piątek, 2 sierpnia 2024

Przerwa

 

Witajcie, kochani!
I znów piszę po dłuższym milczeniu. Cały lipiec się zbierałam do napisania posta i nie mogłam sklecić nawet paru słów. Czuję, że potrzebuję odpoczynku od blogowania, żeby się całkowicie nie wypalić. Oczywiście nie zamykam mojego jarmarku, skądże znowu! Na pewno wrócę i oczywiście cały czas będę śledzić Wasze blogi.


Tymczasem pokażę Wam kilka prac, które powstały w międzyczasie.
Kartka z damą na urodziny:




Ślubna kartka z obrączkami:



I kartka w pudełeczku jako podziękowanie za pomoc i wsparcie w trudnym okresie:





Pozdrawiam Was serdecznie, moi kochani, przesyłam mnóstwo ciepłych myśli i uścisków i do zobaczenia – chociaż jeszcze nie wiem kiedy.
Małgosia

Ps. Pierwszy obrazek jest z zasobów Pinteresta.

28 komentarzy:

  1. Cóż powiedzieć. Coraz mniej nas w tym blogowym świecie. Odpoczywaj a ja będę czekała na kolejne Twoje prace i posty bo uwielbiam Twoją twórczość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, zrób sobie przerwy ile tylko potrzebujesz. Będę tęskniła, ale rozumiem że czasem takie "zresetowanie się" jest potrzebne. Wszystkiego dobrego Ci kochana życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Małgosiu. Czasami też potrzebowałam przerwy i zawsze wracałam z entuzjazmem i nowymi siłami. Często przychodzi mi myśl, aby zlikwidować swój blog - najczęściej jestem wtedy zmęczona maksymalnie i nie mam czasu na blogowanie. Przeczekuję kryzys, a potem cieszę się, ze jednak nie usunęłam.
    Dlatego taki odpoczynek jest najlepszym wyjściem. Trzymaj się Małgosiu, odpoczywaj i wiedz, że ja po drugiej stronie monitora zawsze ciepło o Tobie myślę.
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj, należy się, chociaż przyznam, że Twoich wpisów zawsze brakuje.
    pozdrawiam barbaratoja

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace Małgosiu. Odpoczywaj, zbieraj myśli. Mam cichą nadzieję, że uda Ci się znaleźć czas tylko dla siebie. Wszelkiego dobra kochana. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu jak potrzebujesz przerwy to sobie ją zrób i wracaj do nas jak odpoczniesz.
    Kartki jak zwykle są świetne. Jak nic masz coś nie tylko w rękach ale i w głowie. Pomysłów Ci nie brakuje !!!
    Pozdrawiam i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy potrzebuje resetu, kartki cudowne , odpocznij i wróć.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace Małgosiu, ta z Damą prześliczna. Odpocznij w ten drugi wakacyjny miesiąc. Przytulam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami potrzeba odpoczynku od wszystkiego żeby nabrać sił. Trzymaj się kochana a prace śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, jak zawsze prace, Małgosiu podziwiam niezmiennie:) Małgosiu rozumiem, że chcesz odpocząć, byle nie za długo, bo wrócić potem jest jeszcze trudniej. Coraz mniej nas:( pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace wykonałaś. Odpoczywaj, nabierz energii i liczę za jakiś czas wrócisz do bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, rozumiem Cię doskonale. Jestem w świecie blogowym już od 2011 i czasem mam naprawdę dość, tym bardziej, ze bloger zaczął wprowadzać swoje nietrafione pomysły. Wstawiam tylko 1 post miesięcznie, by nie tracić kontaktu z Wami, ale pisanie nie sprawia mi przyjemności. Odpocznij kochana. Karteczki piękne. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och Gosiu, a już miałam pisać do Ciebie meila, czy wszystko u Ciebie w porządku. Trochę mnie uspokoiłaś, że tak. Odpoczywaj i nabieraj sił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, jak zawsze. :)
    Odpoczywaj i relaksuj się, jeśli tego potrzebujesz, bo każdy wie najlepiej czego mu potrzeba i kiedy.
    Tylko nie każ nam zbyt długo na siebie czekać; będziemy tęsknić za Tobą i Twoimi pięknymi pracami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu odpoczywaj ile chcesz, ale nie znikaj z blogosfery, nie pozbawiaj nas przyjemności oglądania Twoich cudownych prac. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami przychodzi wypalenie, to normalne, po jakimś czasie wróci chęć do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie myślałam o Tobie Małgosiu.
    Zawsze regularnie zaglądałaś do mnie, dobre słowo zostawiałaś... Brakuje mi tego, ale rozumiem...
    Odpoczywaj
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Poczekamy Małgosiu, wróć jak będziesz miała ochotę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, bardzo udane.
    Małgosiu, czasem potrzeba zrobić przerwę i to rozumiem, dlatego życzę Ci, żeby ten potrzebny Ci czas upłynął spokojnie i żebyś wróciła do nas kiedy będziesz gotowa. Przesyłam moc uścisków i dobrych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki Małgosiu.
    ,,Czasem będziesz przenosić góry a czasem przeniesiesz się z łóżka na sofę. I to i to jest potrzebne,, (autor nieznany). Odpoczynek od tego czy owego jest potrzebny z różnych powodów - ot, choćby by się nie wypalić ..... ja na razie ,,odpoczywam,, od twórczości na czymś przyziemnym skupiona.
    A propos Twoich prac wspaniałych - trochę pomyszkuję sobie u Ciebie w albumach bo kroi mi się do zrobienia dla Maleństwa (prababcią będę) ..... podpatrzę co i jak :)
    Uściski przesyłam ......

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczywaj Małgosiu i wracaj szybko z cudnymi nowymi projektami!!! Ściskam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z nas kiedyś potrzebuje chwili wytchnienie, albo zmian. Odpocznij od blogowego świata, zresetuj się i wracaj do nas.
    Piękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonale Cię rozumiem, Małgosiu. Przychodzą takie momenty, gdzie trzeba coś odłożyć na bok i solidniej od tego odpocząć. Mam nadzieję, że wkrótce powrócisz z nową energią, że ten odpoczynek przyniesie same korzyści!
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Męczę, i męczę od paru dni, by się zalogować i dodać komentarz pod swoim nikiem; w końcu się udało. Kochana, każdemu kiedyś potrzeba głębokiego oddechu i słusznie, ale wracaj do nas ze swoimi pięknościami. Serdeczności ślę i do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę czekać na Ciebie a tymczasem odpoczywaj.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno mnie u Ciebie nie było Gosiu, ale widzę, że cały czas pięknie tworzysz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wypoczywaj Kochana 🙂

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana
    Poczekamy tutaj na Ciebie:)
    Odetchnij, miej się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spocznij i odpocznij tyle, ile Ci potrzeba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...