niedziela, 28 kwietnia 2024

Szczypta zimy u progu maja

 

Witajcie, kochani!
Wiosna znowu zaczyna pokazywać swoje piękne oblicze, a ja dzisiaj z kartkami bożonarodzeniowymi wyskoczę. Ale nie chcę pominąć miesiąca w zabawie „Coś prostego” u Reni, a tu właśnie takie wytyczne:


U mnie proste kartki i nie ukrywam, że bardzo mocno inspirowane stylem Agusi. Na pierwszej stempelek od Madzi, na drugiej od Agi właśnie. Ich kolorowanki idealnie pasują do takiego delikatnego, „białego” stylu.




Pozdrawiam Was serdecznie u progu maja (wszędzie kwitną bzy),
Małgosia X

40 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Gosiu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i wcale mnie są mocno zimowe, choć skrzy się na nich odrobinę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej majówki, Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne ,dziewczynka z latarenką zawsze mile widziana, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu piękne są i bliskie mojemu sercu :) biel i koronki- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, delikatne i bardzo eleganckie kartki! stempelki podziwiam, bo u mnie malowanki wychodzą jak u dzieci z podstawówki i to jeszcze klasy 1-3;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie grafiki-piękne zimowe karteczki!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka te stempelki. Ślicznie je wykorzystałaś na swoich kartkach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykorzystałaś Małgosiu stempelki od dziewczyn. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zimowe karteczki przygotowałaś Małgosiu 😊 Serdecznie pozdrawiam i życzę ciepłej ,pogodnej oraz udanej majówki 🌞🌿🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, pełne uroku...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo w prostocie siła :)
    Ta z choinką jakoś tak mi wpadła w oko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, jak każde Twoje. W takim dniu jak dziś, nawet taki powiew ochłodzenia się przyda;) Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutkie, bardzo 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki świąteczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza kartka mogłaby być ilustracją do baśni chociażby Andersena. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie, jak zawsze u Małgosi:)
    Pozdrowień moc zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś mi umknęły te piękne dziewuszki:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...