niedziela, 6 sierpnia 2023

Sierpniowy ślub

 

Witajcie, kochani!
Zostałam ostatnio poproszona o wykonanie dwóch kartek na ślub i tak powstały dwie DL-ki, które spełniają wytyczne wakacyjnej edycji zabawy u Reni.


Na pierwszej kartce wszystkie cztery wytyczne: kolor czerwony, róże, na literę T jest tekturka, a na S – serwetka z wykrojnika.



Na drugiej mamy róże i tekturkę w kształcie serwetki.



Tutaj obie karteczki.


Pozdrawiam Was bardzo ciepło, kochani i do następnego spotkania
Małgosia

34 komentarze:

  1. Wspaniałe karteczki i wszystkie wytyczne u Ciebie, brawo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu cudowne, eleganckie karteczki ślubne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki śliczne i pięknie skomponowane, jak to u Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kartki współgrają z kwiatami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki wykonałaś. Kwiatki wspaniałe zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, rozłożenie kwiatków podoba mi się bardziej z tej pierwszej kartki, ale muszę przyznać, że obie są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, obie kartki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki Małgosiu!!! Podziwiam niezmiennie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się spodobała pierwsza karteczka i jej kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja faworytka to ta druga. Tekturkowa rozeta dodała trochę egzotycznego klimatu i pięknie ozdobiła kompozycję

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obie karteczki ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie bardzo eleganckie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i ja w prezencie kochana od Ciebie dla nas ślubną kartkę piękną;)
    Dziękuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...