chyba dylemat...No i teraz śmiało mogę nazwać Cię nie gwiazdeczką, ale gwiazdą;)Pozdrawiam Cię gorąco Gosiulku i życzę miłego weekendu;) teraz zejdę piętro niżej, bo tam też widziałam coś ciekawego;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku, dziękuję i cieszę się, że trzęsawka zyskała Twoje uznanie. Wbrew pozorom nie jest wcale trudna, zresztą pierwsze koty za płoty, a potem to już może być i cały tabun kocurów:)Mogę być nawet najmniejszą z gwiazd, byle tylko świecić wspólnie z Wami w jednej konstelacji.
      Ściskam mocno i pozdrawiam na dobry weekend:)

      Usuń
  12. Super ! Pomysłowa karteczka, pięknie wykonana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu i przesyłam pozdrowienia na dobry weekend:)

      Usuń
  13. No gwiazdek Ci u Ciebie dostatek , Karteczka to ta z tych co ją chce zrobić od dłuższego czasu ale jakoś kompletnie mi nie po drodze. Tobie ta trzęsawka wyszła świetnie. Masz jednak niewątpliwy talent do tych karteczek.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, dziękuję i zachęcam Cię do zrobienia takiej karteczki. Wiesz jaka to frajda potrząsać nią sobie potem?:)
      Pozdrawiam i przesyłam całuski na dobry weekend:)

      Usuń
  14. Zima w czerwcu, dlaczego by nie :)) Sama juz dziergam ozdoby hihi! Piękna kartka , gwiazdeczki uroczo wkomponowane !!! Sciskam mocno i wszystkiego dobrego życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu. Jeśli zima w czerwcu, to tylko na kartce lub innej robótce:)
      Pozdrawiam ciepło i przesyłam uściski na dobry weekend:)

      Usuń
  15. Kartka jest świetna,a w końcu święta zawsze wychodzą nam na "bogato",nawet jak sobie obiecujemy,że będzie inaczej,więc i kartka dopasowała się do tego,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. Oj tak, Boże Narodzenie musi się iskrzyć i lśnić.
      Pozdrawiam ciepło na weekend:)

      Usuń
  16. Super ci wyszedł ten gwiezdny pył. Trzęsawka urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, dziękuję i ślę uściski na dobry weekend:)

      Usuń
  17. Świetny gwiezdny pył.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu i pozdrawiam cieplutko. Wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  18. Gosieńko kolejna cudna karteczka. Świetna jest! Sprawi komuś podwójną radość, raz że ją ten ktoś dostanie, a dwa że będzi mógl się nią jeszcze "pobawić" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwie gwiezdny...cieszę się Małgosiu, że Cię poznałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że rozdziawiłam buzię na widok tylu gwiazdeczek :)
    Podoba mi się ta technika, pierwszy raz się z nią spotykam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:) W taki razie dobrze, że tyle ich wsypałam:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Przepiękna kartka!
    Świetny pomysł miałaś z tym gwiezdnym pyłem :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...