poniedziałek, 20 czerwca 2016

Czteropak dla Ani

Witajcie, witajcie!

W końcu nadszedł czas na „Kartki przez cały rok”, czyli dziś pokażę Wam, co wymodziłam na zabawę u Ani. Najpierw obowiązkowo banerek (porządek musi być:)


Kartki powstały już jakiś czas temu, tylko miałam problem z obfotografowaniem ich, bo pogoda wyprawia ostatnio istne szaleństwa. Tak więc chociaż jakość zdjęć jest średnia (tak, tak, zwalam na pogodę:), to nie będę dłużej czekać i uwaga… pokazuję.
Na bożonarodzeniowej sztaludze ostrokrzew przewija się trzy razy: na tekturce, tagu z zegarem i skrawku papieru ozdobnego.



Kartkę z koszyczkiem pstryknęłam dwa razy: z lampą i bez lampy. Jeszcze się pochwalę, że koszyczek, pisanki i baranka z chorągiewką wycięłam samodzielnie „własnymi ręcami”.



Okolicznościowa kartka przeznaczona jest na urodziny dla syna koleżanki i miała zawierać kieszonkę na wspomożenie finansowe (tak naprawdę jest tam więcej kieszonek). Zrobiłam ją na podstawie tego filmiku: KLIK.  Motylek jest i to spory, a także róża, ale młody człowiek jest niepoprawnym romantykiem i takie klimaty lubi.




Mam też coś z sówką. Zostałam poproszona o zrobienie koperty na kartę podarunkową dla wychowawczyni klasy III i przemyciłam tag z sową – mądrą głową, dzięki czemu koperta może również wziąć udział w zabawie.




A na koniec jeszcze kolaż z całą czwóreczką.


I już uciekam, bo znów zanosi się na burzę.

Całuski,

Gosia
 

66 komentarzy:

  1. Jak zawsze ślicznie u Ciebie i pomysłowo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu stworzyłaś cudowne karteczki, koperta rewelacyjna !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrealizowane wytyczne :-))) Zachwycił mnie koszyk z barankiem :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki :) Bardzo ciekawy kształt tej z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne ale mnie szczególnie zachwyciła ta w niezwykłym kształcie z różą -śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Małgosiu jesteś niesamowita z tymi karteczkami, co jedna to ładniejsza. Dziękuję Ci , że zechciałaś dołączyć do zabawy i tak sumiennie odrabiasz zadania:-) Dziś. kolejna celująca nota . Wszystkie karteczki są świetne, ale tym razem mam swoją faworytkę.. A jest nią przepiękna kartka z motylkiem . Sam motylek już jest cudnyny a różyczka do kompletu i format kartki dopełnia reszty. Rewelacja !!
    Dziękuję Ci raz jeszcze za udział w zabawie i mam nadzieję, że wystrczy Ci zapału do końca roku.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapału ma tyle, że wystarczy mi na parę lat:)
      Dziękuję za ciepłe słowa o moich kartaskach i pozdrawiam z całego serducha:)

      Usuń
  7. Małgoniu karteczki cudne,umiesz zawsze nas nimi oczarować .Uwielbiam te wszystkie różne formy jakie z nimi wyczyniasz,a dziś ta motylkowa jest dla mnie number one.
    Buziaczki wieczorne zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wielkie i przeogromne dzięki:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Karteczka z przemyconą sówką jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  9. O Ty przemytniku sowi... ;-)
    Kartki super. Wszystkie. Choć mnie najbardziej urzekła ta z różą i motylem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko karteczki jak zawsze urocze, pomysłowe i świetnie wykonane. Ale jedna rzecz powaliła mnie na kolana - ten baranek. Naprawdę wycinałaś go ręcznie? Aż się wierzyć nie chce, jest śliczny!!! :) Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, dziękuję. Baranka narysowałam sama, przyglądając się obrazkowi w gazecie, a potem wycięłam i domalowałam elementy czarnym pisakiem. Cieszę się, że Ci się spodobał:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Prześliczne karteczki Gosiu! Urzekła mnie ta z motylkiem - kapitalna forma. Jednak najpiękniejsza jest kwiatowa kompozycja na ostatniej karteczce - zachwycająca.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję z całego serca i przesyłam uściski:)

      Usuń
  12. Moja blogowa sis szaleje 😊 ale jak pięknie szaleje "własnymi rękami" to bardzo ciekawy wykrojnik 😃 zapewne firmy Małgosia X 😆 mnie ta ostatnia najbardziej porwała, a chłopak romantyk aż miło😍.{TBP}.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wykrojnik firmy Małgosia X często jest w robocie, gdyż nie posiadam maszynki Big Shot:)
      Romantycy nie wyginęli:)
      Całuski i uściski, moja sis {PBT}

      Usuń
  13. Gosiu, już Ci pisałam, że jesteś niemożliwa z tymi papierkami. Kolejne karteczki piękne, Najbardziej podoba mi się ta nietypowo składana z kieszonkami i motylem. Oj, masz pomysła, masz Kochana.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśku, dzięki serdeczne, odkąd mam bloga, moja kreatywność znacznie wzrosła:):):)
      Tulę serdecznie:)

      Usuń
  14. Wow, piękne kartki, wprost niesamowite i jakie różnorodne! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak mam tu komentarz napisać, skoro z wrażenia słów mi brakło? Pozachwycam się więc w milczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, no i co ja mam odpowiedzieć na te słowa? W milczeniu ściskam - bardzo serdecznie.

      Usuń
  16. Piękne kartki :)
    Z motylkiem jest rewelacyjny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne!!! Ta z motylkiem niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu! Karteczki jak zawsze u Ciebie są ciekawe i piękne, zauroczyła mnie wielkanocna ten baranek jest taki słodki - Pozdrawiam
    Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, bardzo Ci dziękuję. A wiesz? - Lidzi tez baranek najbardziej się spodobał:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Gosiaczku,zachwycona jestem wszystkimi Twoimi karteczkami;)Okolicznościowe jednak urzekły mnie najbardziej;) Pozdrawiam Cię gorąco Gosiu i przesyłam buziaki;)Muszę nadrobić zaległości u innych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiulka, dziękuję i przesyłam uściski mocne i serdeczne:)

      Usuń
  20. Czytając czteropak skojarzyłam -piwo, ale dopiero spoglądając na baner zaświtało mi w głowie. Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, w tak upalny dzień skojarzenie prawidłowe:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  21. Gosiu droga, wspaniałościami tu karmisz oczy swoich gości. karteczki jak zwykle interesujące. Cieplutko pozdrawiam i buziole ogromne ślę w Twoją stronę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulko, dziękuje i łapię te buziole... A do Ciebie wysyłam równie ogromne:)

      Usuń
  22. Jakie wspaniałości, nic tylko sobie patrzę i podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się podpisuję pod tymi wszystkimi pięknymi komentarzami!

    OdpowiedzUsuń
  24. łał, co za wspaniały zestaw !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie właśnie zaczyna się burza, zaraz uciekam, ale muszę jeszcze pochwalić karteczki, bo są rewelacyjne!!! Każda jest inna i każda piękna! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję, Aniu i pozdrawiam:) Nie daj się burzy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem!!! Cudne!!! Świetna forma tej z motylkiem!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Same śliczności!!:) i w takich pomysłowych kształtach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie mogę- Twoje prace sa cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję, kochana, za dobre słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartki z motylkami są urocze :) z sową ma świetne kształty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oryginalne, niepowtarzalne i piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...