niedziela, 21 stycznia 2024

Na imieniny szefa

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj przychodzę z zaległą kartką, która powstała w ubiegłym roku na imieniny szefa. Tak się już u nas w pracy utarło, że to ja robię karteczkę wręczaną przez pracowników dyrektorowi (a „przerabiam” już czwartego szefa), więc i tym razem tradycji stało się zadość. Kartka z męskimi akcentami, ale kwiaty też musiały się znaleźć.




I jeszcze grubodziób, który ostatnio chętnie gości w moim karmniku.



Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,
Małgosia

49 komentarzy:

  1. Karteczka cudowna,podkład krateczki biało-niebieskiej fajnie się prezentuje, ptaszek ładniutki ,nie znałam .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Gosieńko, śliczne kolorki. A ptaszek jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego ptaszka to ja jeszcze z bliska nie widziałam, a piękny jest tak samo jak Twoja karteczka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka ładniutka 🤩 można patrzeć na ptaszka, obserwować 🥰 chyba to odstresowuje jak rybki 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka z okazji i niezwykle wykonanie kochana🧡🤗
    Serdeczności moc zasyłam🌼😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka Małgosiu!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie skomponowane niebieskości i brązy na karteczce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, ponoć męskie robi się ciężej. Ale ja lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna męska kartka /ach te trybiki/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka męska to dla mnie trudny temat ale Ty sobie świetnie poradziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna męska kartka. :)
    Ptaszyna czuje dobry klimat u Ciebie i smaczną stołówkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega kartka! Szef na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Specjalistka, już pionier i wiadomo do kogo się udać jeśli chodzi o kartki, cieszę się, że jesteś doceniana, bo jest za co, jest na potęgę!!!! Przepiękna kartka, bardzo ładnie dobrane barwy i wzory, bo i dla faceta, ale i dla kobiety. Ptaki mnie tak cieszą, te małe istoty niosą tyle magii, że bez nich świat byłby o wiele za bardzo smutny, te maluchy mają wielką moc. Uwielbiam Cię Małgosiu!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj wietrzną końcówką stycznia
    W sprawie karteczek zawsze można na Ciebie liczyć Małgosiu...
    Pozdrawiam nadzieją na pogodny luty

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, że to Ciebie proszą o robienie kartek. Kawał dobrej roboty! Naprawdę wygląda rewelacyjnie! Szef na pewno bardzo się ucieszył :)
    Przepiękny gość do Ciebie zawitał ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kartka! Którejś zimy też do mnie przylatywał, ale nie byłam z tego powodu szczęśliwa, mam karmnik na parapecie okiennym i tak mi tłukł dziobem w szybę, że bałam się o nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ten dziób ma naprawdę imponujący:)

      Usuń
  20. Męskie karteczki trudniej zrobić, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. No i teraz nie wiem, co mnie bardziej zachwyciło - czy piękna jak zawsze kartka, czy gość zza okna? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...