niedziela, 25 czerwca 2023

Storczyki i Wielkanoc

 

Witajcie, kochani!
Z wykorzystaniem storczykowego wykrojnika powstała kartka dla brata.

 

Kartka jest dodatkiem do takiego oto storczyka…


… którego zakupiłam dla brata po tym, jak podobny nakrapiany okaz zachwycił go w storczykarni w Łańcucie.


A z resztek papierów, które znalazłam w szufladzie zrobiłam jeszcze kartkę wielkanocną.



Kartka trafia do zabawy u Małgosi; w tym miesiącu nie dam rady zrobić składaczka.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania
Małgosia

64 komentarze:

  1. Storczyk żywy jest bardzo oryginalny a kartka śliczna.Fajnie to wymyśliłaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obie kartki, ale ten storczyk robi na mnie większe wrażenie - trochę się chyba przy nim napracowałaś, dzięki czemu wygląda naprawdę uroczo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ze storczykiem. I fajny wykrojnik. A kartka wielkanocna zachwyca mnie jak zawsze. Uwielbiam te święta. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne oba storczyki :) A karteczka wielkanocna jest śliczna (mimo, że nie składaczek - hihihi) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka Małgosiu, storczyk jak żywy i jaki podobny :) Czyżbyś już miała maszynkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Tak, od pewnego czasu mam maszynkę.

      Usuń
  6. Bardzo udany prezent dla Twojego Brata Gosiu. Obie karteczki bardzo ładne. Pozdrawiam Małgosiu i życzę choć chwili wytchnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki śliczne, a ta do storczyka żywego idealnie dopasowana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Małgosiu wszystko, myślę że brat bardzo zadowolony z takiego prezentu, choć z facetami to różnie bywa. Mam też świra na punkcie storczyków, ale takiego nakrapianego nie mam w swoich zbiorach. Świetna jest tez ta wielkanocna kartka!!
    Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Brat był bardzo zadowolony, on lubi kwiaty.

      Usuń
  9. Cudna kartka Małgosiu. Piękny storczyk. Kocham te rośliny i mam ich w domu duuużo:))) Po końcu roku szkolnego przybyły dwa kolejne:) Ostatnio, z wielkim żalem musiałam pożegnać dwa storczyki dziadunie, które należały do moich rodziców. Rodziców już nie ma ze mną kilkanaście lat, a ich stroczyki zachwycały mnie jeszcze długo. Jednak nawet takie roślinki maja swój kres.
    Takie w cętki także mam w swojej kolekcji.
    Serdecznie Cie pozdrawiam Małgosiu i lecę do starszych postów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki śliczne, Gosiu. A ta storczykowa idealnie dopasowana do żywego kwiatu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne storczyki na kartkę wykonałaś. Podejrzewam, że brat był zadowolony z takiej niespodzianki. Kartka wielkanocna też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super storczyki Małgosiu! I ten żywy oraz bliźniak z karteczki!Piękny "komplecik" powstał😉 A "resztkowa" karteczka również świetna! Pozdrawiam Cię miło ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki cudne, ale storczyk to zachwyca ogromnie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki piękne, a storczyk ciekawie wygląda (z moich dwóch zostały tylko liście). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszła Ci ta kartka dla brata. Doskonale współgra ze storczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie Małgosiu, warto robić takie radości Bliskim...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna ta karteczka Małgosiu a storczyk mega.... niestety nie mam do nich ręki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, jak zawsze Małgosiu:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna storczykowa kartka super to dobrałaś pozostałe karteczki też śliczne ale ta mi najbardziej wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kartka ze storczykami. Fajna kartka wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba storczyki piękne, zarówno żywy jak i na kartce 😚

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały komplecik! U mnie storczyki rosną i kwitną tylko w łazience, a że mam miejsce na 3, to i więcej mieć nie mogę, a szkoda. Wciąż chętnie podziwiam Gosiu Twoje prace, zaglądam, chociaż rzadko komentuję, ale w tygodniu posługuję się jedynie telefonem, a tam tak dobrze mi się nie pisze;) Buziaczki Kochana, twórz dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka ze storczykiem!! Wielkanocna też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki Małgosiu! Pozdrawiam serdecznie - Gosia z Gosikowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, obydwie kartki są piękne :) Miałam kiedyś storczyka (taka przeceniona bidulka, której nikt w sklepie nie chciał), długo kwitł ale ..... :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna storczykowa kartka .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu przepiękne są obie kartki, ale ta storczykowa to cudo - jak żywy wygląda ten papierowy. Ja bardzo lubię storczyki, ale u mnie w domu kwitną tylko na parapecie w pokoju młodszego synka.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Storczyki są po prostu świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne kartki, szczególnie ta storczykowa mnie zachwyciła :). Miałaś super pomysł z połączeniem prawdziwego storczyka z karteczką z takim samym motywem :). W ogóle to świetny prezent - skoro tamten kwiat tak się bratu spodobał, to na pewno upominek sprawi mu dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne wykorzystanie resztek. Mnie bardzo weny brak na twórczość. Trzeba spiąć pośladki chyba. Kartka storczykowa jest mega. Taka kopia realistyczna. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu, storczyki jak żywe! Piękne te karteczki...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, szczególnie ta pierwsza mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...